logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2016
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

Powierzchniowe utwardzenie drogi Połajewo - Złotowo II etap


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





Piotrków Kujawski: Powierzchniowe utwardzenie drogi Połajewo - Złotowo - II etap

Numer ogłoszenia: 35397 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:


V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powierzchniowe utwardzenie drogi Połajewo - Złotowo - II etap.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą:
Powierzchniowe utwardzenie drogi Połajewo - Złotowo II etap od km
1+350do km 2+350.
Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in.
:
I. JEZDNIA
1. Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni . Głębokość
25 cm.. Kategoria gruntu I - IV - jezdnia poszerzenia
2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi
3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni.
4. Warstwa odsączająca w korycie lub na całej szerokości drogi.
Zagęszczenie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -
jezdnia poszerzenia.
5. Podbudowy z kruszywa łamanego 0- 63 mm - warstwa dolna o grubości po
zagęszczeniu 17 cm - jezdnia poszerzenia
6. Podbudowy z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm. Warstwa górna. Grubość
warstwy po zagęszczeniu 8 cm - jezdnia poszerzenia
7. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym
łamanym 0 31,5 mm, grubość warstwy 10 cm.
8. Podwójne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni grysami bazaltowymi
5/8, 8/11 na emulsji modyfikowanej
9. Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm.
10. Wywiezienie gruzu pryzmowanego samochodami samowyładowczymi.
II. ZJAZDY
1. Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników.
Głębokość 20 cm
2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi.
3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV
4. Warstwa odsączająca w korycie lub na całej szerokości drogi.
Zagęszczenie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm
5. Podbudowy z kruszywa łamanego 0 - 31,5mm. - grubość warstwy po
zagęszczeniu 20 cm
III. POBOCZA
1. Wykonywanie koryt na poszerzeniach jezdni. Głębokość koryta 10 cm.
Kategoria gruntu I-IV - nowe pobocza
2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi
3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV - nowe pobocza
4. Podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubość po
zagęszczeniu 10 cm - nowe pobocza
5. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym
łamanym 0 - 31,5 mm, grubość warstwy średnia 5 cm - wyrównanie
istniejących poboczy
IV. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE
1. Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna, skar, grubość namułu 20 cm.
2. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg
w terenie równinnym
3. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu
4. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej
V. WYKONANIE PRZEPUSTÓW
1. Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na
odkład
2. Rozebranie przepustów rurowych- rury betonowe o średnicy 80 cm
3. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi
4. Przepusty rurowe - ławy fundamentowe
5. Przepusty rurowe - rury betonowe średnicy 80 cm.
6. Przepusty rurowe - ścianki czołowe dla rur o średnicy 80 cm.
7. Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu
8. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi , grunty sypkie kat.
I-III. Wskaźnik zagęszczenia Js= 1,00
9. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV
10. Podbudowy z kruszywa łamanego 0- 63 mm - warstwa dolna o grubości
po zagęszczeniu 17 cm - jezdnia
11. Podbudowy z kruszywa łamanego 0- 31,5 mm - warstwa górna o grubości
po zagęszczeniu 8 cm - jezdnia
12. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po
zagęszczeniu 10 cm - pobocza

UWAGA:
Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez
wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń
równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych
standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie
urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i
materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na
budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych
od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów
lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku -
załączniku nr 9 do SIWZ -
wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta,
precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz
załączenie
niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności
producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta
zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w
dokumentacji projektowej.
2.2. Uwagi końcowe
1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami.
2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych.
3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i
pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi.
4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną
wykonania zamówienia.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz
załączony przedmiar robót i kosztorys ofertowy.
2.3.. Okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę)
wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej
ofercie, nie mniej jednak niż 24 miesiące od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
odbioru końcowego.
2.4. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym
elementem zamówienia.
2.5. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu
podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy..


II.1.5)


V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
 
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10%
    zamówienia podstawowego w granicach drogi gminnej Połajewo- Złotowo.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 7.1. W niniejszym postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie:
pięć tysięcy złotych 00/100) 7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub
kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach
bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 7.3. Wadium w
formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu
Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551
0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na:
Powierzchniowe utwardzenie drogi Połajewo - Złotowo - IIetap. Kopię
dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do
oferty. 7.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji
bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub
poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału
zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z
oryginałem załączyć do oferty. 7.5. Wadium należy wnieść przed upływem
terminu składania ofert. tj. do dnia 21.04.2016 r. do godz. 10:00. 7.6.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym
terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.7.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty
akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego
oferta zostanie odrzucona. 7.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium
wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a
ustawy. 7.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.10. Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert. 7.11. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst.
art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie
wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.12. Zamawiający
zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy. 7.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.14.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5,
lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt
3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
      czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w
      postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1.
      niniejszej siwz.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie
      zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki
      budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed
      upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest
      krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na
      budowie, przebudowie, remoncie dróg, na łączną kwotę nie mniejszą niż
      100.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
      załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów wymienionych w
      pkt. 5 ppkt 5.3. lit. a) i b) siwz.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli
      Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
      w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia
      warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. niniejszej siwz.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli
      Wykonawca oświadczy, że dysponuje: - Kierownikiem budowy - posiadającym
      uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
      konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej, które pozwalają na wykonywanie
      czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich
      wydania Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
      wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt
      5.4. lit. a i b siwz.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca
      oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4
      ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz przedłoży opłaconą polisę, a
      w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia
      warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz oraz dokumentu
      wymienionego w pkt. 5.7 lit. b



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz robót budowlanych wykonanych w
    okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
    ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
    dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
    zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
    wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
    wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
    usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
    wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
    wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
    dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
    z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na
zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:


  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
    od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
    związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru
    lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
    ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
    potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
    miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy
    wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
    podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
    przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
    dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie
    ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków,
    opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
    zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
    właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej
    grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
    ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
    do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1) Dowód wpłacenia wadium
2)Dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
3)Wykaz Urządzeń równoważnych
4) Upoważnienie - jeśli dotyczy



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 3

IV.2.2)



  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Okoliczności, przy zaistnieniu których możliwa jest zmiana umowy.
16.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła
konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub
technologii wykonania przedmiotu umowy, b) zmiana podatku od towarów i
usług VAT, c) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek:
- wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie
przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na
jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, -
przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne,
itp. - zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej,
d) zmiana warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na stanowisku
kierownika budowy lub kierownika robót, f) zmiana na stanowisku
inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania
płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez
Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących
realizacji projektu, h) przy zawieraniu umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. i) dopuszcza się możliwość
powierzenia części robót podwykonawcy pomimo braku wskazania
podwykonawstwa w treści złożonej oferty pod warunkiem uzyskania pisemnej
zgody Zamawiającego. Zgodę taką wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi
do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na powierzenie
części robót podwykonawcy. Do wniosku wykonawca załączy projekt umowy z
podwykonawcą (zgodny z projektem wskazanym w SIWZ), dane podwykonawcy
oraz zestawienie rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający w terminie 7 dni
od dnia otrzymania wniosku z załącznikami może wyrazić zgodę na
powierzenie części zamówienia podwykonawcy lub jej odmówić bez podania
uzasadnienia. Zmiana zakresu podwykonywanych robót może być uznana za
nieistotną zmianę umowy w sprawie zamówienia, jeżeli wykonawca
samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do
tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 16.2.
Zmiany zawartej umowy wskazane w pkt. 16.1 lit. a, c i h wymagają
pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i
przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika
Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania
formy pisemnej. 16.3 Zmiana osób, o których mowa w pkt. 16 ppkt 16.1
lit. e), w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona
przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego.
Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty
przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i
doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym
zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 16.4.
Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób, o której mowa w pkt. 16
ppkt 16.1 lit. e) winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do
niniejszej umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 2..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 12 ( sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie


                                                          Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki



UWAGA !!!

Dnia 20 kwietnia 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.


                                                          Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki




UWAGA !!!

Dnia 20 kwietnia 2016 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ oraz modyfikację treści SIWZ.


                                                          Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki


 
TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?30.2 KB POBIERZOgłoszenie o zamówieniu2016-04-06 15:02:50415
.DOC568 KB POBIERZSIWZ2016-04-06 15:03:07367
.PDF184.6 KB POBIERZzgłoszenie robót2016-04-06 15:03:41379
.PDF666 KB POBIERZKosztorys ofertowy2016-04-06 15:04:13381
.PDF270.4 KB POBIERZKosztorys ofertowy - przepust2016-04-06 15:04:57385
.DOC257.5 KB POBIERZSkan mapy z zaznaczonym zakresem2016-04-06 15:05:15380
?11.1 KB POBIERZOgłoszenie o zmianie ogłoszenia2016-04-20 11:41:04483
.PDF420.2 KB POBIERZwyjaśnienie treści siwz2016-04-20 13:53:23324
.PDF452.2 KB POBIERZmodyfikacja treści siwz2016-04-20 13:53:42334

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2016-04-06 15:02:17
Data ostatniej modyfikacji : 2016-04-20 13:52:46
Liczba wyświetleń : 1276

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  20.04.2016 10:40pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  06.04.2016 14:02pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962669