logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2015
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI


Piotrków Kujawski: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI


Numer ogłoszenia: 18897 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY PIOTRKÓW
KUJAWSKI
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami w
obrębach ewidencyjnych- miejscowościach: Szewce, Nowa Wieś, Przewóz,
Zakręta, Kaspral, Lubsin, Malina, Dębołęka, Wymysłowi- Stawiska, Bycz,
Wincentowo, Piotrków Kujawski, Kaczewo, Połajewo, Sokoły, Rudzk Mały.

Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in.
:
1. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Szewce
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi 110 - 337 mb
b) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 70 mb
c) Odtworzenie nawierzchni dróg
d) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
2. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Nowa Wieś
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 481 mb
b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 552 mb
c) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 17 mb
d) Odtworzenie nawierzchni dróg
e) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
3. Budowa sieci wodociągowej - Przewóz
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 88 mb
b) Odtworzenie nawierzchni dróg
c) Prowadzenie robót. - zgodne z uzgodnieniem PKN ORLEN S.A nr:
LBI/93/2014 z dnia 19 sierpnia 2014 roku ( dotyczy skrzyżowania sieci
wodociągowej z rurociągiem ropy naftowej DN50PN 6,3 MPa relacji
Żółwiniec - PMRiP Góra k. Inowrocławia).
d) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
4. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Kaspral
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 647 mb
b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 4 mb
c) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 149 mb
d) Odtworzenie nawierzchni dróg
e) Prowadzenie robót. - zgodne z uzgodnieniem PKN ORLEN S.A nr:
LBI/93/2014 z dnia 19 sierpnia 2014 roku ( dotyczy skrzyżowania sieci
wodociągowej z rurociągiem ropy naftowej DN50PN 6,3 MPa relacji
Żółwiniec - PMRiP Góra k. Inowrocławia).
f) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
5. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Lubsin
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 479 mb
b) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  50 - 20 mb
c) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 53 mb
d) Odtworzenie nawierzchni dróg
e) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
6. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Malina
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 747 mb
b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 113 mb
c) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  50 - 12 mb
d) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 97 mb
e) Odtworzenie nawierzchni dróg
f) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
7. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Dębołęka
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 730 mb
b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 408 mb
c) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 30 mb
d) Odtworzenie nawierzchni dróg
e) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
8. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Wymysłowi-Stawiska
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 195 mb
b) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 20 mb
c) Odtworzenie nawierzchni dróg
d) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
9. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Bycz
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 167 mb
b) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  50 - 48 mb
c) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 32 mb
d) Odtworzenie nawierzchni dróg
e) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .

10 Budowa sieci wodociągowej - Wincentowo
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 39 mb
b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 89 mb
c) Odtworzenie nawierzchni dróg
d) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
11. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Piotrków Kujawski XI/1
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 1170 mb
b) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 16 mb
c) Odtworzenie nawierzchni dróg
d) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej.
12. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Piotrków Kujawski XI/2
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 503 mb
b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 197 mb
c) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 71 mb
d) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej.
13. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Piotrków Kujawski XI/3
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 250 mb
b) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 52 mb
c) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej.
14. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Piotrków Kujawski XI/4
d) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 394 mb
e) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 189 mb
f) Prowadzenie robót oraz poniesienie kosztów inwentaryzacji
powykonawczej - zgodne z uzgodnieniem PKP S.A nr: NGd13.614.69.2014.PD2
UNP: 2014-0252069 z dnia 12 maja 2014 roku ( dotyczy dz. Nr 449/2)
g) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej.
15. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Sokoły
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 2715 mb
b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  90 - 474 mb
c) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  63 - 60 mb
d) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  50 - 47 mb
e) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 333 mb
f) Odtworzenie nawierzchni dróg
g) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej .
16. Budowa sieci wodociągowej wraz przyłączami - Rudzk Mały
e) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi  110 - 780 mb
f) Wykonanie przyłączy z rur PE fi  40 - 58 mb
g) Odtworzenie nawierzchni dróg
h) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej.

UWAGA:
Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez
wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń
równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych
standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie
urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i
materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na
budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych
od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów
lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku -
załączniku nr 9 do SIWZ -
wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta,
precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz
załączenie
niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności
producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta
zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w
dokumentacji projektowej.
2.2. Uwagi końcowe
1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami.
2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych.
3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i
pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi.
4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną
wykonania zamówienia.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona
dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy.
Zamawiający w stosunku do dokumentacji projektowej oraz kosztorysu
ofertowego i przedmiaru robót wyłączył z realizacji budowę odcinka sieci
z przyłączem w miejscowości Gradowo.
2.3.. Okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę)
wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej
ofercie, nie mniej jednak niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
odbioru końcowego.
2.4. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym
elementem zamówienia.
2.5. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu
podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy..



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł
(słownie: dziesięć tysięcy złotych )
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.
zm)
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek
bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków
Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg
nieograniczony na: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE
GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI
Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy
dołączyć do oferty.
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej,
gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach
udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować
w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem
załączyć do oferty.
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do
dnia 27.02.2015 r. do godz. 10:00.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym
terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty
akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego
oferta zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę,
któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana:

a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5,
lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt
3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
      czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w
      postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1.
      niniejszej siwz.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie
      zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki
      budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed
      upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest
      krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na
      budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu o
      wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto ( słownie: czterysta
      tysięcy złotych brutto) Zamawiający wymaga aby wykonawca załączył
      dokument świadczący o tym, że w dniu odbioru zamówienie było wykonane w
      sposób należyty i kompletny tj. protokół odbioru robót bez zastrzeżeń i
      uwag ze strony Zamawiającego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na
      podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów
      wymienionych w pkt. 5 ppkt 5.3. lit. a) i b) siwz.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli
      Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
      w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia
      warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. niniejszej siwz.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli
      Wykonawca oświadczy, że dysponuje: - Kierownikiem budowy - posiadającym
      uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w zakresie sieci i
      instalacji sanitarnych, które pozwalają na wykonywanie czynności
      będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania Ocena
      spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do
      oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt 5.4. lit. a i b
      siwz.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca
      oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4
      ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz przedłoży opłaconą polisę, a
      w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz
      oraz dokumentu wymienionego w pkt. 5.7 lit. b



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz robót budowlanych wykonanych w
    okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
    ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
    dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
    zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
    wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
    wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
    usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
    wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
    wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
    dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
    z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na
zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:


  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
    od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
    związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru
    lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
    ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
    potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
    miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie
    ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków,
    opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
    zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
    właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej
    grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
    ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
    do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1) Dowód wpłacenia wadium
2)Dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
3)Wykaz Urządzeń równoważnych
4) Zaakceptowany wzór umowy
5) Upoważnienie - jeśli dotyczy



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Okoliczności, przy zaistnieniu których możliwa jest zmiana umowy.
16.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian
postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią
następujące okoliczności:
a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy,
b) zmiana podatku od towarów i usług VAT,
c) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek:
- wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie
przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na
jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji,
- przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje
administracyjne, itp.
- zawieszenia robót przez zamawiającego
- działania siły wyższej,
d) zmiana warunków finansowania zamówienia,
e) zmiana na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,
f) zmiana na stanowisku inspektora nadzoru,
g) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz
Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o
dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,
h) przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów
prac.
i) dopuszcza się możliwość powierzenia części robót podwykonawcy pomimo
braku wskazania podwykonawstwa w treści złożonej oferty pod warunkiem
uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
Zgodę taką wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi do zamawiającego z
pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na powierzenie części robót
podwykonawcy.
Do wniosku wykonawca załączy projekt umowy z podwykonawcą (zgodny z
projektem wskazanym w SIWZ), dane podwykonawcy oraz zestawienie
rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcy.
Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku z załącznikami
może wyrazić zgodę na powierzenie części zamówienia podwykonawcy lub jej
odmówić bez podania uzasadnienia.
Zmiana zakresu podwykonywanych robót może być uznana za nieistotną
zmianę umowy w sprawie zamówienia, jeżeli wykonawca samodzielnie
spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części
nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
16.2. Zmiany zawartej umowy wskazane w pkt. 16.1 lit. a, c i h
wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i
przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika
Zamawiającego.
Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
16.3 Zmiana osób, o których mowa w pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e), w
trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez
Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego.
Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie
7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i
doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym
zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
16.4. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób, o której mowa w
pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e) winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga
aneksu do niniejszej umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 12 ( sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie

                                                      

Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki


UWAGA
Dnia 16 lutego 2015 roku Zamawiający zamieścił na stronie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
                                                       Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki



UWAGA

Dnia 19 lutego 2015 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ oraz kosztorys ofertowy w wersji edytowalnej ath.
                                                      
                                                         Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki



UWAGA
Dnia 24 lutego 2015 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ 2.

                                                        Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki








TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?32.2 KB POBIERZogłoszenie2015-02-12 09:31:22542
.DOC589 KB POBIERZSIWZ2015-02-12 09:35:07514
.PDF723.4 KB POBIERZPierwsza strona projekt budowlany2015-02-12 09:36:00473
.PDF25756.9 KB POBIERZProjekt budowlano-wykonawczy2015-02-12 09:41:15495
.PDF11414.2 KB POBIERZSTWiOR2015-02-12 09:48:47508
.PDF26056 KB POBIERZKosztorys ofertowy2015-02-12 09:55:04525
.PDF4240.1 KB POBIERZOperat wodno-prawny2015-02-12 09:57:27566
.PDF2342.4 KB POBIERZPozwolenie na budowę - decyzja wodociąg2015-02-12 09:58:221028
.PDF1524.3 KB POBIERZPozwolenie wodnoprawne - decyzja2015-02-12 09:59:06485
?16.4 KB POBIERZogłoszenie o zmianie ogłoszenia2015-02-16 12:32:48361
.PDF1058.3 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 12015-02-19 07:58:28342
?666.4 KB POBIERZKOSZTORYS OFERTOWY EDYTOWALNY.ath2015-02-19 07:59:05324
.PDF305.3 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 22015-02-24 13:22:26362

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2015-02-12 09:30:45
Data ostatniej modyfikacji : 2015-02-24 13:21:50
Liczba wyświetleń : 1688

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  19.02.2015 06:57pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  16.02.2015 11:32pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  12.02.2015 08:30pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962668