logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2011
Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo realizowanych przez Miejsko -

Społecznej w Piotrkowie Kujawskim w ramach projektu systemowego pt. AKTYWNI NA START

Numer ogłoszenia: 194930 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Słoneczna 32, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 26 54 184, faks 54 26 54 980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo realizowanych przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim w ramach projektu systemowego pt. AKTYWNI NA START.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń/ kursów przewidzianych w projekcie systemowym AKTYWNI NA START realizowanym przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szkoleniom poddane zostaną łącznie 32 osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej. Proces aktywnej integracji tych osób odbywać się będzie poprzez uczestnictwo w następujących szkoleniach, będących przedmiotem zamówienia: 1. Warsztaty psychologiczne - 32 osoby. 2. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 32 osoby. 3. Poradnictwo pedagogiczne - 10 osób. 4. Poradnictwo zdrowotne - 10 osób. 5. Poradnictwo terapeutyczne - 10 osób. 6. Warsztaty dbania o własny wizerunek (z wizytą w salonie fryzjersko -kosmetycznym) - 32 osoby. 7. Kurs zawodowy: operator koparko - ładowarki - 4 osoby 8. Kurs zawodowy: florystyka - 3 osoby (+/- 1 osoba) 9. Kurs zawodowy: opiekun osób chorych, starszych i niepełnosprawnych - 4 osoby 10. Kurs zawodowy: magazynier z obsługą wózków widłowych - 2 osoby 11. Kurs zawodowy: sprzedawca z obsługą kas fiskalnych - 3 osoby 12. Kurs zawodowy: malarz - tapeciarz - 1 osoba 13. Kurs kosmetyczny - 3 osoby (+/- 1 osoba) 14. Kurs fryzjerski - 1 osoba 15. Kurs komputerowy - 1 osoba 2. Wymagania ogólne realizacja przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 2.1. Poszczególne szkolenia/kursy zawodowe powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu/szkolenia. 2.2. Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00, kończyć nie późnej niż o godzinie 15.00 i trwać w systemie tygodniowym (tj. od poniedziałku do piątku). 2.3. Szkolenia/kursy muszą być prowadzone w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim bądź nie dalej niż w odległości 50 km od Piotrkowa Kujawskiego. 2.4. Wykonawca winien zapewnić i dostosować odpowiednią ilość i jakość pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń/kursów/warsztatów oraz wyposażyć je w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednie do potrzeb określonego szkolenia/kursu z uwzględnieniem przepisów BHP. 2.5. Materiały szkoleniowe oraz sale dydaktyczne powinny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczenie logo typów UE, EFS, POKL i nazwę projektu. 2.6. Wykładowcy i instruktorzy prowadzący zajęcia powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz doświadczenie zawodowe i spełniać wymagania w tym zakresie opisane w SIWZ. 2.7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań specjalistycznych i profilaktycznych stwierdzających zdolność uczestnika do odbycia danego szkolenia lub wymagany stan zdrowia do podjęcia zatrudnienia w danym zawodzie, o ile przepisy prawa tego wymagają. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia/kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania szkolenia/kursu oraz w drodze na i z zajęć. 2.9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom szkolenia/kursu w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi napojów (kawa, herbata, woda mineralna) oraz poczęstunek. Dodatkowo dla kursów zawodowych Wykonawca zapewnić musi uczestnikom kursu/ szkolenia ciepły posiłek. Poprzez ciepły posiłek rozumie się jednodaniowy obiad. 2.10. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestników szkolenia. 2.11. Poszczególne szkolenia/kursy winny zakończyć się wydaniem uczestnikom oryginału zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 2.12. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni po zakończeniu szkolenia/kursu: a) kopii zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1; b) kopii zaświadczeń dokumentujących nabyte przez uczestników uprawnienia zawodowe jeśli szkolenie/kurs kończy się ich wydaniem; c) protokołu odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników szkolenia/kursu potwierdzonych ich własnoręcznymi podpisami; d) protokołu odbioru przez uczestników szkolenia/kursu poczęstunku bądź ciepłego posiłku potwierdzonego ich własnoręcznymi podpisami; e) dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności uczestników potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami; f) prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia/kursu i uzyskania kwalifikacji oraz listy potwierdzających odbiór zaświadczeń; g) kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków; h) kopie zaświadczeń lekarskich z badań profilaktycznych i specjalistycznych przeprowadzonych w ramach organizacji szkolenia/kursu. 2.13. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników projektu oraz przetwarzania tych danych tylko dla potrzeb prowadzenia określonego szkolenia/kursu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń/kursów w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Zamawiającego, w miejscu realizacji Projektu, jak i w innym miejscu określonym przez uprawniony podmiot dokonujący kontroli. 4. Prowadzone szkolenia zawodowe zostaną umieszczone przez Wykonawcę w bazie danych ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.53.00.00-8, 80.53.31.00-8, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.PDF121.8 KB POBIERZOgłoszenie - PDF2011-07-12 19:02:37292
.PDF159.6 KB POBIERZSIWZ MGOPS - PDF2011-07-12 19:02:57360
.PDF110.2 KB POBIERZZałącznik Nr 1 - PDF2011-07-12 19:03:17360
.PDF60.9 KB POBIERZZałącznik Nr 2 - PDF2011-07-12 19:03:19356
.PDF39.8 KB POBIERZZałącznik Nr 3 - PDF2011-07-12 19:03:29308
.PDF38.5 KB POBIERZZałącznik Nr 3a - PDF2011-07-12 19:03:42317
.PDF47.4 KB POBIERZZałącznik Nr 4 - PDF2011-07-12 19:03:45309
.PDF44.6 KB POBIERZZałącznik Nr 5 - PDF2011-07-12 19:03:48331
.PDF42.8 KB POBIERZZałącznik Nr 6 - PDF2011-07-12 19:04:45320
.PDF70.6 KB POBIERZZałącznik Nr 7 - PDF2011-07-12 19:04:49323

Autor : Andrzej Urbaczewski
Zredagował(a) : Miroslaw Czynsz
Data wprowadzenia : 2011-07-12 19:00:05
Data ostatniej modyfikacji : 2011-07-13 08:33:53
Liczba wyświetleń : 1592



licznik odwiedzin: 8962669