logo
Zamówienia publiczne » Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA :

Kredyt długoterminowy na realizację zadania inwestycyjnego pn. BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

Numer ogłoszenia: 13216 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na realizację zadania inwestycyjnego pn. BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego pn. BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM w wysokości 2.500.000,00 zł. ( słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych).. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 3. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. jest Bankiem działającym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 roku Dz. U. 72 poz. 665 z późn. zm), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, Oferenci, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 3 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 14 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. Poza w/w oświadczeniem od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów: a) właściwie wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający uprawnienia banku do występowania w obrocie prawnym, c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 14 ppkt b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzone datą, pieczęcią wykonawcy i podpisem osoby/osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dla każdego wykonawcy z osobna należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu) - należy złożyć dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 10. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

UWAGA!!!!

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Treść wyjaśnienia znajduje się w załączniku do ogłoszenia - wyjaśnienie treści SIWZ 1

Uwaga- uległ zmianie termin składania ofert z 09.02.2009 roku na dzień 12.02.2009 roku.

UWAGA!!!!

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Treść wyjaśnienia znajduje się w załączniku do ogłoszenia - wyjaśnienie treści SIWZ 2

Uwaga- uległ zmianie termin składania ofert z 09.02.2009 roku na dzień 12.02.2009 roku.

UWAGA!!!!

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

Treść modyfikacji znajduje się w załączniku do ogłoszenia - modyfikacja treści SIWZ 1

Uwaga- uległ zmianie termin składania ofert z 09.02.2009 roku na dzień 12.02.2009 roku.

UWAGA!!!!

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

Treść modyfikacji znajduje się w załączniku do ogłoszenia - modyfikacja treści SIWZ 2

Uwaga- uległ zmianie termin składania ofert z 12.02.2009 roku na dzień 13.02.2009 roku.

UWAGA!!!!

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU

PRZETARGU

Piotrków  Kujawski, dnia 2009-02-12

ZP - 341 - K - 2 / 5 / 09

           

 

            Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Piotrków Kujawski unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na :

Kredyt długoterminowy na realizację zadania inwestycyjnego  pn. BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ogłoszonego :

-       na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy

-       stronie internetowej www.bip.piotrkowkujawski.pl

-       Biuletynie Zamówień Publicznych

UZASADNIENIE

Dnia 12 lutego 2009 roku Zamawiajacy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.), tzn. "Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego".

Zamawiajacy ustalając wartość zamówienia na podstawie art. 34 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) błędnie oszacował wartość zamówienia, w rezultacie czego nie można zawrzeć ważnej umowy.

Jednocześnie informujemy, iż Wykonawcy którzy złożyli oferty mogą składać wnioski o wycofanie oferty. Wnioski o wycofanie oferty winny być złożone przed terminem składania ofert tj. dniem 13 lutym, godz. 15.00. Po otrzymaniu takiego wniosku Zamawiający za pomocą poczty odeśle nienaruszoną ofertę. W przypadku braku wniosku o wycofanie oferty zgodnie z art. 97 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) Zamawiający będzie przechowywał złożoną ofertę przez okres 4 lat wraz z dokumentami z postępowania w sposób gwarantujący jej nienaruszalność.

                                       Burmistrz

                                  Miasta i Gminy  

                               Piotrków Kujawski

                        mgr Mirosław Skonieczny

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC300.5 KB POBIERZsiwz2009-01-30 15:35:11497
.PDF436.7 KB POBIERZwykaz instytucji w których JST korzysta z kredytów2009-01-30 15:36:45464
.PDF2467.1 KB POBIERZ2009-01-30 15:38:38408
.PDF2748.5 KB POBIERZ2009-01-30 15:40:24374
.PDF1681.3 KB POBIERZ2009-01-30 15:41:51460
.PDF1148 KB POBIERZ2009-01-30 15:43:59402
.PDF3713.7 KB POBIERZ2009-01-30 15:46:16386
.PDF15494 KB POBIERZ2009-01-30 15:54:50378
.PDF16775.4 KB POBIERZ2009-01-30 16:03:52373
.PDF2299.2 KB POBIERZ2009-01-30 16:05:25379
.PDF5293 KB POBIERZ2009-01-30 16:09:08396
.PDF1446 KB POBIERZ2009-01-30 16:10:12410
.PDF1096.3 KB POBIERZ2009-01-30 16:11:18459
.PDF9564.8 KB POBIERZ2009-01-30 16:16:18436
.PDF4447.5 KB POBIERZ2009-01-30 16:18:46505
.PDF1462.1 KB POBIERZ2009-01-30 16:20:24443
.PDF1361.9 KB POBIERZ2009-01-30 16:22:24417
.PDF390.7 KB POBIERZwyjaśnienie treści siwz 12009-02-04 12:53:39424
.PDF316.7 KB POBIERZwyjaśnienie treści siwz 22009-02-04 12:54:06472
.PDF1125.1 KB POBIERZmodyfikacja treści SIWZ 12009-02-04 12:55:12519
.PDF8553 KB POBIERZSprawozdanie z wykonania budżetu za 2006 rok2009-02-04 16:10:44399
.PDF3427.4 KB POBIERZUchwala RIO - wykonanie budżetu za 2006 rok2009-02-04 16:15:02414
.PDF553.3 KB POBIERZRb-27S_20062009-02-04 16:15:39389
.PDF547.4 KB POBIERZRb-28S_20062009-02-04 16:16:14424
.PDF549.2 KB POBIERZRb-N_20062009-02-04 16:16:46439
.PDF573 KB POBIERZRb-NDS_20062009-02-04 16:18:33449
.PDF1098.3 KB POBIERZRb-Z_20062009-02-04 16:19:24415
.PDF13242.8 KB POBIERZSprawozdanie z wykonania budżetu za 2007 rok2009-02-04 16:35:17391
.PDF882.9 KB POBIERZUchwala RIO - wykonanie budżetu za 2007 rok2009-02-04 16:37:34462
.PDF530.9 KB POBIERZRb-27S 20072009-02-04 16:38:46409
.PDF619.1 KB POBIERZRb-28S 20072009-02-04 16:39:23405
.PDF528.9 KB POBIERZRb-N 20072009-02-04 16:39:59384
.PDF428 KB POBIERZRb-NDS 20072009-02-04 16:40:30379
.PDF1049.1 KB POBIERZRb-Z 20072009-02-04 16:41:21437
.PDF537.9 KB POBIERZRb-27S do dnia 30.09.20082009-02-04 16:47:03398
.PDF642.6 KB POBIERZRb-28S do dnia 30.09.20082009-02-04 16:47:38423
.PDF412.7 KB POBIERZRb-N do dnia 30.09.20082009-02-04 16:48:08356
.PDF344 KB POBIERZRb-NDS do dnia 30.09.20082009-02-04 16:48:32396
.PDF621.5 KB POBIERZRb-Z do dnia 30.09.20082009-02-04 16:49:20420
.PDF149.9 KB POBIERZinformacja_o_mieniu_komunalnym2009-02-04 16:50:51444
.PDF148.6 KB POBIERZStatut Miasta i Gminy Piotrków Kujawski2009-02-04 16:51:26464
.PDF54.3 KB POBIERZUchwała w sprawie powołania Skarbnika Miasta i Gminy2009-02-04 16:52:33413
.PDF129.7 KB POBIERZWykaz jednostek organizacyjnych2009-02-05 10:20:39432
.PDF98.5 KB POBIERZZaswiadczenie o wyborze Burmistrza2009-02-05 10:21:06410
.PDF106.7 KB POBIERZNIP2009-02-06 08:21:58413
.PDF231.9 KB POBIERZREGON2009-02-06 08:23:04429
?46 KB POBIERZMODYFIKACJA SIWZ 22009-02-12 09:43:46430
.DOC37 KB POBIERZUnieważnienie przetargu2009-02-12 12:19:55394
.PDF731.1 KB POBIERZMODYFIKACJA TREŚCI SIWZ 2 pdf2009-02-13 09:31:27451
.PDF286.7 KB POBIERZUnieważnienie przetargu pdf2009-02-13 09:32:02432
.XLS48 KB POBIERZDochody za 2008.2009-03-24 12:58:41372
.PDF630.1 KB POBIERZRB 27 2008 PDF2009-03-24 13:01:35357
.PDF972 KB POBIERZRB 28 2008 PDF2009-03-24 13:02:48401
.PDF277.9 KB POBIERZRb N 2008 PDF2009-03-24 13:03:24352
.PDF185.1 KB POBIERZRb Nds 20082009-03-24 13:03:57422
.PDF228.9 KB POBIERZRb PDP 2008 PDF2009-03-24 13:06:11406
.PDF307.3 KB POBIERZRb Z 2008 PDF2009-03-24 13:07:02427
.DOC245.5 KB POBIERZSprawozdanie z wykonania budżetu2009-03-24 13:07:58446
.XLS87.5 KB POBIERZWydatki 20082009-03-24 13:09:04382

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2009-01-30 15:34:21
Data ostatniej modyfikacji : 2009-02-12 12:11:53
Liczba wyświetleń : 2417

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  12.02.2009 08:41pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  04.02.2009 11:48pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  30.01.2009 14:34pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962666