Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków
Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi
w miejscowości Nowa Wieś..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Przebudowa drogi w miejscowości
Nowa Wieś - wykonanie chodnika w istniejącym pasie drogowym - część odcinka nr 1
( od km 0+261,40 do km 0+452,56) Przedmiotem są roboty budowlane w zakres
których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 2.
Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 3. Roboty w
zakresie nawierzchni dróg (zjazdy) 4. Roboty w zakresie chodników 5. Roboty
wykończeniowe oraz w zakresie kształtowania terenów zielonych 6. Roboty w
zakresie wstawienia znaków drogowych 7. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu
tymczasowej organizacji ruchu 8. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . UWAGA: Zamawiający przekaże Wykonawcy
niżej wymienione materiały (w niżej wymienionych ilościach lub ilościach
niezbędnych do wykonania zakresu zamówienia), wartość których należy odliczyć
przy wycenie prac będących przedmiotem zamówienia a które wskazane są
kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót: Kostka brukowa betonowa grubości 6 cm
- 294 m. kw. Pozostałe materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
zapewnia Wykonawca. UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia
określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i
materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i
urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych
standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń
i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące
realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji
projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w
przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny
materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku -
załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie
nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału
oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja
zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta
zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji
projektowej. 2.2. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z
obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i
polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów
własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i
pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4.
Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania
zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona
dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy. 2.3.. Wymagany
okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy
od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag)
protokołu końcowego. 2.4. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na
obiekcie będącym elementem zamówienia. 2.5. Wyłoniony w postępowaniu
przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży
Zamawiającemu kosztorys ofertowy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia
podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
16.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 7.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający
wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych
) 7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)
pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 7.3. Wadium w formie
pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w
Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z
dopiskiem :Przetarg nieograniczony na: Przebudowa drogi w miejscowości Nowa Wieś
Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do
oferty. 7.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej,
gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach
udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a
kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 7.5. Wadium
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 30.04.2015 r.
do godz. 10:00. 7.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w
podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.7.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą
wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
7.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46
ust. 4a ustawy. 7.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego. 7.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na
wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.12.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.13.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.14.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie,
nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,
pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy,
że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i
art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt
5.1. niniejszej siwz.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i
doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże
wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zadania
polegającego na budowie, przebudowie, remoncie dróg, na łączną kwotę nie
mniejszą niż 50.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów wymienionych w pkt. 5
ppkt 5.3. lit. a) i b) siwz.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim
potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału
w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena
spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. niniejszej siwz.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje: -
Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej, które
pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie
od momentu ich wydania Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych
przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt
5.4. lit. a i b siwz.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji
ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp
oraz przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena
spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz oraz dokumentu wymienionego w
pkt. 5.7 lit. b
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych
podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których
będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE
DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy
lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód wpłacenia wadium 2)Dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane
w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 3)Wykaz Urządzeń równoważnych 4)
Zaakceptowany wzór umowy 5) Upoważnienie - jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
Okoliczności, przy zaistnieniu których możliwa jest zmiana umowy.
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią
następujące okoliczności: a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy,
b) zmiana podatku od towarów i usług VAT, c) konieczność zmiany terminu
wykonania zamówienia na skutek: - wystąpienia warunków atmosferycznych nie
pozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co
może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, -
przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp. -
zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej, - zmiany
rozpoczęcia i zakończenia robót w przypadku nie wykonania przez Zamawiającego do
dnia rozpoczęcia robót wymiany sieci wodociągowej w ulicy Kolejowej d) zmiana
warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na stanowisku kierownika budowy lub
kierownika robót, f) zmiana na stanowisku inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu
rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian
zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych
dotyczących realizacji projektu, h) przy zawieraniu umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. i) dopuszcza się możliwość powierzenia
części robót podwykonawcy pomimo braku wskazania podwykonawstwa w treści
złożonej oferty pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. Zgodę taką
wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o
wyrażenie zgody na powierzenie części robót podwykonawcy. Do wniosku wykonawca
załączy projekt umowy z podwykonawcą (zgodny z projektem wskazanym w SIWZ), dane
podwykonawcy oraz zestawienie rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia
otrzymania wniosku z załącznikami może wyrazić zgodę na powierzenie części
zamówienia podwykonawcy lub jej odmówić bez podania uzasadnienia. Zmiana zakresu
podwykonywanych robót może być uznana za nieistotną zmianę umowy w sprawie
zamówienia, jeżeli wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w
postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność
podwykonawstwa. 2. Zmiany zawartej umowy wskazane w pkt. 1 lit. a, c i h
wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i
przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika Zamawiającego. Zmiana
umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana osób,
o których mowa w pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e), w trakcie realizacji przedmiotu
umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania
przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od
daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie
wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób,
o której mowa w pkt. 1 ppkt 1 lit. e) winna być potwierdzona pisemnie i nie
wymaga aneksu do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul.
Kościelna 1 pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230
Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Burmistrz Miasta i Gminy
mgr Sławomir Henryk Bogucki