Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina, krajowy numer identyfikacyjny 53971090991, ul. ul. Kościelna1 , 88230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 655 123, , e-mail zpos@piotrkowkujawski.pl, , faks 542 655 112. Adres strony internetowej (URL): www.bippiotrkowkujawski.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak www.bippiotrkowkujawski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie
Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: Osobiście, Za pomocą kuriera, Za pomocą operatora pocztowego Adres: Miasto i Gmina Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i parkingów. Numer referencyjny: ZP.271.8.2017.TC Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa dróg i parkingów obejmująca swym zakresem niżej wymienione zadania inwestycyjne: a) Część I zamówienia: PRZEBUDOWA UL. WŁOCŁAWSKIEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - III ETAP (DOTYCZY WYKONANIA CHODNIKA W ISTNIEJĄCYM PASIE DROGOWYM OD POCZĄTKU OPRACOWANIA DO KM 29+802,50) Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu ( droga wojewódzka nr 267 relacji Ujma Duża _ Piotrków Kujawski_ 3. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym 4. Cięcie mechaniczne nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, głębokość cięcia 5 cm 5. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 16-25 cm wraz z wywozem karpin. 6. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35 cm wraz z wywozem karpin. 7. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 35-45 cm wraz z wywozem karpin. 8. Rozbiórka przepustów wraz z wywozem. 9. Rozbiórka istniejących zjazdów z kostki betonowej i granitowej w wywozem materiału z rozbiórki 10. Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej gr. 15 cm wraz z wywozem II. ROBOTY ZIEMNE 1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.do 1 km. 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. 3. Wykonanie nasypów z gruntu kategorii I-III wraz z formowaniem i zagęszczeniem - poszerzenie skarpy, skarpy za obrzeżem III. NAWIERZCHNIE 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV 2. Warstwa odsączająca z piasku. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - chodnik, zjazdy 3. Warstwa odsączająca z piasku. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - droga poszerzenie 4. Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (beton C8/10) – zjazdy 5. Podbudowy z kruszywa łamanego. Grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm 6. Oczyszczenie podbudowy tłuczniowej 7. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 8. Warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 - grubość po zagęszczeniu 5 cm 9. Oczyszczenie warstwy wiążącej 10. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 11. Warstwa ścieralna AC 8 S 50/70 gr. 5 cm 12. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - kostka z odzysku 13. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - kostka kolorowa. 14. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. IV. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA 1. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 2. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej 3. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 4. Oporniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej 5. Ława pod krawężniki i obrzeże betonowa z oporem (beton C12/15) V. ODWODNIENIE 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat. III 2. Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm 3. Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe 4. Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm 5. Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III 6. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie kat. I-III Wskaźnik zagęszczenia Js = 1.00 7. Ścieki podchodnikowe z korytek ściekowych 8. Wykonanie rowu odwadniającego 9. Profilowanie i plantowanie skarp i dna rowu odwadniającego VI. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE 1. Przebudowa studni żelbetowej 2x2 m głębokość 1,2m wraz z zamontowaniem nowej pokrywy z otworem fi 600 mm i nowym włazem żeliwnyn D400. Uwaga: Do wyceny przedmiotu zamówienia nie należy brać pozycji 1.1.5, 1.1.6, i 1.1.7 kosztorysu ofertowego – wycinka drzew ( drzewa zostaną usunięte przez zarządcę drogi). b) Część II zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWOŚCI SZEWCE - III ETAP (DOTYCZY WYKONANIA CHODNIKA W ISTNIEJĄCYM PASIE DROGOWYM OD KM 0+665,80 DO KOŃCA OPRACOWANIA) Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym 2. Cięcie mechaniczne nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, głębokość cięcia 5 cm 3. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 4. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu ( droga powiatowa) II. ROBOTY ZIEMNE 1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.do 1 km. 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. 3. Wykonanie nasypów z gruntu kategorii I-III wraz z formowaniem i zagęszczeniem - poszerzenie skarpy, skarpy za obrzeżem 4. Dowóz gruntu kat. I-III III. NAWIERZCHNIE 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV 2. Warstwa odsączająca z piasku. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - chodnik, zjazdy 3. Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (beton C8/10) – zjazdy 4. Nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 8 cm - uzupełnienie pomiędzy jezdnią a krawężnikiem 5. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - kostka kolorowa. 6. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. IV. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA 1. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 2. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej 3. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 4. Oporniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej 5. Ława pod krawężniki i obrzeże betonowa z oporem (beton C12/15) V. ODWODNIENIE 1. Wykonanie rowu odwadniającego 2. Ścieki podchodnikowe z korytek ściekowych VI. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1. Profilowanie i plantowanie skarp i dna rowu odwadniającego 2. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE (UMOCNIENIE POBOCZA PO PRZECIWNEJ STRONIE JEZDNI) c) Część III zamówienia: Utwardzenie nawierzchni parkingu przy Urzędzie Miasta i Gminy. I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1. Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 15 cm 2. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości nawierzchni 15 cm. Krotność=0,667 3. Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 4. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki 5. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. II. ROBOTY ZIEMNE 1.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 45 cm 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. 3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV 4. Warstwa odsączająca w korycie lub na całej szerokości drogi. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm III. NAWIERZCHNIE 1.Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (beton C8/10) 2. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka szara 3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka kolorowa IV. KRAWĘŻNIKI 1.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej 2. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 3. Ława pod krawężniki betonowa z oporem (beton C12/15) V. ODWODNIENIE 1.Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat. III 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. 3. Złoża filtracyjne piaskowe, żwirowe wykonywane ręcznie 4. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm 5. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm 6. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 110 mm 7. Montaż czyszczaków rur spustowych 8. Studzienki rewizyjne o śr. 425 mm 9. Montaż odwodnienia liniowego ze spadkiem w dnie koryta, klasa nośności 15 ton 10. Ława pod odwodnienie liniowe betonowa z oporem (beton C20/25) 11. Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III 12. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (elementy do wbudowania: pierścień odciążający. płyta nakrywowa, właz żeliwny D400) VI. OZNAKOWANIE 1.Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 - ( D-18a ) 2. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - ( T-29 ) 3. Ręczne malowanie strzałek i innych symboli na jezdni farbą chlorokauczukową - (oznakowanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych: pole miejsca postojowego kolor niebieski, symbol P-24 kolor biały) VII. ZIELEŃ 1.Humusowanie z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10 cm 2. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 26-35 cm. 3. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35 cm. VIII. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE 1.Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych 2. Inwentaryzacja powykonawcza Uwaga: Do wyceny przedmiotu zamówienia nie należy brać pozycji 1.8.3 kosztorysu ofertowego – sporządzenie czasowej organizacji ruchu. 2. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. 5. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz załączone projekty budowlano-wykonawcze, SSTiWR, przedmiary robót. 6. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy. 3. Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 4. Oferty częściowe - OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia. a) Opis części I zamówienia: PRZEBUDOWA UL. WŁOCŁAWSKIEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - III ETAP (DOTYCZY WYKONANIA CHODNIKA W ISTNIEJĄCYM PASIE DROGOWYM OD POCZĄTKU OPRACOWANIA DO KM 29+802,50) Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 2. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu ( droga wojewódzka nr 267 relacji Ujma Duża _ Piotrków Kujawski_ 4. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym 5. Cięcie mechaniczne nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, głębokość cięcia 5 cm 6. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 16-25 cm wraz z wywozem karpin. 7. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35 cm wraz z wywozem karpin. 8. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 35-45 cm wraz z wywozem karpin. 9. Rozbiórka przepustów wraz z wywozem. 10. Rozbiórka istniejących zjazdów z kostki betonowej i granitowej w wywozem materiału z rozbiórki 11. Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej gr. 15 cm wraz z wywozem II. ROBOTY ZIEMNE 1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.do 1 km. 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. 3. Wykonanie nasypów z gruntu kategorii I-III wraz z formowaniem i zagęszczeniem - poszerzenie skarpy, skarpy za obrzeżem III. NAWIERZCHNIE 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV 2. Warstwa odsączająca z piasku. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - chodnik, zjazdy 3. Warstwa odsączająca z piasku. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - droga poszerzenie 4. Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (beton C8/10) – zjazdy 5. Podbudowy z kruszywa łamanego. Grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm 6. Oczyszczenie podbudowy tłuczniowej 7. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 8. Warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 - grubość po zagęszczeniu 5 cm 9. Oczyszczenie warstwy wiążącej 10. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 11. Warstwa ścieralna AC 8 S 50/70 gr. 5 cm 12. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - kostka z odzysku 13. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - kostka kolorowa. 14. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. IV. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA 1. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 2. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej 3. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 4. Oporniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej 5. Ława pod krawężniki i obrzeże betonowa z oporem (beton C12/15) V. ODWODNIENIE 1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat. III 2. Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm 3. Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe 4. Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm 5. Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III 6. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie kat. I-III Wskaźnik zagęszczenia Js = 1.00 7. Ścieki podchodnikowe z korytek ściekowych 8. Wykonanie rowu odwadniającego 9. Profilowanie i plantowanie skarp i dna rowu odwadniającego VI. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE 1. Przebudowa studni żelbetowej 2x2 m głębokość 1,2m wraz z zamontowaniem nowej pokrywy z otworem fi 600 mm i nowym włazem żeliwnyn D400. Uwaga: Do wyceny przedmiotu zamówienia nie należy brać pozycji 1.1.5, 1.1.6, i 1.1.7 kosztorysu ofertowego – wycinka drzew ( drzewa zostaną usunięte przez zarządcę drogi). b) Opis części II zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWOŚCI SZEWCE - III ETAP (DOTYCZY WYKONANIA CHODNIKA W ISTNIEJĄCYM PASIE DROGOWYM OD KM 0+665,80 DO KOŃCA OPRACOWANIA) Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym 2. Cięcie mechaniczne nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, głębokość cięcia 5 cm 3. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 4. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu ( droga powiatowa) II. ROBOTY ZIEMNE 1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.do 1 km. 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. 3. Wykonanie nasypów z gruntu kategorii I-III wraz z formowaniem i zagęszczeniem - poszerzenie skarpy, skarpy za obrzeżem 4. Dowóz gruntu kat. I-III III. NAWIERZCHNIE 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV 2. Warstwa odsączająca z piasku. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - chodnik, zjazdy 3. Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (beton C8/10) – zjazdy 4. Nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 8 cm - uzupełnienie pomiędzy jezdnią a krawężnikiem 5. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - kostka kolorowa. 6. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. IV. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA 1. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 2. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej 3. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 4. Oporniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej 5. Ława pod krawężniki i obrzeże betonowa z oporem (beton C12/15) V. ODWODNIENIE 1. Wykonanie rowu odwadniającego 2. Ścieki podchodnikowe z korytek ściekowych VI. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1. Profilowanie i plantowanie skarp i dna rowu odwadniającego 2. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE (UMOCNIENIE POBOCZA PO PRZECIWNEJ STRONIE JEZDNI) c) Opis części III zamówienia: Utwardzenie nawierzchni parkingu przy Urzędzie Miasta i Gminy. I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1. Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 15 cm 2. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości nawierzchni 15 cm. Krotność=0,667 3. Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 4. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki 5. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. II. ROBOTY ZIEMNE 1.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 45 cm 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. 3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV 4. Warstwa odsączająca w korycie lub na całej szerokości drogi. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm III. NAWIERZCHNIE 1.Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (beton C8/10) 2. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka szara 3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka kolorowa IV. KRAWĘŻNIKI 1.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej 2. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 3. Ława pod krawężniki betonowa z oporem (beton C12/15) V. ODWODNIENIE 1.Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat. III 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - na odległość wg. oferenta. 3. Złoża filtracyjne piaskowe, żwirowe wykonywane ręcznie 4. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm 5. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm 6. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 110 mm 7. Montaż czyszczaków rur spustowych 8. Studzienki rewizyjne o śr. 425 mm 9. Montaż odwodnienia liniowego ze spadkiem w dnie koryta, klasa nośności 15 ton 10. Ława pod odwodnienie liniowe betonowa z oporem (beton C20/25) 11. Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III 12. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (elementy do wbudowania: pierścień odciążający. płyta nakrywowa, właz żeliwny D400) VI. OZNAKOWANIE 1.Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 - ( D-18a ) 2. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - ( T-29 ) 3. Ręczne malowanie strzałek i innych symboli na jezdni farbą chlorokauczukową - (oznakowanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych: pole miejsca postojowego kolor niebieski, symbol P-24 kolor biały) VII. ZIELEŃ 1.Humusowanie z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10 cm 2. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 26-35 cm. 3. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35 cm. VIII. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE 1.Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych 2. Inwentaryzacja powykonawcza Uwaga: Do wyceny przedmiotu zamówienia nie należy brać pozycji 1.8.3 kosztorysu ofertowego – sporządzenie czasowej organizacji ruchu. 5. Oferty wariantowe Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP – do 10% zamówienia podstawowego (poszczególnej części zamówienia). 7. Wspólny Słownik Zamówień CPV 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 8. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 9. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) ROBOTY DROGOWE – ROBOTY ZIEMNE b) ROBOTY DROGOWE - ROBOTY KONSTRUKCYJNE 10. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania wskazanego w pkt. 8 i 9, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub poprzez żądanie przedłożenia do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osób na umowę o pracę. W przypadku, gdy wynik kontroli wykaże brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została szczegółowo określona we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku.
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2 Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP – do 10% zamówienia podstawowego (poszczególnej części zamówienia). II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-11-17
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej: co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej które pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PzpTak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty, 2.Dowód wpłacenia wadium 3. Pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy), 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia(jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak Informacja na temat wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: - 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla pierwszej części zamówienia - 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla drugiej części zamówienia - 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla trzeciej części zamówienia 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : „Wadium na: Przebudowa dróg i parkingów - wpisując część zamówienia, którego wadium dotyczy”. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wskazywać Gminę Miasto i Gminę Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Nie IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ust