logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2013
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

Przebudowa drogi gminnej Piotrków Kujawski- Tomisławice

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.piotrkowkujawski.pl



Piotrków Kujawski: Przebudowa drogi gminnej Piotrków Kujawski- Tomisławice - etap I.
Numer ogłoszenia: 257712 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Piotrków Kujawski- Tomisławice - etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej Piotrków Kujawski- Tomisławice - etap I - odcinek od km 2+300 do km 3+311 Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Podbudowa 4. Nawierzchnia 5. Odwodnienie - przepusty 6. Zjazdy 7. Oznakowanie pionowe 8. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku - załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 2.2. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy. 2.3. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. 2.4.. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2.5. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: Przebudowa drogi gminnej Piotrków Kujawski- Tomisławice - etap I. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed



UWAGA

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ


Dnia 12 lipca 2013 roku Zamawiajacy na stronie internetowej: www.bip.piotrkowkujawski.pl zamieścił wyjaśnienie treści SIWZ


                                                                     Burmistrz Miasta i Gminy

                                                                    mgr Mirosław skonieczny


TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?35.3 KB POBIERZogłoszenie2013-07-03 12:03:02354
.DOC524.5 KB POBIERZSIWZ2013-07-03 12:03:23403
.PDF11228.5 KB POBIERZprojekt2013-07-03 12:05:49450
?136.2 KB POBIERZSST2013-07-03 12:18:38440
.DOC118.5 KB POBIERZkosztorys ofertowy2013-07-03 12:19:40400
.PDF1655.1 KB POBIERZwyjaśnienie treści siwz 12013-07-12 13:28:38306
.PDF690.1 KB POBIERZzgłoszenie robót2013-07-12 13:29:05323
.PDF2081.8 KB POBIERZdecyzja- stala organizacja ruchu2013-07-12 13:30:12351
.PDF756 KB POBIERZprojekt stałej org ruchu2013-07-12 13:31:04315
.PDF4241.7 KB POBIERZrys_nr022452013-07-12 13:32:08311
.PDF3789 KB POBIERZrys_nr022462013-07-12 13:33:07284
.PDF2195.3 KB POBIERZdecyzja - tymczasowa organizacja ruchu2013-07-12 13:33:59370
.PDF1452.8 KB POBIERZprojekt tymczasowej organizacji ruchu2013-07-12 13:35:14356

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2013-07-03 12:02:35
Data ostatniej modyfikacji : 2013-07-12 13:27:39
Liczba wyświetleń : 1229

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  03.07.2013 11:02pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962670