Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa
Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
budowie pod klucz przedszkola publicznego w Piotrkowie Kujawskim przy
ul. Poznańskiej.
Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in.
:
I. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej
II. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej
III. Wykonanie przyłącza wody
IV. Wykonanie przyłącza telefonicznego
V. Budowa budynku przedszkola
1. Roboty budowlane
2. Zagospodarowanie terenu, miejsca postojowe, plac zabaw, zjazd na
drogę powiatową
3. Roboty elektryczne
4. Roboty instalacji sanitarnych
5. Wykonanie instalacji wod-kan
6. Wykonanie instalacji c.o.
7. Wykonanie kotłowni
8. Wykonanie instalacji wentylacyjnej
9. Technologia i wyposażenie kuchni
10. Dostawa i montaż wyposażenia ( sprzętowo- użytkowego).
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami
budowlanymi w ramach obowiązujących przepisów prawa polskiego.
b) obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
c) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach,
pozwoleniach,
d) przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem
przedmiotu
zamówienia
e) zagospodarowanie terenu,
f) opracowanie operatu powykonawczego,
g) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót
oraz projektu organizacji robót,
h) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy,
i) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,
j) w przypadku zapotrzebowania zasilania placu budowy w energię
elektryczną bądź zasilanie w wodę załatwienie formalności związanych z
podłączeniem przyłącza oraz ich wykonanie a także uregulowanie
należności za zużytą energię i wodę.
k) załatwienie formalności związanych z podłączeniem mediów,
l) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych
lub naruszonych w czasie realizacji robót.
m) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji
zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru
końcowego oraz odbioró11. częściowych kompletu protokołów, atestów,
certyfikatów na materiały użyte podczas wykonywania przedmiotu
zamówienia niezbędnych przy odbiorze
UWAGA:
Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez
wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń
równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych
standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie
urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i
materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na
budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych
od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów
lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku -
załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest
podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia
lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest
PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta
katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry
techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej.
2.2. Uwagi końcowe
1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami.
2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych.
3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i
pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi.
4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną
wykonania zamówienia.
5. Termin wykonania zamówienia wskazany w dziale VII dotyczy nie tylko
wykonania robót budowlanych ale również wykonanie i przekazanie
Zamawiającemu kpl dokumentów (4 kpl) celem uzyskania przez Zamawiającego
decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektu.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian kolorów
elewacji budynku, koloru blachodachówki, kolorów ścian wewnątrz budynku,
koloru płytek ściennych i podłogowych, koloru zakładanych podłóg,
koloru stolarki okiennej i drzwiowej, koloru dostarczanych mebli w
stosunku do projektu budowlanego i wykonawczego.
7 Wykonawca przed przystąpieniem do prac wykończeniowych i montażowych
wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o ostateczne zatwierdzenie koloru
montowanych materiałów i wyposażenia celem ich zatwierdzenia.
8 Zamawiający dokona ostatecznego zatwierdzenia montowanych materiałów i
urządzeń w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w
pkt. 7.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ, projekty
budowlane, projekty wykonawcze, SSTiWR oraz przedmiary robót i
kosztorysy ofertowe.
2.3.. Okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę)
wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej
ofercie, nie mniej jednak niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
odbioru końcowego.
2.4. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym
elementem zamówienia.
2.5. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu
podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy..
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00-1,
45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.32.10.00-3,
45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.31.20-6, 45.31.10.00-0,
45.31.70.00-2, 45.31.42.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7,
45.33.12.00-8, 45.33.30.00-0, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4,
45.40.00.00-1, 45.34.00.00-2, 45.31.61.00-6, 37.53.52.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 7.1. W niniejszym postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie:
trzydzieści tysięcy złotych 00/100) 7.2. Wadium może być wnoszone w
jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.
zm) 7.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek
bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków
Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg
nieograniczony na: Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie
Kujawskim.
Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy
dołączyć do oferty. 7.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego,
gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym
SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.
6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego
oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za
zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 7.5. Wadium należy wnieść
przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 31.05.2016 r. do
godz. 10:00. 7.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli
w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym
Zamawiającego. 7.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie
zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z
postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7.8. Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7.9. Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie
wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.10.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.11. Zamawiający
żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego. 7.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania
umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.13. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany
przez Wykonawcę. 7.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.
3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w
postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1.
niniejszej siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie
zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest
krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na
budowie, przebudowie, remoncie budynków szkół, przedszkoli, sal lub hal
widowiskowo-sportowych, budynków użyteczności publicznej na łączną kwotę
nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto - jedno zadanie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów wymienionych w pkt. 5 ppkt
5.3. lit. a) i b) siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli
Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1.
niniejszej siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli
Wykonawca oświadczy, że dysponuje:
- Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, które pozwalają
na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od
momentu ich wydania
- Kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji i
urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i
gazowych lub odpowiednie uprawnienia w zakresie dotyczącym przedmiotu
zamówienia w żądanej specjalności, które nie zwierają żadnych
ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności
będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania;
- Kierownikiem robót elektrycznych i AKPiA - posiadającym uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji
elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie uprawnienia w
zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia w żądanej specjalności, które
nie zwierają żadnych ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na
wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od
momentu ich wydania,
- Kierownikiem robót drogowych - posiadającym uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg lub posiadający
uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub
uprawnienia w żądanej specjalności, które nie zwierają żadnych
ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności
będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania.
Wykonawca nie musi wykazywać się kierownikiem robót drogowych, jeśli
uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej posiadał będzie
Kierownik budowy
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt
5.4. lit. a i b siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca
oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4
ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz przedłoży opłaconą polisę, a
w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz
oraz dokumentu wymienionego w pkt. 5.7 lit. b
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na
zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód wpłacenia wadium
2)Dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
3)Wykaz materiałów i rządzeń równoważnych
4) Upoważnienie - jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: - 1 - Cena - 95
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
16.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła
konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub
technologii wykonania przedmiotu umowy, b) zmiana podatku od towarów i
usług VAT, c) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek:
- wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie
przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na
jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, -
przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne,
itp. - zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej,
d) zmiana warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na stanowisku
kierownika budowy lub kierownika robót, f) zmiana na stanowisku
inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania
płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez
Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących
realizacji projektu, h) przy zawieraniu umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. i) dopuszcza się możliwość
powierzenia części robót podwykonawcy pomimo braku wskazania
podwykonawstwa w treści złożonej oferty pod warunkiem uzyskania pisemnej
zgody Zamawiającego. Zgodę taką wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi
do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na powierzenie
części robót podwykonawcy. Do wniosku wykonawca załączy projekt umowy z
podwykonawcą (zgodny z projektem wskazanym w SIWZ), dane podwykonawcy
oraz zestawienie rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający w terminie 7 dni
od dnia otrzymania wniosku z załącznikami może wyrazić zgodę na
powierzenie części zamówienia podwykonawcy lub jej odmówić bez podania
uzasadnienia. Zmiana zakresu podwykonywanych robót może być uznana za
nieistotną zmianę umowy w sprawie zamówienia, jeżeli wykonawca
samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do
tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 16.2.
Zmiany zawartej umowy wskazane w pkt. 16.1 lit. a, c i h wymagają
pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i
przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika
Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania
formy pisemnej. 16.3 Zmiana osób, o których mowa w pkt. 16 ppkt 16.1
lit. e), w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona
przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego.
Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty
przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i
doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym
zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 16.4.
Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób, o której mowa w pkt. 16
ppkt 16.1 lit. e) winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do
niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 12 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
UWAGA !!! Dnia 16 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie przedmiar robót na roboty budowlane ( plik zamieszczony w dniu ogłoszenia nie wyświetlał całego przedmiaru). Burmistrz Miasta i Gminy
mgr Sławomir Henryk Bogucki
UWAGA !!! Dnia 17 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ 1. Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
UWAGA !!! Dnia 20 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ 2 oraz rys. nr 6 - instalacje sanitarne. Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
UWAGA !!! Dnia 20 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie modyfikację treści SIWZ . Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
UWAGA !!! Dnia 22 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie: 1. Wyjaśnienie treści SIWZ 3
2. Wyjaśnienie treści SIWZ 4
3. Wyjaśnienie treści SIWZ 5 4. Wyjaśnienie treści SIWZ 6
5. Wyjaśnienie treści SIWZ 7
wraz z załącznikami do wyjaśnień.
Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
UWAGA !!! Dnia 23 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie Wyjaśnienie treści SIWZ 8.
Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
UWAGA !!! Dnia 24 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie Wyjaśnienie treści SIWZ 9.
Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
UWAGA !!! Dnia 28 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie Wyjaśnienie treści SIWZ 10.
Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
UWAGA !!! Dnia 29 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie Wyjaśnienie treści SIWZ 11.
Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
|