logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2016
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

Przebudowa ulic Kujawskiej, Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim - III etap.


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





Piotrków Kujawski: Przebudowa ulic Kujawskiej, Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim - III etap.

Numer ogłoszenia: 16953 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:


V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Kujawskiej, Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim - III etap..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą:
Przebudowa ulic Kujawskiej, Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w
Piotrkowie Kujawskim - III etap ( dotyczy przebudowy ulicy Władysława
Łokietka od km 0+000 do km 0+091,16 i od km 0+115,10 do km 0+237,35).
Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in.
:
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty ziemne
3. Krawężniki i obrzeża
4. Jezdnia
5. Wjazdy
6. Chodniki
7. Oznakowanie
8. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
9. Kanalizacja deszczowa - wpusty i przykanaliki
10. Kanalizacja deszczowa - wymiana istniejącego kolektora kanalizacji
deszczowej
11. Roboty wykończeniowe
12. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu
13. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .

UWAGA:
Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez
wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń
równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych
standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie
urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i
materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na
budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych
od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów
lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku -
załączniku nr 9 do SIWZ -
wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta,
precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz
załączenie
niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności
producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta
zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w
dokumentacji projektowej.
2.2. Uwagi końcowe
1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami.
2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych.
3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i
pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi.
4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną
wykonania zamówienia.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona
dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy.
2.3.. Okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę)
wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej
ofercie, nie mniej jednak niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
odbioru końcowego.
2.4. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym
elementem zamówienia.
2.5. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu
podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy..


II.1.5)


V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
 
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30% zamówienia podstawowego


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 7.1. W niniejszym postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł
(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.
zm)
7.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek
bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków
Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg
nieograniczony na: Przebudowa ulic Kujawskiej, Kolejowej, Władysława
Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim - III etap.
Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy
dołączyć do oferty.
7.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej,
gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach
udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przeddsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału
zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z
oryginałem załączyć do oferty.
7.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do
dnia 08.03.2016 r. do godz. 10:00.
7.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym
terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
7.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty
akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego
oferta zostanie odrzucona.
7.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
7.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
7.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę,
któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego.
7.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana:


a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę.
7.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5,
lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt
3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
      czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w
      postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1.
      niniejszej siwz.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie
      zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki
      budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed
      upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest
      krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na
      budowie, przebudowie, remoncie dróg, na łączną kwotę nie mniejszą niż
      250.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
      załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów wymienionych w
      pkt. 5 ppkt 5.3. lit. a) i b) siwz.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli
      Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
      w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia
      warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. niniejszej siwz


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli
      Wykonawca oświadczy, że dysponuje: - Kierownikiem budowy - posiadającym
      uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
      konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej, które pozwalają na wykonywanie
      czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich
      wydania Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
      wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt
      5.4. lit. a i b siwz.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca
      oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4
      ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz przedłoży opłaconą polisę, a
      w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia
      warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz oraz dokumentu
      wymienionego w pkt. 5.7 lit. b



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz robót budowlanych wykonanych w
    okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
    ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
    dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
    zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
    wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
    wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
    usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
    wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
    wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
    dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
    z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na
zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:


  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
    od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
    związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru
    lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
    ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
    potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
    miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy
    wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
    podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
    przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
    dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie
    ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków,
    opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
    zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
    właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej
    grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
    ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
    do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1) Dowód wpłacenia wadium
2)Dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
3)Wykaz Urządzeń równoważnych
4)Upoważnienie - jeśli dotyczy



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)



  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Okoliczności, przy zaistnieniu których możliwa jest zmiana umowy.
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła
konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub
technologii wykonania przedmiotu umowy, b) zmiana podatku od towarów i
usług VAT, c) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek:
- wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie
przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na
jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, -
przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne,
itp. - zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej, -
zmiany rozpoczęcia i zakończenia robót w przypadku nie wykonania przez
Zamawiającego do dnia rozpoczęcia robót wymiany sieci wodociągowej w
ulicy Kolejowej d) zmiana warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na
stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, f) zmiana na
stanowisku inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu rozliczania umowy lub
dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez
Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych
dotyczących realizacji projektu, h) przy zawieraniu umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. i) dopuszcza się możliwość
powierzenia części robót podwykonawcy pomimo braku wskazania
podwykonawstwa w treści złożonej oferty pod warunkiem uzyskania pisemnej
zgody Zamawiającego. Zgodę taką wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi
do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na powierzenie
części robót podwykonawcy. Do wniosku wykonawca załączy projekt umowy z
podwykonawcą (zgodny z projektem wskazanym w SIWZ), dane podwykonawcy
oraz zestawienie rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający w terminie 7 dni
od dnia otrzymania wniosku z załącznikami może wyrazić zgodę na
powierzenie części zamówienia podwykonawcy lub jej odmówić bez podania
uzasadnienia. Zmiana zakresu podwykonywanych robót może być uznana za
nieistotną zmianę umowy w sprawie zamówienia, jeżeli wykonawca
samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do
tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 2.
Zmiany zawartej umowy wskazane w pkt. 1 lit. a, c i h wymagają pisemnego
uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i przedstawiciela
wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika Zamawiającego. Zmiana umowy
wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana
osób, o których mowa w pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e), w trakcie realizacji
przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i
wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką
zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy,
gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki
postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób, o której mowa w pkt. 1
ppkt 1 lit. e) winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do
niniejszej umowy


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 2..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 12 ( sekretariat)..


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie


 
                                                           Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki


UWAGA !!!

Dnia 29 lutego 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ oraz Modyfikację treści SIWZ.


                                                          Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki




UWAGA !!!

Dnia 03 marca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ 2.


                                                                Burmistrz Miasta i Gminy
                                                             mgr Sławomir Henryk Bogucki








TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?27.8 KB POBIERZOgłoszenie o zamówieniu2016-02-19 10:15:56390
.DOC559 KB POBIERZSIWZ2016-02-19 10:16:16385
.PDF4006.9 KB POBIERZProjekt - część opisowa2016-02-19 10:17:55425
.PDF3739.8 KB POBIERZRys. nr 12016-02-19 10:19:47404
.PDF3938.5 KB POBIERZRys. nr 22016-02-19 10:20:48397
.PDF108.8 KB POBIERZRys. nr 32016-02-19 10:21:10380
.PDF92.2 KB POBIERZRys. nr 42016-02-19 10:21:25388
.PDF103.6 KB POBIERZRys. nr 52016-02-19 10:21:41387
.PDF89.5 KB POBIERZRys. nr 62016-02-19 10:21:55387
.PDF360.2 KB POBIERZRys. nr 72016-02-19 10:22:13397
.PDF191.6 KB POBIERZRys. nr 82016-02-19 10:22:35390
.PDF362 KB POBIERZRys. nr 92016-02-19 10:22:49399
.PDF368.1 KB POBIERZRys. nr 102016-02-19 10:23:06375
.PDF337.2 KB POBIERZRys. nr 112016-02-19 10:23:23371
.PDF104 KB POBIERZRys. nr 122016-02-19 10:23:35377
.PDF68.3 KB POBIERZRys. nr 132016-02-19 10:23:50368
.PDF97.5 KB POBIERZRys. nr 142016-02-19 10:24:05365
.PDF107.5 KB POBIERZRys. nr 152016-02-19 10:24:23394
.PDF93 KB POBIERZRys. nr 162016-02-19 10:24:36398
.PDF107.5 KB POBIERZRys. nr 172016-02-19 10:24:49394
.PDF431.3 KB POBIERZOdwodnienie - część opisowa2016-02-19 10:25:45401
.PDF2694.5 KB POBIERZRys. nr 12016-02-19 10:26:31399
.PDF44.9 KB POBIERZRys. nr 22016-02-19 10:26:50412
.PDF87.3 KB POBIERZRys. nr 32016-02-19 10:27:03400
.PDF1015.5 KB POBIERZProjekt stałej organizacji ruchu - część opisowa2016-02-19 10:28:52392
.PDF104.6 KB POBIERZRys. nr 12016-02-19 10:29:09421
.PDF2782.3 KB POBIERZRys. nr 22016-02-19 10:30:00393
.PDF313 KB POBIERZDecyzja zatwierdzająca projekt stałej organiacji ruchu2016-02-19 10:30:49402
.PDF2412.3 KB POBIERZSST2016-02-19 10:31:53474
.PDF486.9 KB POBIERZZgłoszenie robót2016-02-19 10:35:56409
.PDF785.7 KB POBIERZZgłoszenie robót uzupełnienie2016-02-19 10:36:24401
.PDF276.6 KB POBIERZOdpowiedź Starostwa na zgłoszenie robót2016-02-19 10:36:43394
.PDF1858.3 KB POBIERZKosztorys Ofertowy2016-02-19 10:37:41427
.PDF960 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ2016-02-29 15:18:48311
.PDF328.5 KB POBIERZModyfikacja treści SIWZ2016-02-29 15:19:08315
.PDF434.4 KB POBIERZWyjaśnienie tręści SIWZ 22016-03-03 13:48:17312

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2016-02-19 10:15:10
Data ostatniej modyfikacji : 2016-03-03 13:47:31
Liczba wyświetleń : 1510

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  29.02.2016 14:18pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  19.02.2016 09:15pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962669