logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2015
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

Budowa przyłącza gazowego do budynków użyteczności publicznej przy ul. Włocławskiej w Piotrkowie Kujawskim wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej.


Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





 

Piotrków Kujawski: Budowa przyłącza gazowego do budynków
użyteczności publicznej przy ul. Włocławskiej w Piotrkowie Kujawskim wraz z
budową wewnętrznej instalacji gazowej.

Numer ogłoszenia: 102383 -
2015; data zamieszczenia: 09.07.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków
Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza
gazowego do budynków użyteczności publicznej przy ul. Włocławskiej w Piotrkowie
Kujawskim wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa przyłącza
gazowego do budynków użyteczności publicznej przy ul. Włocławskiej w Piotrkowie
Kujawskim wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej. Przedmiotem są roboty
budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Roboty budowlane: -
Rusztowania na czas wykonania prac - Fundament pod ścianę - Roboty rozbiórkowe i
wyburzeniowe - Wykonanie stanu surowego - Wykonanie ścianki oporowej i roboty
zewnętrzne związane z zadaszeniem, naprawa schodów - Roboty wykończeniowe -
Malowanie i tynkowanie wewnętrzne 2. Instalacja gazowa: - Instalacja gazowa
zewnętrzna - Instalacja gazu wewnętrzna - Detekcja gazu - Roboty budowlane 3.
Kotłownia: - ROBOTY DEMONTAŻOWE - MONTAŻ URZĄDZEŃ W KOTŁOWNI - ROBOTY MONTAŻOWE
INSTALACYJNE - INSTALACJE KANALIZACYJNE - WENTYLACJA - URUCHOMIENIA I PRÓBY -
PODŁĄCZENIA ELEKTRYCZNE - INNE ROBOTY 4. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz
wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 5. Przygotowania dokumentacji
powykonawczej wszystkich instalacji i robót 6. Po wykonaniu kotłowni zgłoszenie
do Urzędu Dozoru Technicznego wszystkich elementów podlegających kontroli przez
ten Organ oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód bądź decyzji upoważniających
Zamawiającego do uruchomienia kotłowni. 7. Prace przy wykonywaniu przyłącza gazu
winny być odbierane przy udziale inspektorów Polskiej Spółki Gazownictwa (PSG).
UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez
wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych
w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów
technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i
materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące
realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji
projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w
przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny
materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku -
załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie
nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału
oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja
zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta
zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji
projektowej. 2.2. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z
obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i
polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów
własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i
pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4.
Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania
zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ,
dokumentacja projektowa, SSTiWR oraz załączony przedmiar robót i kosztorys
ofertowy. 2.3.. Okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę)
wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej ofercie,
nie mniej jednak niż 36 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robót
budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 2.4. Zaleca się
aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia.
2.5. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu
podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy. 2.6. Materiał oraz
urządzenia pochodzące z rozbiórki będą własnością Zamawiającego, które Wykonawca
odwiezie we wskazane miejsce przez Zamawiającego - odległość do 2 km od miejsca
prowadzenia robót..


II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
    uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w
    art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień
    uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia
    podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.30.00-0,
45.23.11.10-9, 45.23.20.00-2, 45.30.00.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.09.2015.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 7.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający
wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych
00/100) 7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 7.3. Wadium w formie
pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w
Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z
dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: Budowa przyłącza gazowego do budynków
użyteczności publicznej przy ul. Włocławskiej w Piotrkowie Kujawskim wraz z
budową wewnętrznej instalacji gazowej. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za
zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7.4. Wadium wnoszone w formie:
poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu
pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału
zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z
oryginałem załączyć do oferty. 7.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu
składania ofert. tj. do dnia 24.07.2015 r. do godz. 12:00. 7.6. Wniesienie
wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie
zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.7. Wykonawca, który nie wniesie
wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z
postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7.8. Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7.9.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.11. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst.
art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 7.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z
odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.13. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów
należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5,
lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
    czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do
      wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy,
      że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i
      art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
      załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt
      5.1. niniejszej siwz.



  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i
      doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże
      wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie
      ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
      działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zadania
      polegającego na budowie, przebudowie, remoncie kotłowni gazowej i instalacji
      gazowej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku
      nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów
      wymienionych w pkt. 5 ppkt 5.3. lit. a) i b) siwz.



  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim
      potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału
      w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena
      spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. niniejszej siwz.



  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi
      do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje: -
      Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami
      budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, które pozwalają na
      wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich
      wydania - Kierownikiem robót - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania
      robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
      cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które
      pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie
      od momentu ich wydania - Kierownikiem robót - posiadającym uprawnienia budowlane
      do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
      i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które pozwalają na wykonywanie
      czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich
      wydania



  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji
      ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki
      udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp
      oraz przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
      potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
      zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena
      spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz oraz dokumentu wymienionego w
      pkt. 5.7 lit. b


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
    ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
    jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
    miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
    określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
    wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
    prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
    wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
    kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
    temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
    wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
    informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
    w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
    dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych
podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których
będzie dysponował wykonawca:


  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
    dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
    centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
    przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
    podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
    urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
    lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
    decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
    udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
    Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
    zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
    spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które
    będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
    dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
    III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
    upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
    składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej grupy
    kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
    i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1) Dowód wpłacenia wadium 2)Dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane
w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 3)Wykaz Urządzeń równoważnych 4)
Upoważnienie - jeśli dotyczy


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której
będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian


16.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli
wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy,
b) zmiana podatku od towarów i usług VAT, c) konieczność zmiany terminu
wykonania zamówienia na skutek: - wystąpienia warunków atmosferycznych nie
pozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co
może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, -
przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp. -
nie wykonania przez Polską Spółkę Gazownictwa przyłącza gazowego lub
niedostarczenie gazu ziemnego do obiektu - zawieszenia robót przez zamawiającego
- działania siły wyższej, d) zmiana warunków finansowania zamówienia, e) zmiana
na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, f) zmiana na stanowisku
inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania
płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy
o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, h)
przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. i)
dopuszcza się możliwość powierzenia części robót podwykonawcy pomimo braku
wskazania podwykonawstwa w treści złożonej oferty pod warunkiem uzyskania
pisemnej zgody Zamawiającego. Zgodę taką wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi
do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na powierzenie części
robót podwykonawcy. Do wniosku wykonawca załączy projekt umowy z podwykonawcą
(zgodny z projektem wskazanym w SIWZ), dane podwykonawcy oraz zestawienie
rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcy. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku z
załącznikami może wyrazić zgodę na powierzenie części zamówienia podwykonawcy
lub jej odmówić bez podania uzasadnienia. Zmiana zakresu podwykonywanych robót
może być uznana za nieistotną zmianę umowy w sprawie zamówienia, jeżeli
wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu
do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 16.2. Zmiany
zawartej umowy wskazane w pkt. 16.1 lit. a, c i h wymagają pisemnego
uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i przedstawiciela wykonawcy,
zatwierdzonego przez kierownika Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem
nieważności zachowania formy pisemnej. 16.3 Zmiana osób, o których mowa w pkt.
16 ppkt 16.1 lit. e), w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być
uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez
Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty
przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie
wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. 16.4. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana
osób, o której mowa w pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e) winna być potwierdzona pisemnie
i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul.
Kościelna 1 pokój nr 2.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
24.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230
Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12 ( sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

                                                      Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki



UWAGA!!!

Dnia 29 lipca 2015 roku Zamawiający zamieścił zawiadomienie              o unieważnieniu przetargu.


                                                      Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki





TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?49.8 KB POBIERZogłoszenie2015-07-09 14:24:07298
.DOC575 KB POBIERZSIWZ2015-07-09 14:24:34315
.PDF455.3 KB POBIERZPozwolenie na budowę2015-07-09 14:25:05365
.PDF14.2 KB POBIERZokładka2015-07-09 14:26:28410
.PDF11 KB POBIERZSPIS treści2015-07-09 14:26:42317
graf.1703.8 KB POBIERZ2015-07-09 14:27:18322
graf.1727.3 KB POBIERZ2015-07-09 14:27:47340
.PDF53.1 KB POBIERZ2015-07-09 14:28:05307
.PDF52 KB POBIERZ2015-07-09 14:28:13319
.PDF32.4 KB POBIERZOświadczenie proj.+ sprawdz.2015-07-09 14:28:32300
.PDF32.1 KB POBIERZekspertyza2015-07-09 14:28:57326
.PDF125.7 KB POBIERZKotłownia przebudowa2015-07-09 14:29:18341
.PDF110.1 KB POBIERZPW Pr 12015-07-09 14:29:39335
.PDF129.1 KB POBIERZRzut inwent2015-07-09 14:29:53335
.PDF174 KB POBIERZSzcz.nadproż.2015-07-09 14:30:10327
.PDF50.6 KB POBIERZzagospodarowania opis2015-07-09 14:30:23355
.PDF12.9 KB POBIERZokładka bioz2015-07-09 14:30:45595
.PDF44.9 KB POBIERZInf_bioz-2015-07-09 14:30:58328
.PDF181.6 KB POBIERZSpecyfikacja ogolna2015-07-09 14:31:25338
.PDF105.9 KB POBIERZSpecyfikacja szczególowa2015-07-09 14:31:38384
.PDF315 KB POBIERZaksonometria gaz2015-07-09 14:33:03330
.PDF2800.2 KB POBIERZopis techniczny - instalacja gazowa2015-07-09 14:33:554677
.PDF11672.3 KB POBIERZopis techniczny - kotłownia2015-07-09 14:37:20622
.PDF58.7 KB POBIERZprzekrój przez wykop gaz2015-07-09 14:37:48360
.PDF51.5 KB POBIERZrzut kotłowni - instalacja kotłowni2015-07-09 14:37:59317
.PDF43 KB POBIERZrzut kotłowni gaz2015-07-09 14:38:14343
.PDF96.9 KB POBIERZschemat technologiczny kotłownia2015-07-09 14:38:26397
.PDF205.8 KB POBIERZspecyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót budowalnych2015-07-09 14:38:45361
?72.6 KB POBIERZProjekt br. elektryczna2015-07-09 14:40:14447
?1661.3 KB POBIERZRzut.dwg2015-07-09 14:40:59316
?423.6 KB POBIERZSchemat ideowy.dwg2015-07-09 14:41:26318
?30.8 KB POBIERZSTWiORB br. eletryczna2015-07-09 14:42:24342
.PDF239.5 KB POBIERZkosztorys ofertowy - budowlany2015-07-09 14:42:57321
.PDF81.9 KB POBIERZKosztorys ofertowy -rob. elektryczne2015-07-09 14:43:16337
.PDF49.2 KB POBIERZprzedmiar - instalacja gazowa2015-07-09 14:43:41451
.PDF81.9 KB POBIERZPrzedmiar - kotłownia2015-07-09 14:43:56362
.PDF85.7 KB POBIERZPrzedmiar -rob. elektryczne2015-07-09 14:44:09443
.PDF288.3 KB POBIERZZawiadomienie o unieważnieniu postępowania2015-07-29 10:20:51272

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2015-07-09 14:23:43
Data ostatniej modyfikacji : 2015-07-29 10:19:45
Liczba wyświetleń : 1264

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  09.07.2015 13:23pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962670