logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2016
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
A R T Y K U Ł   A R C H I W A L N Y
ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZAKŁADU KOMUNALNEGO W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





Piotrków Kujawski: ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZAKŁADU KOMUNALNEGO W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

Numer ogłoszenia: 56480 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy:


V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny , Ul. Topolowa 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 542654865, faks 2654865.



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZAKŁADU KOMUNALNEGO W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oleju napędowego do pojazdów i
sprzętu Zakładu Komunalnego w Piotrkowie Kujawskim.
2.Przewidywana ilość zamawianego oleju napędowego wynosi 30.000 litrów w
okresie obowiązywania umowy.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymienionej ilości
zamówienia w zależności od potrzeb.
4.Wydawanie oleju napędowego odbywać będzie się na stacji paliw
zlokalizowanej w odległości nie większej niż 3 km od siedziby
Zamawiającego.
5.Olej napędowy wydawany będzie wyłącznie do zbiorników paliwowych
pojazdów i sprzętu należących do Zamawiającego poprzez legalizowany
przepływomierz.
6.Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby
Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw na druku zwanym asygnatą w
której odnotowane zostaną: data wydania paliwa, nazwisko i imię osoby
pobierającej olej napędowy, nr rejestracyjny pojazdu, ilość
zatankowanych litrów.
7.Płatność za zakupione paliwo dokonywana będzie w formie bezgotówkowej,
rozliczenie na podstawie faktury wystawianej dwa razy w miesiącu, w
okresach rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego
dnia miesiąca, za wszystkie tankowane pojazdy zamawiającego. Należność
za zakupione paliwo płatna będzie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia
faktury, na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oleju napędowego określoną w
wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w
sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23
października 2015 r., poz. 1680 z późn. zm.) oraz warunki techniczne.
9. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą
przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
- Wykonawca określi nr telefonów kontaktowych i numery fax. oraz inne
dane niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez
Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..


II.1.5)


  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
 
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Warunek zostanie spełniony jeśli
      Wykonawca wykaże, ze dysponuje co najmniej jedną stacją paliw w
      odległości nie większej niż 3 km. od siedziby Zamawiającego, oraz
      posiada wiedzę dotyczącą realizacji zamówienia popartą doświadczeniem w
      wykonywaniu dostaw stanowiących przedmiot zamówienia;


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu
      dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona
      oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego
      przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
      udziału w postępowaniu.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu
      dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona
      oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego
      przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
      udziału w postępowaniu.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu
      dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona
      oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego
      przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
      udziału w postępowaniu.



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • potwierdzenie posiadania uprawnień do
    wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
    nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
    zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru
    lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
    ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy
    wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
    podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
    przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
    dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie
    ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej
    grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
    ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
    do grupy kapitałowej;



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:


  • zaświadczenie niezależnego podmiotu
    uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane
    produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2)



  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Piotrkowie Kujawskim
ul. Topolowa 1
88-230 Piotrków Kujawski.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny w Piotrkowie Kujawskim
ul. Topolowa 1
88-230 Piotrków Kujawski.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie


                                                                           Kierownik

                                                                      Zakładu Komunalnego

                                                                      Władysław Rybarczyk

UWAGA !!!

Dnia 18 marca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie  Modyfikację treści SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.


                                                                              Kierownik

                                                                      Zakładu Komunalnego

                                                                      Władysław Rybarczyk




Autor : Mirosław Czynsz
Zredagował(a) : Miroslaw Czynsz
Data wprowadzenia : 2016-03-14 13:26:49
Data ostatniej modyfikacji : 2016-03-18 14:38:28
Liczba wyświetleń : 935

Redaktor  Data modyfikacji 
Miroslaw Czynsz  21.03.2016 12:32pokaż tą wersję

Redaktor  Data modyfikacji 
Miroslaw Czynsz  14.03.2016 12:26pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962908