logo
Ogłoszenia » Oferty pracy
BURMISTRZ MIASTA I GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENT DS. INFORMATYZACJI I PROMOCJI W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

 


Wymagania niezbędne:


- obywatelstwo polskie;


- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;


- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;


- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;


- nieposzlakowana opinia;


- posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku informatyka;


- staż pracy 3 lata


Wymagania dodatkowe:


1. zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole


2.komunikatywność, samodzielność;


3. umiejętność administrowania stronami internetowymi;


4. znajomość języka angielskiego w stopniu zapewniającym umiejętność czytania dokumentacji informatycznej i technicznej;


5. wiedza zapewniająca obsługę informatyczną i utrzymanie ciągłości pracy stanowisk pracy wyposażonych w komputery;


6. znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i nadzorem nad siecią LAN i WAN;


7. doświadczenie i umiejętność administrowania serwerami oraz sieciami opartymi na serwerach;


8. znajomość administrowania i zarządzania systemami baz danych w szczególności SQL i FireBird.


9. Znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2019r. poz. 506 ), ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2018r. poz.1330 z późn. zm.), ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz.1000 z późn. zm.)


 


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:




  1. Wykonywanie czynności związanych z diagnostyką, naprawą, modernizacją,usuwaniem awarii sprzętu komputerowego zainstalowanego w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski;




  2. Usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu oprogramowania;




  3. Nadzór nad teleinformatycznymi urządzeniami peryferyjnymi będącymi w posiadaniu Urzędu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski ;




  4. Wykonywanie i weryfikacja kopii bezpieczeństwa i systemów i konfiguracji urządzeń;




  5. Planowanie, zakup oraz wdrażanie i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz systemów informatycznych;




  6. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w procedurach zakupowych oraz przygotowywaniu opisu przedmiotu zamówienia dla różnego rodzaju urządzeń teleinformatycznych;




  7. Zarządzanie treścią Biuletynu Informacji Publicznej;




  8. Administrowanie dziedzinowymi systemami informatycznymi użytkowników końcowych (CEIDG, SIP, Besti@, OI w Bydgoszczy, elektroniczna komunikacja z Głównym Urzędem Statystycznym, PŁATNIK, ePFRON, LEGISLATOR, EWOPIS, KADRY I PŁACE, KSZOB, PODATKI, JGU, KASA).




  9. Wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie problemów związanych ze środowiskiem teleinformatycznym;




  10. Zabezpieczenie dokumentacji dotyczącej licencji oprogramowania;




  11. Nadzór nad legalnością stosowanego w Urzędzie oprogramowania komputerowego;




  12. Wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego i koordynacja spraw w zakresie wykonywania większych remontów i usuwania awarii.




  13. Instalacja i aktualizacja systemów oraz oprogramowania na stanowiskach roboczych




  14. Współpraca w zakresie nadawania uprawnień dla użytkowników, konfiguracji stacji roboczych, wdrażania oprogramowania oraz bezpieczeństwa przetwarzania danych.




  15. Zgłaszanie uwag i projektów zmian do regulaminów zabezpieczenia oraz przetwarzania danych komputerowych, sprzętu i ochrony sieci teleinformatycznych.




  16. Identyfikacja i analiza zagrożeń oraz ryzyk, na które narażone może być przetwarzanie danych osobowych w systemach informatycznych.




  17. Zgłaszanie i obsługa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania we współpracy z zewnętrznymi dostawcami;




  18. Kontrolowanie i zabezpieczanie prawidłowości przebiegu czynności serwisowych w zainstalowanych systemach informatycznych;




  19. Wsparcie akcji wyborczych w wyborach i referendach lokalnych oraz ogólnokrajowych;




  20. Nadzór urządzeń kopiujących (ksero-kopiarek) pod względem ich prawidłowego funkcjonowania, usuwania drobnych awarii oraz serwisu.




  21. Przeprowadzanie procedur zakupu sprzętu komputerowego, kopiarek oraz niszczarek.




  22. Nadzór nad telefonami komórkowymi;




  23. Nadzór nad monitoringiem miejskim;




  24. Nadzór nad systemami alarmowymi w Urzędzie Miasta i Gminy;




  25. Współpraca z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych oraz Centralnym Ośrodkiem Informatyki jako Lokalny Administrator Systemu.




26) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz;


Wymagane dokumenty:


- życiorys (CV);


- kwestionariusz osobowy;


- dyplom ukończenia studiów ;


- oświadczenie o niekaralności;


- oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku;


- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.206.119.1.


- w przypadku osoby niepełnosprawnej kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;


- kserokopie świadectw pracy.


 


Termin, sposób i miejsce składania dokumentów


Dokumenty należy składać drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim ul. Kościelna 1 do dnia 10.04.2019r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


 

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.PDF48 KB POBIERZDokument PDF2019-03-27 14:49:30247

Autor : Jolanta Wilińska
Zredagował(a) : Miroslaw Czynsz
Data wprowadzenia : 2019-03-27 14:32:02
Data ostatniej modyfikacji : 2019-03-27 14:48:08
Liczba wyświetleń : 1073

Redaktor  Data modyfikacji 
Miroslaw Czynsz  27.03.2019 13:42pokaż tą wersję
Miroslaw Czynsz  27.03.2019 13:32pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962671