logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2016
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZAKŁADU KOMUNALNEGO W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





Piotrków Kujawski: ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZAKŁADU KOMUNALNEGO W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

Numer ogłoszenia: 56480 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy:


V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny , Ul. Topolowa 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 542654865, faks 2654865.



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZAKŁADU KOMUNALNEGO W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oleju napędowego do pojazdów i
sprzętu Zakładu Komunalnego w Piotrkowie Kujawskim.
2.Przewidywana ilość zamawianego oleju napędowego wynosi 30.000 litrów w
okresie obowiązywania umowy.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymienionej ilości
zamówienia w zależności od potrzeb.
4.Wydawanie oleju napędowego odbywać będzie się na stacji paliw
zlokalizowanej w odległości nie większej niż 3 km od siedziby
Zamawiającego.
5.Olej napędowy wydawany będzie wyłącznie do zbiorników paliwowych
pojazdów i sprzętu należących do Zamawiającego poprzez legalizowany
przepływomierz.
6.Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby
Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw na druku zwanym asygnatą w
której odnotowane zostaną: data wydania paliwa, nazwisko i imię osoby
pobierającej olej napędowy, nr rejestracyjny pojazdu, ilość
zatankowanych litrów.
7.Płatność za zakupione paliwo dokonywana będzie w formie bezgotówkowej,
rozliczenie na podstawie faktury wystawianej dwa razy w miesiącu, w
okresach rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego
dnia miesiąca, za wszystkie tankowane pojazdy zamawiającego. Należność
za zakupione paliwo płatna będzie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia
faktury, na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oleju napędowego określoną w
wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w
sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23
października 2015 r., poz. 1680 z późn. zm.) oraz warunki techniczne.
9. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą
przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
- Wykonawca określi nr telefonów kontaktowych i numery fax. oraz inne
dane niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez
Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..


II.1.5)


  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
 
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Warunek zostanie spełniony jeśli
      Wykonawca wykaże, ze dysponuje co najmniej jedną stacją paliw w
      odległości nie większej niż 3 km. od siedziby Zamawiającego, oraz
      posiada wiedzę dotyczącą realizacji zamówienia popartą doświadczeniem w
      wykonywaniu dostaw stanowiących przedmiot zamówienia;


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu
      dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona
      oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego
      przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
      udziału w postępowaniu.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu
      dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona
      oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego
      przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
      udziału w postępowaniu.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu
      dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona
      oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego
      przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
      udziału w postępowaniu.



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • potwierdzenie posiadania uprawnień do
    wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
    nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
    zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru
    lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
    ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy
    wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
    podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
    przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
    dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie
    ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej
    grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
    ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
    do grupy kapitałowej;



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:


  • zaświadczenie niezależnego podmiotu
    uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane
    produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2)



  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Piotrkowie Kujawskim
ul. Topolowa 1
88-230 Piotrków Kujawski.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny w Piotrkowie Kujawskim
ul. Topolowa 1
88-230 Piotrków Kujawski.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie


                                                                           Kierownik

                                                                      Zakładu Komunalnego

                                                                      Władysław Rybarczyk

UWAGA !!!

Dnia 18 marca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie  Modyfikację treści SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.


                                                                              Kierownik

                                                                      Zakładu Komunalnego

                                                                      Władysław Rybarczyk



UWAGA !!!

Dnia 21 marca 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie  wyjaśnienie treści SIWZ oraz Modyfikację treści SIWZ 2.


                                                                              Kierownik

                                                                      Zakładu Komunalnego

                                                                      Władysław Rybarczyk






TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?14.2 KB POBIERZOgłoszenie o zamówieniu2016-03-14 13:27:21397
?19.1 KB POBIERZogłoszenie o przetargu ZK2016-03-14 13:27:39298
.DOC121.5 KB POBIERZsiwz paliwo2016-03-14 13:28:00333
.DOC54.5 KB POBIERZZal-1_Oferta2016-03-14 13:28:22321
.DOC28 KB POBIERZZal-2_Oswiadczenie_art-222016-03-14 13:28:33312
.DOC28 KB POBIERZZal-3_Oswiadczenie_art-24-12016-03-14 13:28:48316
.DOC56.5 KB POBIERZZal-4_Umowa2016-03-14 13:29:10327
.DOC25.5 KB POBIERZZał.- 5 oswiadczenie o położeniu stacji2016-03-14 13:29:22319
.DOC36 KB POBIERZZałącznik nr 62016-03-14 13:29:37327
.PDF829.6 KB POBIERZModyfikacja 18 03 2016 - pdf2016-03-18 12:51:57279
.PDF274.1 KB POBIERZOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - pdf2016-03-18 12:52:36307
.PDF506.7 KB POBIERZwyjasnienie treści SIWZ.pdf2016-03-21 13:35:32283
.PDF471.2 KB POBIERZModyfikacja treści SIWZ 2.pdf2016-03-21 13:36:02259

Autor : Mirosław Czynsz
Zredagował(a) : Miroslaw Czynsz
Data wprowadzenia : 2016-03-14 13:26:49
Data ostatniej modyfikacji : 2016-03-21 13:32:43
Liczba wyświetleń : 1330

Redaktor  Data modyfikacji 
Miroslaw Czynsz  18.03.2016 13:38pokaż tą wersję
Miroslaw Czynsz  14.03.2016 12:26pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962669