logo
Zamówienia publiczne » Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA :
A R T Y K U Ł   A R C H I W A L N Y
WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Bycz, Trojaczek, Stawiska, Wincentowo, Teodorowo.

Piotrków Kujawski: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE:
Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Bycz, Trojaczek, Stawiska, Wincentowo, Teodorowo


Numer ogłoszenia: 157434 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, fax 054 2655123.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE:
Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Bycz, Trojaczek, Stawiska, Wincentowo, Teodorowo.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE:
Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Bycz, Trojaczek, Stawiska, Wincentowo, Teodorowi - długości ok. 16350 mb plus przyłącza wodociągowe
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów :
a) projektu budowlanego:
- w wersji papierowej - 5 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
b) kosztorysu inwestorskiego z przedmiarem inwestorskim z podziałem na 3 etapy:
- w wersji papierowej - 2 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
c) kosztorysu ofertowego z przedmiarem z podziałem na 3 etapy::
- w wersji papierowej - 2 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
d) komplet Szczegółowych Specyfikacji Technicznych:

- w wersji papierowej - 3 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
e) materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia:
- w wersji papierowej - 2 egz.
f) materiały do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego :
- w wersji papierowej - 2 egz.
g) jeśli zachodzi konieczność uzyskania pozwolenia wodno-prawnego:
* operat wodno-prawny oraz materiały do uzyskania pozwolenia
wodno-prawnego :
- w wersji papierowej - 2 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
h) wykonanie map do celów projektowych - Diazo + 2 egz. kopii


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł. słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki:
    W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą :
    1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
    2. Wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia.
    3. Dysponowanie pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy - Prawo budowlane.
    4. Załączenie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ
    5. Potwierdzenie wpłacenia wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    c)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    d)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane,
    e)zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego Urbanistów lub Architektów,
    f)wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia.
    g)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum) - jeśli dotyczy
    h) Potwierdzenie wpłacenia wadium.

    Sposób dokonywania oceny: spełnia / nie spełnia


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna1 - pokój nr 6.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna1 - pokój nr 10.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej.


Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2008-07-11 11:14:49
Data ostatniej modyfikacji : 2008-07-11 11:14:49
Liczba wyświetleń : 929

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  16.07.2008 07:21pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962855