logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2015
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI


Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





 

Piotrków Kujawski: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI
NA TERENIE GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI

Numer ogłoszenia: 134997 - 2015;
data zamieszczenia: 11.09.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków
Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI
WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: BUDOWA SIECI
WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI Zakres zamówienia
obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami w obrębach ewidencyjnych-
miejscowościach: Anusin - obręb geodezyjny Kaczewo, Wymysłowo-Stawiska, Piotrków
Kujawski, Przedłuż.

Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi
wykonanie m.in. :

1. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Anusin. a)
Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi 110 - 661 mb b) Wykonanie przyłączy z
rur PE fi 40 - 70 mb c) Odtworzenie nawierzchni dróg d) Zapewnienie obsługi
geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej .

2. Budowa
sieci wodociągowej- Wymysłowo - Stawiska a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur
PVC fi 110 - 920mb b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi 90 - 204 mb c)
Odtworzenie nawierzchni dróg d) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej .

3. Budowa sieci wodociągowej wraz
przyłączami - Piotrków Kujawski a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi 90 -
118 mb b) Wykonanie przyłączy z rur PE fi 32 - 10 mb c) Prowadzenie robót. -
zgodne z zapisami decyzji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy z dnia 29
czerwca 2015 roku nr: ZDW.RDW1.12.5360.34.2015 d) Zapewnienie obsługi
geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej .

4. Budowa
sieci wodociągowej wraz przyłączami - Przedłuż a) Wykonanie sieci wodociągowej z
rur PVC fi 110 - 253 mb b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi 90 - 102 mb
c) Wykonanie przyłączy z rur PE fi 40 - 42 mb d) Odtworzenie nawierzchni dróg e)
Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej .

UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony
został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów,
to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń
równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów
technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i
materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące
realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji
projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w
przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny
materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku -
załączniku nr 9 do SIWZ -wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie
nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału
oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja
zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta
zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji
projektowej. 2.2. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z
obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i
polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów
własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i
pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4.
Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania
zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona
dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy. 2.3. Okres
gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosił będzie tyle
miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej ofercie, nie mniej jednak niż
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania
(bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 2.4. Zaleca się aby oferent dokonał
wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia. 2.5. Wyłoniony w
postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży
Zamawiającemu kosztorys ofertowy..


II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
    uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia
    podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.11.2015.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający
wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych
) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)
pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3. Wadium w formie
pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w
Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z
dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI
NA TERENIE GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za
zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie:
poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu
pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału
zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z
oryginałem załączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu
składania ofert. tj. do dnia 28.09.2015 r. do godz. 10:00. 6. Wniesienie wadium
w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na
rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie
zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania,
a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium
wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie
wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający
zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia
wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy
Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci
je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po
jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25
ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie
należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
    czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do
      wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy,
      że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i
      art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
      załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt
      5.1. niniejszej siwz.



  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i
      doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże
      wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie
      ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
      działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zadania
      polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub
      wodociągu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto ( słownie: sto
      tysięcy złotych brutto) Zamawiający wymaga aby wykonawca załączył dokument
      świadczący o tym, że w dniu odbioru zamówienie było wykonane w sposób należyty i
      kompletny tj. protokół odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony
      Zamawiającego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
      wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów wymienionych w pkt. 5 ppkt 5.3. lit. a)
      i b) siwz.



  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim
      potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału
      w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena
      spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. niniejszej siwz.



  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi
      do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje: -
      Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami
      budowlanymi w w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, które pozwalają na
      wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich
      wydania Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
      wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt 5.4. lit.
      a i b siwz.



  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji
      ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki
      udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp
      oraz przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
      potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
      zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena
      spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz oraz dokumentu wymienionego w
      pkt. 5.7 lit. b


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
    ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
    jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
    miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
    określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
    wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
    prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
    wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
    kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
    temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
    wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
    informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
    w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
    dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych
podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których
będzie dysponował wykonawca:


  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
    dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
    centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
    przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
    podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
    urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
    lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
    decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
    udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
    Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
    zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
    spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które
    będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
    dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
    III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
    upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
    składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej grupy
    kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
    i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1) Dowód wpłacenia wadium 2)Dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane
w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 3)Wykaz Urządzeń równoważnych 4)
Upoważnienie - jeśli dotyczy


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której
będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian


Okoliczności, przy zaistnieniu których możliwa jest zmiana umowy. 16.1.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią
następujące okoliczności: a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy,
b) zmiana podatku od towarów i usług VAT, c) konieczność zmiany terminu
wykonania zamówienia na skutek: - wystąpienia warunków atmosferycznych nie
pozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co
może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, -
przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp. -
zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej, d) zmiana
warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na stanowisku kierownika budowy lub
kierownika robót, f) zmiana na stanowisku inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu
rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian
zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych
dotyczących realizacji projektu, h) przy zawieraniu umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. i) dopuszcza się możliwość powierzenia
części robót podwykonawcy pomimo braku wskazania podwykonawstwa w treści
złożonej oferty pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. Zgodę taką
wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o
wyrażenie zgody na powierzenie części robót podwykonawcy. Do wniosku wykonawca
załączy projekt umowy z podwykonawcą (zgodny z projektem wskazanym w SIWZ), dane
podwykonawcy oraz zestawienie rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia
otrzymania wniosku z załącznikami może wyrazić zgodę na powierzenie części
zamówienia podwykonawcy lub jej odmówić bez podania uzasadnienia. Zmiana zakresu
podwykonywanych robót może być uznana za nieistotną zmianę umowy w sprawie
zamówienia, jeżeli wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w
postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność
podwykonawstwa. 16.2. Zmiany zawartej umowy wskazane w pkt. 16.1 lit. a, c i h
wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i
przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika Zamawiającego. Zmiana
umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 16.3 Zmiana
osób, o których mowa w pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e), w trakcie realizacji
przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga
zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w
terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje
i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 16.4. Zaakceptowana przez
Zamawiającego zmiana osób, o której mowa w pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e) winna być
potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul.
Kościelna 1 pokój nr 2..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
28.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230
Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12 ( sekretariat)..


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


                                                      Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki


UWAGA


Dnia 25 września 2015
roku
Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ 1  i 2 .

                            
                                                         Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki




TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?49 KB POBIERZogłoszenie2015-09-11 14:25:13287
.DOC572 KB POBIERZSIWZ2015-09-11 14:25:34366
.PDF9129.5 KB POBIERZProjekt Piotrków Kujawski2015-09-11 14:27:22402
.PDF4762.8 KB POBIERZProjekt2015-09-11 14:28:39353
.PDF3637.2 KB POBIERZSpecyfikacja techniczna2015-09-11 14:29:38313
.PDF2942.5 KB POBIERZPrzedmiar2015-09-11 14:30:30320
.PDF2238.7 KB POBIERZkosztoryd ofertowy2015-09-11 14:31:06332
.PDF202.5 KB POBIERZzgłoszenie Starosta2015-09-11 14:31:29306
.PDF223 KB POBIERZzgłoszenie Wojewoda2015-09-11 14:31:47330
.PDF1584.8 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 1-20152015-09-25 12:07:52282
.PDF594.5 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 2-20152015-09-25 12:08:17285

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2015-09-11 14:24:29
Data ostatniej modyfikacji : 2015-09-25 12:07:06
Liczba wyświetleń : 1200

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  11.09.2015 13:36pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  11.09.2015 13:24pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962670