logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2012
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Piotrków Kujawski: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU.
Numer ogłoszenia: 59965 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU. Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Przygotowanie i zabezpieczenie terenu budowy 2. Roboty rozbiórkowe, murowe i żelbetowe 3. Pokrycie dachu 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 5. Prace wewnątrz budynku ( tynkowanie, szpachlowanie, malowanie , posadzki, glazura) 6. Wymiana instalacji elektrycznej 7. Ocieplenie budynku 8. Instalacje wodno-kanalizacyjne wewnątrz budynku 9. Wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków 10. Wykonanie utwardzenia kostką brukową 11. Uporządkowanie terenu budowy oraz utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzenia robót budowlanych. 12. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót bądź kosztorysach przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach ( umieszczonych w wykazie wykonanych robót - załącznik nr 5 do SIWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. 5. Zamawiający wymaga aby okna oraz drzwi wejściowe do budynku od strony zewnętrznej były w kolorze - brąz. 6. Zamawiający wymaga aby montowana stolarka drzwiowa wewnątrz budynku była w kolorze - buk. 7. Przed przystąpieniem do prac wykończeniowych Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania Wykonawcy kolorystyki zakładanej glazury, koloru ścian, paneli PCV zewnętrznych itp. 8. Zamawiający wymaga aby okna podawcze OP1 opierały się na podziale całej konstrukcji na część stałą i przesuwną. Podział konstrukcji ma odbywać się w pionie (górne okno stałe i unosząca się do góry część przesuwna), Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy ofertowe. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznali się z jego otoczeniem, a także dokonali oszacowania na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.23.24.10-9, 45.26.10.00-4, 45.26.27.00-8, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł. do dnia 30 marca 2012 roku do godz. 10.00 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU. Środki winny wpłynąć na rachunek Urzędu przed upływem terminu składania ofert. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium a oryginał dowodu wniesienia wadium złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy przed terminem składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - wykonawcy są zobowiązani wykazać się posiadaniem doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia tj. Wykonawcy są zobowiązani wykazać się wykonaniem zgodnym z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem (w terminie umownym deklarowanym w umowie lub aneksie do umowy) - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - budowy, przebudowy lub rozbudowy minimum jednego budynku o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto ( słownie: dwieście tysięcy złotych brutto ) każdy Zamawiający wymaga aby wykonawca załączył dokument świadczący o tym, że w dniu odbioru zamówienie było wykonane w sposób należyty i kompletny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - wykonawcy są zobowiązani wykazać się dysponowaniem następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 1. Kierownik budowy - posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. 2. Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych. 3. Kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wszystkie w/w osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego przez ww. osoby - Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - złoży wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą od 200.000,00 zł. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie tego warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający wymaga przedłożenia w/w informacji dotyczącej tych podmiotów. Informacje o których mowa wyżej , określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu BZP). - złoży wraz z ofertą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Programu , oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


                                                              Burmistrz Mista i Gminy

                                                              mgr Mirosław Skonieczny

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?41.9 KB POBIERZogłoszenie2012-03-15 10:54:39390
.DOC507.5 KB POBIERZSIWZ2012-03-15 10:55:03473
.PDF3681.5 KB POBIERZPozwolenie na budowę - świetlica Zborowiec2012-03-15 10:56:24431
.PDF302.3 KB POBIERZKosztorys ofertowy2012-03-15 10:57:09436
.PDF125 KB POBIERZTab. elem. scal. do kosztorysu ofertowego2012-03-15 10:57:31463
.PDF175.5 KB POBIERZZestawienie RMS do kosztorysy ofertowego2012-03-15 10:57:47564
.PDF196.8 KB POBIERZPrzedmiar robót2012-03-15 10:58:10486
.PDF123.7 KB POBIERZkosztorys ofertowy- roboty uzupełniajace swietlica Zborowiec2012-03-15 10:58:39469
.PDF275.2 KB POBIERZOcena stanu tech.istn.bud2012-03-15 10:59:59464
.PDF72.6 KB POBIERZPrzekrój A-A - inwentaryzacja2012-03-15 11:00:17405
.PDF36.8 KB POBIERZRzut fundamentów - inwentaryzacja2012-03-15 11:00:32371
.PDF65 KB POBIERZRzut przyziemia - inwentaryzacja2012-03-15 11:00:46412
.PDF189.2 KB POBIERZStrona tytułowa projektu zagospodarowania2012-03-15 11:01:39569
.PDF333.7 KB POBIERZPlan zagospodarowania2012-03-15 11:02:04401
.PDF225.5 KB POBIERZOpis projektu zagospodarowania2012-03-15 11:02:26426
.PDF353 KB POBIERZInformacja BIOZ2012-03-15 11:02:44460
.PDF198.2 KB POBIERZStrona tytułowa projektu podstawowego - Przebudowa świetlicy wiejskiej2012-03-15 11:04:39412
.PDF238.3 KB POBIERZStrona tytułowa2012-03-15 11:05:00467
.PDF263.7 KB POBIERZSpis zawartości2012-03-15 11:05:18390
.PDF250.7 KB POBIERZOpis przebudowy2012-03-15 11:05:46670
.PDF194.2 KB POBIERZOświadczenie2012-03-15 11:06:11400
.PDF60.9 KB POBIERZRzut fundamentów2012-03-15 11:06:57425
.PDF79.4 KB POBIERZFundamenty - szczegóły2012-03-15 11:07:13440
.PDF136.9 KB POBIERZPrzekrój A-A2012-03-15 11:07:36357
.PDF113.5 KB POBIERZRzut przyziemia2012-03-15 11:08:10385
.PDF63.7 KB POBIERZElementy konstrukcyjne - szczegóły2012-03-15 11:09:07440
.PDF198.5 KB POBIERZElewacje2012-03-15 11:09:23404
.PDF128.9 KB POBIERZRzut konstrukcji dachu2012-03-15 11:09:47383
.PDF173.8 KB POBIERZRzut połaci dachowej2012-03-15 11:10:06434
.PDF66.5 KB POBIERZWiązar kratowy2012-03-15 11:10:25400
.PDF51.2 KB POBIERZZestawienie stolarki2012-03-15 11:10:44445
.PDF486.1 KB POBIERZOpis - elektryczny2012-03-15 11:14:111233
.PDF795.5 KB POBIERZProj.12012-03-15 11:19:25401
.PDF251.2 KB POBIERZSchemat instalacji2012-03-15 11:19:43436
.PDF54.2 KB POBIERZSchemat instalacji odgromowej2012-03-15 11:20:04444
.PDF196.7 KB POBIERZSchemat rozdzielni2012-03-15 11:20:23426
.PDF214.1 KB POBIERZZaświadczenia i uprawnienia2012-03-15 11:20:50459
.PDF557.8 KB POBIERZOpis techniczny - instalacja sanitarna2012-03-15 11:21:22462
.PDF142.3 KB POBIERZrzut przyziemia - inst. sanitarne2012-03-15 11:21:39396
.PDF417.5 KB POBIERZZaświadczenia i uprawnienia2012-03-15 11:21:59435
.PDF196.1 KB POBIERZStrona tytułowa projektu podstawowego przydomowej oczyszczalni ścieków2012-03-15 11:23:00420
.PDF4730.9 KB POBIERZOpis techniczny - Przydomowa oczyszczalnia scieków2012-03-15 11:24:322909
.PDF127.9 KB POBIERZProfil podłużny oczyszczalni ścieków2012-03-15 11:25:38427
.PDF87.9 KB POBIERZPrzekrój pionowy przez drenaż2012-03-15 11:26:07421
.PDF149.3 KB POBIERZRzut poziomy oczyszczalni ścieków2012-03-15 11:27:57447
.PDF196.5 KB POBIERZStrona tytułowa projektu podstawowego utwardzenie kostką betonową2012-03-15 11:28:32437
.PDF164.4 KB POBIERZPlan zagospodarowania - nawierzchnie2012-03-15 11:28:51429
.PDF266.5 KB POBIERZOpis-utwardzenia kostką betonową2012-03-15 11:29:12440
.PDF148 KB POBIERZNawierzchnie - szczegóły2012-03-15 11:32:34364
.PDF1651.2 KB POBIERZSST BUDOWLANA2012-03-15 11:33:45422
.PDF664.6 KB POBIERZSST INSTALACJE SANITARNE2012-03-15 11:35:24443
.PDF924.8 KB POBIERZSST ELEKTRYCZNA2012-03-15 11:37:00383
.PDF918.7 KB POBIERZSST INSTALACJE SANITARNE - PRZYDOMOWA OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW2012-03-15 11:37:36418
.PDF2932.8 KB POBIERZSST DROGOWA2012-03-15 11:38:46383

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2012-03-15 10:53:50
Data ostatniej modyfikacji : 2012-03-15 10:53:50
Liczba wyświetleń : 2215



licznik odwiedzin: 8962666