logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2016
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim.


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





Piotrków Kujawski: Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim

Numer ogłoszenia: 79499 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:


V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.


  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa
Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
budowie pod klucz przedszkola publicznego w Piotrkowie Kujawskim przy
ul. Poznańskiej.
Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in.
:
I. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej
II. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej
III. Wykonanie przyłącza wody
IV. Wykonanie przyłącza telefonicznego
V. Budowa budynku przedszkola
1. Roboty budowlane
2. Zagospodarowanie terenu, miejsca postojowe, plac zabaw, zjazd na
drogę powiatową
3. Roboty elektryczne
4. Roboty instalacji sanitarnych
5. Wykonanie instalacji wod-kan
6. Wykonanie instalacji c.o.
7. Wykonanie kotłowni
8. Wykonanie instalacji wentylacyjnej
9. Technologia i wyposażenie kuchni
10. Dostawa i montaż wyposażenia ( sprzętowo- użytkowego).
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami
budowlanymi w ramach obowiązujących przepisów prawa polskiego.
b) obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
c) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach,
pozwoleniach,
d) przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem
przedmiotu
zamówienia
e) zagospodarowanie terenu,
f) opracowanie operatu powykonawczego,
g) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót
oraz projektu organizacji robót,
h) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy,
i) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,
j) w przypadku zapotrzebowania zasilania placu budowy w energię
elektryczną bądź zasilanie w wodę załatwienie formalności związanych z
podłączeniem przyłącza oraz ich wykonanie a także uregulowanie
należności za zużytą energię i wodę.
k) załatwienie formalności związanych z podłączeniem mediów,
l) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych
lub naruszonych w czasie realizacji robót.
m) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji
zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru
końcowego oraz odbioró11. częściowych kompletu protokołów, atestów,
certyfikatów na materiały użyte podczas wykonywania przedmiotu
zamówienia niezbędnych przy odbiorze

UWAGA:
Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez
wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń
równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych
standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie
urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i
materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na
budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych
od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów
lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku -
załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest
podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia
lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest
PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta
katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry
techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej.

2.2. Uwagi końcowe
1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami.
2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych.
3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i
pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi.
4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną
wykonania zamówienia.
5. Termin wykonania zamówienia wskazany w dziale VII dotyczy nie tylko
wykonania robót budowlanych ale również wykonanie i przekazanie
Zamawiającemu kpl dokumentów (4 kpl) celem uzyskania przez Zamawiającego
decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektu.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian kolorów
elewacji budynku, koloru blachodachówki, kolorów ścian wewnątrz budynku,
koloru płytek ściennych i podłogowych, koloru zakładanych podłóg,
koloru stolarki okiennej i drzwiowej, koloru dostarczanych mebli w
stosunku do projektu budowlanego i wykonawczego.
7 Wykonawca przed przystąpieniem do prac wykończeniowych i montażowych
wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o ostateczne zatwierdzenie koloru
montowanych materiałów i wyposażenia celem ich zatwierdzenia.
8 Zamawiający dokona ostatecznego zatwierdzenia montowanych materiałów i
urządzeń w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w
pkt. 7.


Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ, projekty
budowlane, projekty wykonawcze, SSTiWR oraz przedmiary robót i
kosztorysy ofertowe.
2.3.. Okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę)
wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej
ofercie, nie mniej jednak niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
odbioru końcowego.
2.4. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym
elementem zamówienia.
2.5. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu
podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy..


II.1.5)


V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
 
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% zamówienia podstawowego.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00-1,
45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.32.10.00-3,
45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.31.20-6, 45.31.10.00-0,
45.31.70.00-2, 45.31.42.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7,
45.33.12.00-8, 45.33.30.00-0, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4,
45.40.00.00-1, 45.34.00.00-2, 45.31.61.00-6, 37.53.52.00-9.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 7.1. W niniejszym postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie:
trzydzieści tysięcy złotych 00/100) 7.2. Wadium może być wnoszone w
jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.
zm) 7.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek
bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków
Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg
nieograniczony na: Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie
Kujawskim.
Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy
dołączyć do oferty. 7.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego,
gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym
SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.
6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego
oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za
zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 7.5. Wadium należy wnieść
przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 31.05.2016 r. do
godz. 10:00. 7.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli
w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym
Zamawiającego. 7.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie
zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z
postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7.8. Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7.9. Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie
wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.10.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.11. Zamawiający
żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego. 7.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania
umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.13. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany
przez Wykonawcę. 7.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.
3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
      czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w
      postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1.
      niniejszej siwz.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie
      zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki
      budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed
      upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest
      krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na
      budowie, przebudowie, remoncie budynków szkół, przedszkoli, sal lub hal
      widowiskowo-sportowych, budynków użyteczności publicznej na łączną kwotę
      nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto - jedno zadanie.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
      wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów wymienionych w pkt. 5 ppkt
      5.3. lit. a) i b) siwz.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli
      Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
      w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1.
      niniejszej siwz.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli
      Wykonawca oświadczy, że dysponuje:
      - Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami
      budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, które pozwalają
      na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od
      momentu ich wydania
      - Kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia do
      kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji i
      urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i
      gazowych lub odpowiednie uprawnienia w zakresie dotyczącym przedmiotu
      zamówienia w żądanej specjalności, które nie zwierają żadnych
      ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności
      będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania;
      - Kierownikiem robót elektrycznych i AKPiA - posiadającym uprawnienia do
      kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji
      elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie uprawnienia w
      zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia w żądanej specjalności, które
      nie zwierają żadnych ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na
      wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od
      momentu ich wydania,
      - Kierownikiem robót drogowych - posiadającym uprawnienia do kierowania
      robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg lub posiadający
      uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub
      uprawnienia w żądanej specjalności, które nie zwierają żadnych
      ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności
      będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania.
      Wykonawca nie musi wykazywać się kierownikiem robót drogowych, jeśli
      uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej posiadał będzie
      Kierownik budowy
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
      wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt
      5.4. lit. a i b siwz.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca
      oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4
      ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz przedłoży opłaconą polisę, a
      w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz
      oraz dokumentu wymienionego w pkt. 5.7 lit. b



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz robót budowlanych wykonanych w
    okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
    ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
    dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
    zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
    wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
    wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
    usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
    wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
    wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
    dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
    z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na
zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:


  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
    od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
    związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru
    lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
    ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
    potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
    miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy
    wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
    podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
    przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
    dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie
    ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków,
    opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
    zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
    właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej
    grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
    ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
    do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1) Dowód wpłacenia wadium
2)Dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
3)Wykaz materiałów i rządzeń równoważnych
4) Upoważnienie - jeśli dotyczy



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 5

IV.2.2)



  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


16.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła
konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub
technologii wykonania przedmiotu umowy, b) zmiana podatku od towarów i
usług VAT, c) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek:
- wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie
przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na
jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, -
przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne,
itp. - zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej,
d) zmiana warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na stanowisku
kierownika budowy lub kierownika robót, f) zmiana na stanowisku
inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania
płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez
Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących
realizacji projektu, h) przy zawieraniu umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. i) dopuszcza się możliwość
powierzenia części robót podwykonawcy pomimo braku wskazania
podwykonawstwa w treści złożonej oferty pod warunkiem uzyskania pisemnej
zgody Zamawiającego. Zgodę taką wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi
do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na powierzenie
części robót podwykonawcy. Do wniosku wykonawca załączy projekt umowy z
podwykonawcą (zgodny z projektem wskazanym w SIWZ), dane podwykonawcy
oraz zestawienie rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający w terminie 7 dni
od dnia otrzymania wniosku z załącznikami może wyrazić zgodę na
powierzenie części zamówienia podwykonawcy lub jej odmówić bez podania
uzasadnienia. Zmiana zakresu podwykonywanych robót może być uznana za
nieistotną zmianę umowy w sprawie zamówienia, jeżeli wykonawca
samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do
tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 16.2.
Zmiany zawartej umowy wskazane w pkt. 16.1 lit. a, c i h wymagają
pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i
przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika
Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania
formy pisemnej. 16.3 Zmiana osób, o których mowa w pkt. 16 ppkt 16.1
lit. e), w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona
przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego.
Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty
przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i
doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym
zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 16.4.
Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób, o której mowa w pkt. 16
ppkt 16.1 lit. e) winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do
niniejszej umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 2.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 12 ( sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie


                                              Burmistrz Miasta i Gminy
                                          mgr Sławomir Henryk Bogucki



UWAGA !!!

Dnia 16 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie przedmiar robót na roboty budowlane ( plik zamieszczony w dniu ogłoszenia nie wyświetlał całego przedmiaru).

                                                          Burmistrz Miasta i Gminy

                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki



UWAGA !!!

Dnia 17 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ 1.


                                              Burmistrz Miasta i Gminy
                                          mgr Sławomir Henryk Bogucki


UWAGA !!!

Dnia 20 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ 2 oraz rys. nr 6 - instalacje sanitarne.


                                               Burmistrz Miasta i Gminy
                                          mgr Sławomir Henryk Bogucki


UWAGA !!!

Dnia 20 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie modyfikację treści SIWZ .


                                               Burmistrz Miasta i Gminy
                                          mgr Sławomir Henryk Bogucki



UWAGA !!!

Dnia 22 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie:

1. Wyjaśnienie treści SIWZ 3

2. Wyjaśnienie treści SIWZ 4

3. Wyjaśnienie treści SIWZ 5
4. Wyjaśnienie treści SIWZ 6

5. Wyjaśnienie treści SIWZ 7

wraz z załącznikami do wyjaśnień.


                                               Burmistrz Miasta i Gminy
                                          mgr Sławomir Henryk Bogucki



UWAGA !!!

Dnia 23 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie Wyjaśnienie treści SIWZ 8.


                                               Burmistrz Miasta i Gminy
                                          mgr Sławomir Henryk Bogucki


UWAGA !!!

Dnia 24 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie Wyjaśnienie treści SIWZ 9.


                                               Burmistrz Miasta i Gminy
                                          mgr Sławomir Henryk Bogucki




UWAGA !!!

Dnia 28 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie Wyjaśnienie treści SIWZ 10.


                                               Burmistrz Miasta i Gminy
                                          mgr Sławomir Henryk Bogucki



UWAGA !!!

Dnia 29 czerwca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie Wyjaśnienie treści SIWZ 11.


                                               Burmistrz Miasta i Gminy
                                          mgr Sławomir Henryk Bogucki












TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?31.8 KB POBIERZOgłoszenie o zamówieniu2016-06-10 10:49:41453
.DOC596.5 KB POBIERZSIWZ2016-06-10 10:50:00478
.PDF1503.9 KB POBIERZPozwolenie na budowę - decyzja2016-06-10 10:51:15438
.PDF534.8 KB POBIERZZgłoszenie robót - zjazd2016-06-10 10:51:35363
.PDF149.7 KB POBIERZopis architektura2016-06-10 10:52:23421
.PDF48.8 KB POBIERZopis technologi kuchni2016-06-10 10:52:39919
.PDF51.2 KB POBIERZopis zagospodarowania2016-06-10 10:52:54413
.PDF572.1 KB POBIERZrys 1 elewacje2016-06-10 10:53:14399
.PDF756.6 KB POBIERZrys nr 2 rzut parteru2016-06-10 10:53:38428
.PDF177.5 KB POBIERZrys nr 3 rzut piętra2016-06-10 10:53:56390
.PDF84.7 KB POBIERZrys nr 4 rzut dachu2016-06-10 10:54:17381
.PDF169.6 KB POBIERZrys nr 5 przekroj 1 a-a2016-06-10 10:54:33389
.PDF164.2 KB POBIERZrys nr 6 przekroj 1 b-b2016-06-10 10:54:52376
.PDF73.7 KB POBIERZrys nr 7 przekroj 1 C-C2016-06-10 10:55:09389
.PDF80.9 KB POBIERZrys nr 8 przekroj 1 D-D2016-06-10 10:55:26362
.PDF52.2 KB POBIERZrys nr 9 zesatwienie2016-06-10 10:55:44365
.PDF44.6 KB POBIERZrys nr 10 szczegół klatki2016-06-10 10:56:02366
.PDF573.5 KB POBIERZrys nr 11 wyposażenie2016-06-10 10:56:24411
.PDF435.8 KB POBIERZrys nr 12 posadzki i ściany wykończenie2016-06-10 10:56:41398
.PDF144.8 KB POBIERZrys nr 13 wtechnologia kuchni2016-06-10 10:56:59398
.PDF47.2 KB POBIERZrys nr 14 wtechnologia kuchni2016-06-10 10:57:20372
.PDF87.6 KB POBIERZrys nr 15 szczegół ściany przesuwnej2016-06-10 10:57:32382
.PDF63.4 KB POBIERZrys nr 16 szczegół wykonania kominów2016-06-10 10:57:48376
.PDF85 KB POBIERZopis przedszkole - Instalacja elektryczna2016-06-10 10:59:07389
.PDF3471.2 KB POBIERZPrzedszkole PZT EL _ 02016-06-10 10:59:52375
.PDF342.9 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 12016-06-10 11:00:22389
.PDF432 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 22016-06-10 11:00:39362
.PDF330.2 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 32016-06-10 11:00:56382
.PDF153.5 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 42016-06-10 11:01:09372
.PDF175.6 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 52016-06-10 11:01:22381
.PDF140.3 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 62016-06-10 11:01:37378
.PDF307.5 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 72016-06-10 11:02:04381
.PDF137.8 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 82016-06-10 11:02:16356
.PDF72.1 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 92016-06-10 11:02:44382
.PDF115.1 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 102016-06-10 11:02:57376
.PDF97.8 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 112016-06-10 11:03:11382
.PDF59.7 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 122016-06-10 11:03:28385
.PDF59.4 KB POBIERZPW przedszkole EL2 BEZ _ 132016-06-10 11:03:41383
.PDF155.6 KB POBIERZprojektowana charakterystyka energetyczna2016-06-10 11:05:06787
.PDF23.2 KB POBIERZPW_str-tyt Instalacje sanitarne2016-06-10 11:16:52348
.PDF209.8 KB POBIERZ04_2016PW-OPIS_TECHNICZNY_w22016-06-10 11:17:31411
.PDF31.8 KB POBIERZPW_04_2016_Kotłownia_ZM_rew012016-06-10 11:17:58381
.PDF21.8 KB POBIERZZestawienie matriałów_KS_rew012016-06-10 11:18:21385
.PDF18.5 KB POBIERZZM_co_grzejniki18-04-20162016-06-10 11:18:35399
.PDF39.4 KB POBIERZzm_co_rew012016-06-10 11:18:49386
.PDF27.7 KB POBIERZZM_WENTYLACJAdoRys5-8_rew012016-06-10 11:19:03435
.PDF32.9 KB POBIERZzm_wk_rew012016-06-10 11:19:31436
.PDF691.8 KB POBIERZ04_2016PW_rys1_co-A2_2016-06-10 11:20:03358
.PDF246.6 KB POBIERZ04_2016PW_rys2_co-A22016-06-10 11:20:23311
.PDF88.6 KB POBIERZ04_2016PW_rys3ark1z3_co-A32016-06-10 11:20:39298
.PDF94.1 KB POBIERZ04_2016PW_rys3ark2z3_co-F460X2972016-06-10 11:21:18318
.PDF90.1 KB POBIERZ04_2016PW_rys3ark3z3_co-F610X2972016-06-10 11:21:34301
.PDF735.5 KB POBIERZ04_2016PW_rys4_wk-A2_2016-06-10 11:22:04316
.PDF258.5 KB POBIERZ04_2016PW_rys5_wk-A22016-06-10 11:22:22341
.PDF486 KB POBIERZ04_2016PW_rys7_WENT-A22016-06-10 11:22:40316
.PDF126.7 KB POBIERZ04_2016PW_rys8_WENT-A32016-06-10 11:22:52302
.PDF191.2 KB POBIERZ04_2016PW_rys9_WENT-A22016-06-10 11:23:07330
.PDF136.7 KB POBIERZ04_2016PW_rys10_WENT-A32016-06-10 11:23:20315
.PDF144.2 KB POBIERZ04_2016PW_rys11_KOTŁOWNIA_SCH-A22016-06-10 11:23:35296
.PDF129.3 KB POBIERZ04_2016PW_rys12_KOTŁOWNIA_RZUT-A22016-06-10 11:24:18309
.PDF52 KB POBIERZ04_2016PW_rys13_rozdziałWodyPPoz_A42016-06-10 11:24:35311
.PDF295.3 KB POBIERZ04_2016PW_rys20_gaz _A22016-06-10 11:25:52304
.PDF729.6 KB POBIERZbelki i podciągi - część konstrukcyjna2016-06-10 11:26:57309
.PDF277.5 KB POBIERZklatka schodowa2016-06-10 11:27:11303
.PDF611.1 KB POBIERZkonstrukcja stropu nad piętrem2016-06-10 11:27:30314
.PDF587.4 KB POBIERZnadproża2016-06-10 11:27:49304
.PDF2163.1 KB POBIERZopis str1,2,32016-06-10 11:28:27327
.PDF751.1 KB POBIERZopis str 42016-06-10 11:28:50335
.PDF711.1 KB POBIERZopis str 52016-06-10 11:29:10330
.PDF331.1 KB POBIERZopis str 62016-06-10 11:29:27314
.PDF506.1 KB POBIERZopis str 62016-06-10 11:29:47333
.PDF703.1 KB POBIERZopis str 62016-06-10 11:30:09312
.PDF62.2 KB POBIERZrzut więźby dachowej2016-06-10 11:30:22302
.PDF282.1 KB POBIERZsłupy i trzpienie (1)2016-06-10 11:30:39308
.PDF271.3 KB POBIERZwieńce2016-06-10 11:30:53301
.PDF198.3 KB POBIERZzbrojenie fundamentów2016-06-10 11:31:25309
.PDF1101.8 KB POBIERZ1 strona spis treści Projekt budowlany2016-06-10 11:32:21324
.PDF691.1 KB POBIERZ106 schemat ideowy tablic str 1062016-06-10 11:32:57304
.PDF1141.1 KB POBIERZdetal balustrady str 602016-06-10 11:33:19303
.PDF2134.8 KB POBIERZelewacje tys 532016-06-10 11:33:53286
.PDF4366.9 KB POBIERZinstalacj agrzewcza rys 812016-06-10 11:34:44294
.PDF2509.6 KB POBIERZinstalacja elektryczna rzut pietra str 992016-06-10 11:35:36319
.PDF2740.5 KB POBIERZinstalacja grzewcza piętro rys 822016-06-10 11:36:13296
.PDF4697.4 KB POBIERZinstalacja wod - kan str 832016-06-10 11:37:19306
.PDF3006.9 KB POBIERZinstalacja wod-kan str 842016-06-10 11:38:54287
.PDF3879.6 KB POBIERZinstalacje elektryczne parter rys 982016-06-10 11:40:00310
.PDF2747.8 KB POBIERZinstalacje słaboprądowe rys 1002016-06-10 11:40:41302
.PDF10344.3 KB POBIERZinstalacje zewnętrzne rys 88d2016-06-10 11:42:30350
.PDF2001.5 KB POBIERZinstlacje słaboprądowe rzut piętra rys 1012016-06-10 11:43:12301
.PDF2638.8 KB POBIERZkotłownia rzut i schemat rys 88c2016-06-10 11:43:52309
.PDF741.1 KB POBIERZmapa zud str 142016-06-10 11:44:25300
.PDF9209 KB POBIERZopis budowlany str 21-332016-06-10 11:46:07334
.PDF8138.4 KB POBIERZopis budowlany str 34-452016-06-10 11:49:57323
.PDF15707 KB POBIERZopis do instalacji sanitarnych str 76-80h2016-06-10 11:52:51344
.PDF1321.8 KB POBIERZopis do projektu drogowego str 20a,20b2016-06-10 11:53:33304
.PDF4946.4 KB POBIERZopis instalacji elektrycznych str 89-972016-06-10 11:54:38330
.PDF3684.4 KB POBIERZopis konstrukcji str 67-722016-06-10 11:56:35341
.PDF5055.1 KB POBIERZopis ppoż str 46-522016-06-10 12:06:55337
.PDF2903.1 KB POBIERZopis zagospodarowania str 15-182016-06-10 12:15:10307
.PDF2383.1 KB POBIERZproj. technologi kuchni rys 652016-06-10 12:25:05298
.PDF2061.1 KB POBIERZprojekt drogowy str 20c2016-06-10 12:26:42305
.PDF1521.1 KB POBIERZprojekt zagospodarowania1 100 str192016-06-10 12:27:16306
.PDF2651.1 KB POBIERZprojekt zagospodarowania 1 500 str 202016-06-10 12:27:55298
.PDF2381.8 KB POBIERZprzekrój A-A,B-B str 57,582016-06-10 12:28:34306
.PDF1091.1 KB POBIERZprzekrój c - c str 58a2016-06-10 12:29:00315
.PDF821.1 KB POBIERZrzut dachu instalacja odgromowa str 1022016-06-10 12:29:27333
.PDF2107.3 KB POBIERZrzut dachu rys 562016-06-10 12:30:03300
.PDF2731.4 KB POBIERZrzut fundamentó rys 732016-06-10 12:30:45299
.PDF5835.1 KB POBIERZrzut parteru rys 542016-06-10 12:32:03306
.PDF2612.7 KB POBIERZrzut pietra str 552016-06-10 12:32:53283
.PDF851.1 KB POBIERZschemat ideowy tablic str 1032016-06-10 12:33:27324
.PDF821.1 KB POBIERZschemat ideowy tablic str 1042016-06-10 12:33:48318
.PDF691.1 KB POBIERZschemat ideowy tablic str 1052016-06-10 12:34:07314
.PDF2661.8 KB POBIERZschemat kotłowni rys 88b2016-06-10 12:34:49301
.PDF531.1 KB POBIERZschemat rozdziału instalacji wody str 88a2016-06-10 12:46:33295
.PDF2763.1 KB POBIERZtechnologia kuchni str 61-642016-06-10 12:47:33301
.PDF641.1 KB POBIERZtechnologia kuchni zestawienie str 662016-06-10 12:49:09323
.PDF631.1 KB POBIERZukład elementów konstrukcji piętra str 752016-06-10 12:49:38312
.PDF2813.9 KB POBIERZukład stropu nad parterem rys 742016-06-10 12:50:31292
.PDF1391.1 KB POBIERZukład więźby dachowej str 762016-06-10 12:51:21302
.PDF7989 KB POBIERZwarunki, zud str 3-132016-06-10 12:53:52436
.PDF1281.1 KB POBIERZwentylacja przekroje str 882016-06-10 12:54:53339
.PDF3850.3 KB POBIERZwentylacja rzut dachu rys 872016-06-10 12:55:49289
.PDF4135.3 KB POBIERZwentylacja rzut piętra rys 852016-06-10 12:56:54300
.PDF1171.1 KB POBIERZwentylacja rzut piętra str 862016-06-10 12:57:28310
.PDF811.1 KB POBIERZzasilanie nawietrzaków str 98a2016-06-10 12:58:16321
.PDF1171.1 KB POBIERZzestawienie stolarki str 592016-06-10 12:58:46309
.PDF20.3 KB POBIERZProjekt przyłacza telefonicznego - opis2016-06-10 12:59:34309
.PDF4872.8 KB POBIERZrys nr 1 zagospodarowanie2016-06-10 13:00:53298
.PDF100.6 KB POBIERZrys nr 2 250 szczegóły2016-06-10 13:01:17310
.PDF74.5 KB POBIERZProjekt zjazdu - opis2016-06-10 13:02:05465
.PDF49 KB POBIERZprojekt zagospodarowania 1 250 rys nr 32016-06-10 13:02:22316
.PDF1460.7 KB POBIERZprojekt zagospodarowania 1 1000 rys nr 22016-06-10 13:02:50313
.PDF52.2 KB POBIERZszczegóły 1 25 rys nr 42016-06-10 13:03:07307
.PDF176 KB POBIERZszkic lokalizacyjny rys nr 12016-06-10 13:03:26301
.PDF753.9 KB POBIERZPrzyłącza - PW_rys14_SieciZew_lokal_KS_KD_A12016-06-10 13:04:20294
.PDF166.2 KB POBIERZ04_2016PW_rys15ark1z2-profilKD_5A42016-06-10 13:04:34295
.PDF190.8 KB POBIERZ04_2016PW_rys15ark2z2-profilKD_4A42016-06-10 13:04:51304
.PDF117.6 KB POBIERZ04_2016PW_rys16-profilKS_3A4 (2)2016-06-10 13:05:30325
.PDF67.6 KB POBIERZ04_2016PW_rys17_SieciZew_wpusty-A32016-06-10 13:05:43307
.PDF76.3 KB POBIERZ04_2016PW_rys18_SieciZew_studnie-rew_A32016-06-10 13:06:23313
.PDF169.4 KB POBIERZ04_2016PW_rys19_SieciZew_studnieT425 _3A4 (1)2016-06-10 13:06:47336
.PDF210.1 KB POBIERZ04_2016PW-OPIS_TECHNICZNY_w2_2016-06-10 13:07:01480
.PDF23.2 KB POBIERZ07_2013PW_str-tyt2016-06-10 13:07:15296
.PDF1019.1 KB POBIERZPrzepompowniaKD4-12016-06-10 13:07:36319
.PDF24.2 KB POBIERZZagospodarowanie i drogi wewnętrzne - opis2016-06-10 13:08:40303
.PDF69.9 KB POBIERZprzekrój A -A2016-06-10 13:09:04299
.PDF202 KB POBIERZrys nr 1 zagospodarowanie ogólne 1 2502016-06-10 13:09:19302
.PDF4900 KB POBIERZrys nr 1 zagospodarowanie ogólne 1 10002016-06-10 13:10:25293
.PDF1118.2 KB POBIERZrys nr 2 plac zabaw i ogrodzenie2016-06-10 13:10:54325
.PDF16.3 KB POBIERZrys nr 3 szczegóły ogrodzenia2016-06-10 13:11:11317
.PDF37.6 KB POBIERZrys nr 4 detal plac zabaw szachownica2016-06-10 13:11:28313
.PDF984.5 KB POBIERZSST BUDOWLANA (2)2016-06-10 13:12:10398
.PDF375.1 KB POBIERZsst drogi2016-06-10 13:12:39297
.PDF146.8 KB POBIERZsst telefoniczne2016-06-10 13:12:55303
.PDF616.2 KB POBIERZSST_INSTALACJA_GRZEWCZA_CO2016-06-10 13:13:32344
.PDF345.1 KB POBIERZSST_INSTALACJA_WENTYLACJI_MECH (1)2016-06-10 13:13:51438
.PDF538.4 KB POBIERZSST_INSTALACJA_WOD_KAN2016-06-10 13:14:24398
.PDF332.2 KB POBIERZSST_SIECI_ZEWNETRZNE_KANAL2016-06-10 13:14:53421
.PDF153.1 KB POBIERZstrona_sst bud. (2)2016-06-10 13:15:07315
.PDF387.6 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrkow-RE-z1-m1.-naklady2016-06-10 13:16:07366
.PDF110 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrkow-RE-z1-m1.przedmiar2016-06-10 13:16:24346
.PDF395.6 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-1-KS, KD i PW-m.-nakłady2016-06-10 13:17:03348
.PDF125.2 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-1-KS, KD i PW-m.-przedmiar2016-06-10 13:17:19312
.PDF583 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-B-1z-m.-nakłady2016-06-10 13:18:01357
.PDF246.9 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-B-1z-m.-przedmiar2016-06-10 13:18:17336
.PDF226.5 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-gaz.-nakłady-12016-06-10 13:19:14328
.PDF184.6 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-gaz.-przedmiar2016-06-10 13:19:32308
.PDF290 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-PZ-1-m.-nakłady2016-06-10 13:22:14324
.PDF80.6 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-PZ-1-m.-przedmiar2016-06-10 13:22:28327
.PDF212.4 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-wyposażenie-1-nakłady2016-06-10 13:23:27336
.PDF25.8 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-wyposażenie-1-przedmiar2016-06-10 13:23:53308
.PDF23.6 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-wyposażenie-kuchni-1 przedmiar2016-06-10 13:24:33296
.PDF207.4 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-wyposażenie-kuchni-1-nakłady2016-06-10 13:24:53327
.PDF23.8 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-wyposażenie-kuchni-1-przedmiar2016-06-10 13:25:21302
.PDF206.8 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-wyposażenie-kuchni-1z.-nakłady2016-06-10 13:26:07324
.PDF27.3 KB POBIERZinst. wod-kan pierwsza strona nakłdaczy2016-06-10 13:27:56301
.PDF12137.3 KB POBIERZinst. wod-kan nakłdaczy2016-06-10 13:31:42360
.PDF2455.7 KB POBIERZinst. wod-kan przedmiar2016-06-10 13:34:17304
.PDF206.9 KB POBIERZinstalacja co kosztorys nakładczy2016-06-10 13:34:56324
.PDF44.3 KB POBIERZinstalacja co pierwsza strona nakładczy2016-06-10 13:35:20316
.PDF54.9 KB POBIERZinstalacja co przedmiar2016-06-10 13:35:41305
.PDF306.7 KB POBIERZkotłownia nakłdaczy2016-06-10 13:36:01309
.PDF48.1 KB POBIERZkotłownia pierwsza strona nakłdaczy2016-06-10 13:36:20328
.PDF48.4 KB POBIERZkotłownia przedmiar2016-06-10 13:36:40356
.PDF4878.5 KB POBIERZwentylacja nakładczy2016-06-10 13:37:50325
.PDF27 KB POBIERZwentylacja pierwsza strona nakładczy2016-06-10 13:39:03303
.PDF722.5 KB POBIERZwentylacja przedmiar2016-06-10 13:39:41358
.PDF5492.1 KB POBIERZBudowa Przedszkola Publicznegow Piotrkowie Kuj przedmiar roboty budowlane2016-06-16 12:11:06256
.PDF2955.4 KB POBIERZwyjaśnienie tręści SIWZ 12016-06-17 13:39:03293
.PDF372.1 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 22016-06-20 12:07:52270
.PDF155.5 KB POBIERZ04_2016PW_rys6ark1z4_wk-4A42016-06-20 12:08:12232
.PDF223 KB POBIERZ04_2016PW_rys6ark2z4_wk-5A42016-06-20 12:08:27253
.PDF106 KB POBIERZ04_2016PW_rys6ark3z4_wk-3A42016-06-20 12:08:42227
.PDF148.9 KB POBIERZ04_2016PW_rys6ark4z4_wk-4A42016-06-20 12:08:58245
.PDF312.6 KB POBIERZModyfikacja treści SIWZ2016-06-20 12:55:54273
.PDF493 KB POBIERZWyjaśniene treści SIWZ 32016-06-22 11:11:15274
.PDF620.7 KB POBIERZWyjaśniene treści SIWZ 42016-06-22 11:11:42266
.PDF335.1 KB POBIERZWyjaśniene treści SIWZ 52016-06-22 11:12:11260
.PDF456.3 KB POBIERZWyjaśniene treści SIWZ 62016-06-22 11:12:33245
.PDF874 KB POBIERZWyjaśniene treści SIWZ 72016-06-22 11:13:14258
.PDF82.1 KB POBIERZbb-przedszkole-piotrków-PZ-1-m.-przedmiar2016-06-22 11:14:12263
.PDF34.7 KB POBIERZszczegół wykonania ścian fundamentowych2016-06-22 11:14:39266
.PDF40.2 KB POBIERZszczegółowy opis ścianki przesuwnej2016-06-22 11:15:09268
.PDF31.5 KB POBIERZUszczegółowienie plac zabaw korekta2016-06-22 11:15:43250
.PDF511.2 KB POBIERZplac zabaw przedszkole zał nr 1 korekta2016-06-22 11:16:06259
.PDF39.7 KB POBIERZuszczegółowienie więźba opis2016-06-22 11:16:29231
.PDF233.3 KB POBIERZwiązary zał 12016-06-22 11:16:46228
.PDF132.1 KB POBIERZzał 2 rysunki dźwigarów2016-06-22 11:17:15251
.PDF1537.6 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 82016-06-23 12:05:20297
.PDF989.5 KB POBIERZWyjaśnienie tręści SIWZ 92016-06-24 15:13:43401
.PDF649 KB POBIERZWyjaśnienie tręści SIWZ 102016-06-28 08:07:25250
.PDF458.5 KB POBIERZWyjaśnienie tręści SIWZ 112016-06-29 14:38:49246

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2016-06-10 10:45:29
Data ostatniej modyfikacji : 2016-06-29 14:38:09
Liczba wyświetleń : 1980

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  28.06.2016 07:06pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  24.06.2016 14:12pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  23.06.2016 11:04pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  22.06.2016 10:10pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  20.06.2016 11:55pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  20.06.2016 11:07pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  17.06.2016 12:37pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  16.06.2016 11:16pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  10.06.2016 09:45pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962667