ZAKUP AUTOBUSU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZNIÓW ZAMIESZKUJĄCYCH NA TERENIE GMINY
Piotrków Kujawski: ZAKUP AUTOBUSU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZNIÓW ZAMIESZKUJĄCYCH NA TERENIE GMINY Numer ogłoszenia: 223895 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, fax. 054 2655123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP AUTOBUSU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZNIÓW ZAMIESZKUJĄCYCH NA TERENIE GMINY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego, do przewozu: 1 kierowcy + co najmniej 19 pasażerów w fotelach. Pojazd musi być przystosowany do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Wymagane jest, aby pojazd (autobus) posiadał homologację..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł. ( słownie: siedem tysięcy złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą że: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) Zapewniają serwis autobusu na terenie woj. Kujawsko-Pomorskiego w autoryzowanych stacjach obsługi. 3) Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 4) Załączą wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ 5) Wykażą wpłacenie wadium..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1.1.dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz autoryzowanych stacji obsługi 4) potwierdzenie wpłacenia wadium 1.2.dokumenty potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę autobus spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: 1)oświadczenie, że oferowany autobus posiada aktualną homologację oraz że oferowany system przewozu osób niepełnosprawnych w autobusie posiada aktualną homologację, 2)wykaz parametrów technicznych autobusu, 3)dokument gwarancyjny. 2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację adresową Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna1 pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna1 pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej..