logo
Zamówienia publiczne » Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA :

WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Bycz, Trojaczek, Stawiska, Wincentowo, Teodorowo.

Piotrków Kujawski: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE:
Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Bycz, Trojaczek, Stawiska, Wincentowo, Teodorowo


Numer ogłoszenia: 157434 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, fax 054 2655123.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE:
Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Bycz, Trojaczek, Stawiska, Wincentowo, Teodorowo.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE:
Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Bycz, Trojaczek, Stawiska, Wincentowo, Teodorowi - długości ok. 16350 mb plus przyłącza wodociągowe
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów :
a) projektu budowlanego:
- w wersji papierowej - 5 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
b) kosztorysu inwestorskiego z przedmiarem inwestorskim z podziałem na 3 etapy:
- w wersji papierowej - 2 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
c) kosztorysu ofertowego z przedmiarem z podziałem na 3 etapy::
- w wersji papierowej - 2 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
d) komplet Szczegółowych Specyfikacji Technicznych:

- w wersji papierowej - 3 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
e) materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia:
- w wersji papierowej - 2 egz.
f) materiały do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego :
- w wersji papierowej - 2 egz.
g) jeśli zachodzi konieczność uzyskania pozwolenia wodno-prawnego:
* operat wodno-prawny oraz materiały do uzyskania pozwolenia
wodno-prawnego :
- w wersji papierowej - 2 egz.
- w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz.
h) wykonanie map do celów projektowych - Diazo + 2 egz. kopii


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł. słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki:
    W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą :
    1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
    2. Wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia.
    3. Dysponowanie pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy - Prawo budowlane.
    4. Załączenie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ
    5. Potwierdzenie wpłacenia wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    c)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    d)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane,
    e)zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego Urbanistów lub Architektów,
    f)wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia.
    g)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum) - jeśli dotyczy
    h) Potwierdzenie wpłacenia wadium.

    Sposób dokonywania oceny: spełnia / nie spełnia


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna1 - pokój nr 6.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna1 - pokój nr 10.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej.


UWAGA

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Piotrków Kujawski , dnia 2008-07-15

ZP - 341 - K - 6 / 1 / 08

                                                                              Wykonawcy

                                                            ubiegający się o udzielenie zamówienia

WYJAŚNIENIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy przetargu na : WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Bycz, Trojaczek, Stawiska, Wincentowo, Teodorowo

 

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z p6in. zm.), Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

1. Czy Zamawiający posiada wypisy z rejestru gruntów, bądź wykazy osób objętych projektem, czy też należy doliczyć koszt zakupu wypisów w Starostwie?

Odp. :  Zamawiający nie posiada wypisów z rejestru gruntów ani wykazu osób objętych trasą projektu.

 

2. Czy trasa projektowanego wodociągu wchodzi w teren zamknięty (kolejowy), ponieważ z załączonych map to jednoznacznie nie wynika (ark. 4 m, Teodorowo-Józefowo)?

Odp. : Zamawiający nie przewiduje przebiegu trasy wodociągu w terenie zamkniętym.

 

3.  Czy wykonanie map obejmuje tylko aktualizacje, czy też wykonanie nowych pomiarów (brak map)? Jeżeli nowy pomiar to w jakim szacunkowym procentowym zakresie?

Odp. : Zamawiający przypuszcza , iż wykonanie map obejmować będzie aktualizację, choć nie można wykluczyć nowych pomiarów . Zamawiający nie jest w stanie stwierdzić czy będzie konieczne wykonanie nowych pomiarów , gdyż zasoby geodezyjne znajdują się w Starostwie Powiatowym w Radziejowie.

 

4. Czy Zamawiający przewiduje umieszczanie sieci wodociągowej w pasach drogowych, czy przejścia wyłącznie przez działki prywatne?

Odp. : Jeśli nie będzie innej możliwości to Zamawiający dopuszcza umieszczenie sieci wodociągowej w pasach drogowych.

 

5. Jaka jest szacunkowa liczba przyłączy wodociągowych do zaprojektowania? Czy przyłącza maja być projektowane do istniejących na terenie objętym projektem gospodarstw, czy do działek i zabudowań letniskowych również?

Odp. : Zamawiający  przewiduje do zaprojektowania ok. 50 przyłączy. Przyłącza winny być zaprojektowane do istniejących  na terenie objętym projektem gospodarstw. Projekt nie będzie obejmowała przyłączy do działek i zabudowań letniskowych.

 

Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.

 

                                                                                  Burmistrz

                                                                       mgr Mirosław Skonieczny

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC166.5 KB POBIERZsiwz2008-07-11 11:15:44541
.DOC52.5 KB POBIERZwzór oferty2008-07-11 11:16:01391
.DOC38 KB POBIERZprojekt umowy2008-07-11 11:16:14363
graf.1249.6 KB POBIERZzałacznik nr 3 do siwz2008-07-11 11:17:49386
graf.1141.7 KB POBIERZzałacznik nr 3 do siwz2008-07-11 11:21:32388
graf.1666.7 KB POBIERZzałacznik nr 3 do siwz2008-07-11 11:22:51407
graf.1282.2 KB POBIERZzałacznik nr 3 do siwz2008-07-11 11:24:26429

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2008-07-11 11:14:49
Data ostatniej modyfikacji : 2008-07-16 08:21:12
Liczba wyświetleń : 1731

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  11.07.2008 10:14pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962668