Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112. - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie I - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia łazienek i WC. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa z montażem mebli w hali sportowej. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantująca estetyczny wygląd pomieszczeń odpowiadający ich charakterowi i funkcji. Meble powinny odpowiadać opisom i warunkom jak niżej: a) ławka szatniowa pojedyncza ( h= min. 1,60mb, głębokość = min 30 cm): - 3x 2,00 mb - 3x 6,00 mb - 3x 1,80 mb - 1x 5,00 mb - 1x 1,50 mb Płyty siedziska, półka na obuwie, listwy oparciowe i wieszakowe wykonane z drewna iglastego, lakierowane. Stelaż metalowy z kształtownika o przekroju kwadratowym min. 30x30 mm, malowany na kolor popielaty. Ławki wyposażone w elementy łączące płyty siedzisk z półką powodujące usztywnienie konstrukcji oraz zapewniające stabilność i bezpieczeństwo eksploatacji. Zamawiający dopuszcza łączenie dowolnych elementów celem uzyskania żądanych długości. b) biurko o wymiarach 150cm x 75cmz płyty laminowanej w kolorze olcha - szt 1. Blat biurka powinien być wykonany z płyt laminowanej grubości min. 25 mm. Pozostałe elementy mebli wykonane z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby biurko posiadało min. 3 szuflady z zamkami patentowymi oraz min jeden słupek - regał z zamkiem patentowym oraz półkę wysuwaną na klawiaturę komputerową. c) Szafy biurowe o wymiarach (h=185x80szer.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - 2 szt. Szafy wykonane z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby regały posiadały zamki patentowe. d) Szafa ubraniowa o wymiarach (h=185x80szer.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - 1 szt. Regały wykonane z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby szafa posiadała zamek patentowy e) Szafka wolnostojąca o wymiarach (h=85x80szer.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - 1 szt. Szafka wykonana z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby szafka posiadała min. jedną półkę. f) Szafa w pomieszczeniu socjalnym o wymiarach (h=185x60szer.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - 1 szt. g) Lada szatniowa o wymiarach ( h=120x400 dł.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - szt 1. Blat lady powinien być wykonany z płyty laminowanej grubości min. 25 mm i szerokości 60 cm. Pozostałe elementy mebli wykonane z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby lada została wykona zgodnie z załączonym schematem. h) Krzesła biurowe - 6 szt. Krzesła powinny mieć tapicerowane siedziska i oparcia( kolor brąz). Stelaż krzeseł - metalowy , malowany proszkowo. i) Wieszak przyścienny obrotowy metalowy - 10 szt. Minimalny wymiar: 94x13x60cm. Wykonany z kształtowników metalowych, wyposażony w kotwy obrotowe do mocowania na ścianie oraz 12 haków rozmieszczonych obustronnie, malowany w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym. j) Szafka metalowa na min. 50 kluczy ze stałymi zawieszkami - 1 szt. Wymiary minimalne : 300x250x90. Szafka wisząca na minimum 50 kluczy- kolor jasny. k) Lustro o wymiarach 60cm x 180 cm - szt. 1 montowane na klej l) Gaśnica proszkowa o pojemności 6kg wraz z uchwytem do montażu na ścianie - 3 szt. oraz oznakowaniem - tabliczki m) pojemnik na mydło w płynie - kolor biały ( poj. min. 650 ml) - szt. 22 n) uchwyty na ręcznik papierowy- kolor biały - szt. 10 o) uchwyt na papier toaletowy - kolor biały - szt. 9 p) wieszak na ręczniki - kolor biały ( minimum cztery zawieszki) - 4 szt q) Lustro o wymiarach 60cmx 50 cm - 14 szt. r) Kosz na śmieci 12 L uchylny - kolor biały - 20 szt. s) Szczotka WC - kolor biały - 9 szt. t) Przejezdny stojak na piłki, wymiary 140 x 140 x 40 cm. - 2 szt. 2. Zadanie II - Dostawa wykładziny ochronnej ( 720 m. kw.) oraz wózka do transportu wykładziny - 1 szt.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. - Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 10% zamówienia podstawowego. Jeżeli wystąpi konieczność udzielenia zamówień uzupełniających , o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7 ustawy zamawiający udzieli ich wykonawcy na warunkach określonych w ofercie zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 44.41.00.00-7, 39.29.93.00-7, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1. Zadanie I - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia łazienek i WC - 500,00 zł. 2. Zadanie II - Dostawa wykładziny ochronnej oraz wózka do transportu wykładziny - 2000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. III.2) ZALICZKI - Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - złoży wraz z ofertą wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą ucze stniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik nr 4a do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: - próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty na zadanie II należy dołączyć: - próbkę oferowanej wykładziny w wymiarach 1 płyty, - kartę techniczną wykładziny, - wzór karty gwarancyjnej wykładziny z warunkami gwarancji - kopię atestu p. poż. wykładziny, - kopię atestu higienicznego wykładziny - kartę techniczną wózka do przewozu wykładziny, -wzór karty gwarancyjnej z warunkami gwarancji na wózek do przewozu wykładziny, - certyfikat lub atest bezpieczeństwa wydany przez jednostki Certyfikujące, akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji na oferowany wózek do przewozu wykładziny. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Burmistrz Miasta i Gminy mgr Mirosław Skonieczny |