logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2011
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 181090 C

Piotrków Kujawski: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 181090 C - ULICA PARKOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM OD KM 0+000,00 DO KM 1+320,15
Numer ogłoszenia: 132797 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 181090 C - ULICA PARKOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM OD KM 0+000,00 DO KM 1+320,15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 181090 C - ULICA PARKOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM OD KM 0+000,00 DO KM 1+320,15 Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Parkowej 2. Wykonanie przebudowy drogi gminnej 3. Wykonanie remontu przepustu w nurtach kanału Gopło-Świesz w km 8+405 do km 8+717 pod ulicą Parkową w Piotrkowie Kujawskim 4. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach ( umieszczonych w wykazie wykonanych robót - załącznik nr 5 do SIWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta. Uwagi końcowe 1. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien opracować oraz zatwierdzić projekt organizacji ruchu oraz w trakcie wykonywania robót stosować się do zaleceń w/w projektu organizacji ruchu. 2. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 4. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 5. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa oraz kosztorysy ofertowe. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Działania 1.1 Infrastruktura drogowa, Oś priorytetowa 1, Rozwój infrastruktury technicznej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - dotyczy projektu nr RPKP 01.01.00 - 04-14/10, umowa nr WPW.I.3043-1-65-594/2010 pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 181090 C - ULICA PARKOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM OD KM 0+000,00 DO KM 1+320,15 Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.40-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40.000 zł. do dnia 25 maja 2011 roku do godz. 10.00 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 181090 C - ULICA PARKOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM OD KM 0+000,00 DO KM 1+320,15 Środki winny wpłynąć na rachunek Urzędu przed upływem terminu składania ofert. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - wykonawcy są zobowiązani wykazać się posiadaniem doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia tj. Wykonawcy są zobowiązani wykazać się wykonaniem zgodnym z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem (w terminie umownym deklarowanym w umowie lub aneksie do umowy) - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - budowy, przebudowy lub modernizacji minimum jednej drogi o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto ( słownie: pięćset tysięcy złotych brutto)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - wykonawcy są zobowiązani wykazać się dysponowaniem następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 1. Kierownik budowy - posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub na stanowisku kierownika budowy lub stanowisku inspektora nadzoru, w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie przy budowie, przebudowie dróg posiadający uprawnienia w żądanej specjalności, które pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania 2. Kierownik robót sanitarnych - posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub stanowisku inspektora nadzoru lub stanowisku równoważnym, w okresie ostatnich 10 lat doświadczenie jako kierownik robót podczas budowy, przebudowy kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu posiadający uprawnienia w żądanej specjalności, które pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - złoży wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą od 500.000,00 zł. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie tego warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający wymaga przedłożenia w/w informacji dotyczącej tych podmiotów. Informacje o których mowa wyżej , określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu BZP). - złoży wraz z ofertą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty - załączniki wskazane w SIWZ - druku oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12 ( sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Działania 1.1 Infrastruktura drogowa, Oś priorytetowa 1, Rozwój infrastruktury technicznej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - dotyczy projektu nr RPKP 01.01.00 - 04-14/10, umowa nr WPW.I.3043-1-65-594/2010 pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 181090 C - ULICA PARKOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM OD KM 0+000,00 DO KM 1+320,15.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


                                                            Burmistrz Miasta i Gminy

                                                            mgr Mirosław Skonieczny

UWAGA

WYJAŚNIENIE TREŚCI  SIWZ  !!!

Piotrków Kujawski , dnia 2011-05-20

ZP.271.4.1.2011.TC

Wykonawcy

ubiegający się o udzielenie zamówienia

 

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu na : PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 181090 C - ULICA PARKOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM OD KM 0+000,00 DO KM 1+320,15

 

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ze zm ) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Zgodnie z rozdziałem IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zadanie pn. Przebudowa ulicy Parkowej w Piotrkowie Kujawskim, firma

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?40.9 KB POBIERZogłoszenie2011-05-09 15:38:45344
.DOC519 KB POBIERZSIWZ2011-05-09 15:39:07448
.PDF199.2 KB POBIERZOPIS TECHNICZNY ,ZAGOSPODAROWANIA TERENU, BIOZ - Piotrków Kujawski - ul. Parkowa2011-05-09 15:39:51518
.PDF57.9 KB POBIERZProfil podłużny D-1 C.D. ul. Parkowa2011-05-09 15:40:16382
.PDF99.1 KB POBIERZProfil podłużny D-1 ul. Parkowa2011-05-09 15:40:36393
.PDF68.5 KB POBIERZRurociagi deszczowe zest. robót ziemnych2011-05-09 15:41:02415
.PDF119.8 KB POBIERZZestawienie studni na rurociągach2011-05-09 15:41:24451
.PDF26091.5 KB POBIERZ2011-05-09 15:48:51393
.PDF30396 KB POBIERZ2011-05-09 15:56:44419
.PDF24335.1 KB POBIERZ2011-05-09 16:03:18394
.PDF475.2 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA - kanalizacja deszczowa -Piotrków Kujawski ul. Parkowa2011-05-09 16:03:57413
.PDF219.9 KB POBIERZK.Ofert.Kd. Piotrków Kuj. ul. Parkowa2011-05-09 16:05:06425
.PDF221.1 KB POBIERZPrzedmiar Kd. Piotrków Kuj. ul. ParkowaA2011-05-09 16:05:32515
.PDF2522.8 KB POBIERZplan syt2011-05-09 16:06:42418
.PDF819.1 KB POBIERZopis_ok_piotrków Parkowa2011-05-09 16:07:22445
.PDF904.3 KB POBIERZ2011-05-09 16:07:45399
.PDF537 KB POBIERZ2011-05-09 16:08:03438
.PDF245.7 KB POBIERZ2011-05-09 16:08:14388
.PDF536.4 KB POBIERZ2011-05-09 16:08:44396
.PDF510.1 KB POBIERZ2011-05-09 16:08:57397
.PDF588 KB POBIERZ2011-05-09 16:09:21408
.PDF1364.9 KB POBIERZ2011-05-09 16:10:00395
.PDF2522.8 KB POBIERZ2011-05-09 16:11:30394
.DOC31.5 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:12:38380
.DOC177.5 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:12:53490
.DOC71 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:13:03366
.DOC139.5 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:13:18350
.DOC50.5 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:13:27385
.DOC55 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:13:44466
.DOC102.5 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:13:59362
.DOC127 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:14:15407
.DOC67 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:14:23369
.DOC89.5 KB POBIERZ2011-05-09 16:14:39394
.DOC67.5 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:14:49389
.DOC58.5 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:14:59415
.DOC588 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-05-09 16:15:20358
.PDF607 KB POBIERZkosztorys ofertowy - ul. Parkowa2011-05-09 16:16:05494
.PDF425.1 KB POBIERZkosztorys ofertowy - ul. Parkowa - roboty uzupełniające2011-05-09 16:16:27448
.PDF187.2 KB POBIERZprojekt budowlany - branża drogowa2011-05-09 16:16:55402
.PDF193.4 KB POBIERZprojekt budowlany - branża sanitarna2011-05-09 16:17:12401
.PDF686.4 KB POBIERZpozwolenie na budowę2011-05-09 16:17:44462
.PDF4713.5 KB POBIERZoperat wodnoprawny2011-05-09 16:19:18618
.PDF788.8 KB POBIERZpozwolenie wodnoprawne - przebudowa przepustu2011-05-09 16:19:58419
.PDF891 KB POBIERZpozwolenie wodnoprawne - wprowadzenie wód opadowych2011-05-09 16:20:28450
.PDF171.5 KB POBIERZzgłoszenie robót budowlanych2011-05-09 16:20:56414
.PDF313.5 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 4-20112011-05-20 14:23:59339
.PDF73 KB POBIERZSST wykonanie przepustów pod koroną drogi2011-05-20 14:26:10350
.PDF83.8 KB POBIERZSST przepusty pod zjazdami2011-05-20 14:26:39335
graf.2176.8 KB POBIERZrysynek2011-05-20 14:27:35302
graf.2053.4 KB POBIERZrysynek2011-05-20 14:28:26288
.PDF245.9 KB POBIERZrysynek2011-05-20 14:28:42313

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2011-05-09 15:36:40
Data ostatniej modyfikacji : 2011-05-20 14:17:59
Liczba wyświetleń : 1594

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  09.05.2011 14:36pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962669