logo
Zamówienia publiczne » Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.

Piotrków Kujawski: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.
Numer ogłoszenia: 340394 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie I - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia łazienek i WC. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa z montażem mebli w hali sportowej. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantująca estetyczny wygląd pomieszczeń odpowiadający ich charakterowi i funkcji. Meble powinny odpowiadać opisom i warunkom jak niżej: a) ławka szatniowa pojedyncza ( h= min. 1,60mb, głębokość = min 30 cm): - 3x 2,00 mb - 3x 6,00 mb - 3x 1,80 mb - 1x 5,00 mb - 1x 1,50 mb Płyty siedziska, półka na obuwie, listwy oparciowe i wieszakowe wykonane z drewna iglastego, lakierowane. Stelaż metalowy z kształtownika o przekroju kwadratowym min. 30x30 mm, malowany na kolor popielaty. Ławki wyposażone w elementy łączące płyty siedzisk z półką powodujące usztywnienie konstrukcji oraz zapewniające stabilność i bezpieczeństwo eksploatacji. Zamawiający dopuszcza łączenie dowolnych elementów celem uzyskania żądanych długości. b) biurko o wymiarach 150cm x 75cmz płyty laminowanej w kolorze olcha - szt 1. Blat biurka powinien być wykonany z płyt laminowanej grubości min. 25 mm. Pozostałe elementy mebli wykonane z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby biurko posiadało min. 3 szuflady z zamkami patentowymi oraz min jeden słupek - regał z zamkiem patentowym oraz półkę wysuwaną na klawiaturę komputerową. c) Szafy biurowe o wymiarach (h=185x80szer.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - 2 szt. Szafy wykonane z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby regały posiadały zamki patentowe. d) Szafa ubraniowa o wymiarach (h=185x80szer.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - 1 szt. Regały wykonane z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby szafa posiadała zamek patentowy e) Szafka wolnostojąca o wymiarach (h=85x80szer.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - 1 szt. Szafka wykonana z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby szafka posiadała min. jedną półkę. f) Szafa w pomieszczeniu socjalnym o wymiarach (h=185x60szer.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - 1 szt. g) Lada szatniowa o wymiarach ( h=120x400 dł.x 40gł.) z płyty laminowanej w kolorze olcha - szt 1. Blat lady powinien być wykonany z płyty laminowanej grubości min. 25 mm i szerokości 60 cm. Pozostałe elementy mebli wykonane z płyt o grubości min. 18 mm. Zamawiający wymaga aby lada została wykona zgodnie z załączonym schematem. h) Krzesła biurowe - 6 szt. Krzesła powinny mieć tapicerowane siedziska i oparcia( kolor brąz). Stelaż krzeseł - metalowy , malowany proszkowo. i) Wieszak przyścienny obrotowy metalowy - 10 szt. Minimalny wymiar: 94x13x60cm. Wykonany z kształtowników metalowych, wyposażony w kotwy obrotowe do mocowania na ścianie oraz 12 haków rozmieszczonych obustronnie, malowany w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym. j) Szafka metalowa na min. 50 kluczy ze stałymi zawieszkami - 1 szt. Wymiary minimalne : 300x250x90. Szafka wisząca na minimum 50 kluczy- kolor jasny. k) Lustro o wymiarach 60cm x 180 cm - szt. 1 montowane na klej l) Gaśnica proszkowa o pojemności 6kg wraz z uchwytem do montażu na ścianie - 3 szt. oraz oznakowaniem - tabliczki m) pojemnik na mydło w płynie - kolor biały ( poj. min. 650 ml) - szt. 22 n) uchwyty na ręcznik papierowy- kolor biały - szt. 10 o) uchwyt na papier toaletowy - kolor biały - szt. 9 p) wieszak na ręczniki - kolor biały ( minimum cztery zawieszki) - 4 szt q) Lustro o wymiarach 60cmx 50 cm - 14 szt. r) Kosz na śmieci 12 L uchylny - kolor biały - 20 szt. s) Szczotka WC - kolor biały - 9 szt. t) Przejezdny stojak na piłki, wymiary 140 x 140 x 40 cm. - 2 szt. 2. Zadanie II - Dostawa wykładziny ochronnej ( 720 m. kw.) oraz wózka do transportu wykładziny - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 10% zamówienia podstawowego. Jeżeli wystąpi konieczność udzielenia zamówień uzupełniających , o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7 ustawy zamawiający udzieli ich wykonawcy na warunkach określonych w ofercie zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 44.41.00.00-7, 39.29.93.00-7, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1. Zadanie I - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia łazienek i WC - 500,00 zł. 2. Zadanie II - Dostawa wykładziny ochronnej oraz wózka do transportu wykładziny - 2000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - złoży wraz z ofertą wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą ucze stniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik nr 4a do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty na zadanie II należy dołączyć: - próbkę oferowanej wykładziny w wymiarach 1 płyty, - kartę techniczną wykładziny, - wzór karty gwarancyjnej wykładziny z warunkami gwarancji - kopię atestu p. poż. wykładziny, - kopię atestu higienicznego wykładziny - kartę techniczną wózka do przewozu wykładziny, -wzór karty gwarancyjnej z warunkami gwarancji na wózek do przewozu wykładziny, - certyfikat lub atest bezpieczeństwa wydany przez jednostki Certyfikujące, akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji na oferowany wózek do przewozu wykładziny.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Burmistrz Miasta i Gminy

mgr Mirosław Skonieczny

UWAGA

WYJAŚNIENIE  TREŚCI SIWZ

Piotrków Kujawski , dnia 2010-10-27

ZP - 341 - K -18 / 1 / 2010

Wykonawcy

ubiegający się o udzielenie zamówienia

 

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA przetargu na : DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI WIDOWISKOWO                       - SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.

 

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

Zapytanie o wyjaśnienie SIWZ

Dotyczy: Przetargu na dostawę tj. zadanie 2 wykładziny do przykrycia powierzchni sportowej oraz wózka do transportu.

Wymagają Państwo dostarczenia próbki o rozmiarze rzeczywistym 2mx1m, co wiąże się z eksportem towaru i koniecznością sprowadzania materiałów od producenta z zagranicy. Prosimy o uznanie dostarczonej próbki w formacie 70mmx140mm będącej w naszym posiadaniu wraz z atestami i opisem parametrów technicznych. Forma wielkość próbki nie ma naszym zdaniem znaczenia dla przebiegu postępowania przetargowego. Prosimy o zmianę zapisu w siwz. Umieszczenie takiego formatu próbki powoduje, iż z postępowania zostają wyeliminowanie inne firmy, które mogą zrealizować Państwa zamówienie i przedstawić konkurencyjną cenowo ofertę. Jest to towar, którego nawet producent nie trzyma na stoku magazynowym.

 

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie próbki wykładziny w formacie minimum 70mmx 140mm zamiast próbki w formacie jednej płyty czyli 2mx1m. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.

Burmistrz Miasta i Gminy

mgr Mirosław Skonieczny

UWAGA

WYJAŚNIENIE  TREŚCI SIWZ

Piotrków Kujawski , dnia 2010-10-27

ZP - 341 - K -18 / 2 / 2010

Wykonawcy

ubiegający się o udzielenie zamówienia

 

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA przetargu na : DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.

 

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytanie:

W załączeniu pismo z prośbą o podanie kwoty przeznaczonej na realizację zadania pn. "Dostawę i montaż wyposażenia hali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Piotrkowie Kujawskim"

Treść pisma:

dotyczy:         postępowanie przetargowe na "Dostawę i montaż wyposażenia hali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Piotrkowie Kujawskim".

 

Na podst. art. 6 ust.1 ustawy o dostępie do informacji publicznej proszę o podanie kwoty środków finansowych zabezpieczonych w planie finansowym Jednostki na realizację w/w zadania.

 

Odp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 86 ust.3 ustawy z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2001 nr 112 poz. 1198) wszystkie wymagane dokumenty w/w ustawą znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego tj: www.bip.piotrkowkujawski.pl.

 

Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.

 

Burmistrz Miasta i Gminy

mgr Mirosław Skonieczny

UWAGA

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

Piotrków Kujawski, dnia: 2010-10-27

ZP - 341 - K - 18 / 3 / 2010

 

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  ZP - 341 - 17 / 2010

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI WIDOWISKOWO                       - SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) wprowadza  następującą modyfikację treści SIWZ:

 

1. W dziale III pkt 2  SIWZ - Dostawa wykładziny ochronnej ( 720 m. kw.) oraz wózka do transportu wykładziny - 1 szt.

 

Dział III pkt 2   SIWZ brzmi:

  1. Zadanie II - Dostawa wykładziny ochronnej ( 720 m. kw.) oraz wózka do transportu wykładziny - 1 szt.

Opis  wykładziny ochronnej:

 

Płyty wykonane z włókniny igłowanej w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym na trwałym spodzie antypoślizgowym w jasnym kolorze, gwarantującym doskonałe przyleganie do podłogi. Wykładzina ochronna winna zabezpieczyć nawierzchnię podłogi sportowej:

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?6574 KB POBIERZsiwz2010-10-21 15:17:41363
?32 KB POBIERZogłoszenie2010-10-21 15:18:55297
.PDF517 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 18-12010-10-27 13:16:14269
.PDF541 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 18-22010-10-27 13:16:49294
.PDF2129.5 KB POBIERZModyfikacja SIWZ 12010-10-27 13:19:07350
?15.8 KB POBIERZzmiana ogłoszenia2010-10-27 13:20:03271

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2010-10-21 15:14:44
Data ostatniej modyfikacji : 2010-10-27 13:15:02
Liczba wyświetleń : 1151

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  21.10.2010 14:14pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962670