Wymagania niezbędne : a)obywatelstwo polskie; b) wykształcenie wyższe o specjalności - audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych c) znajomość zagadnień z zakresu prawa finansowego, finansów publicznych, zasad rachunkowości, zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, zadań powszechnego obowiązku obrony i zarządzania kryzysowego; d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; e) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe: a) umiejętność sprawnej organizacji pracy c) wysoka kultura osobista; d) umiejętności pracy w zespole; e) łatwość nawiązywania kontaktów ; f) opanowanie. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a)przygotowywanie planu kontroli wewnętrznej; b) systematyczne badanie i dokonywanie oceny adekwatności , efektywności i skuteczności systemów kontroli zarządzania oraz kierowania jednostką, w tym przestrzegania procedur kontroli finansowej; c) badanie wiarygodności sprawozdań finansowych oraz sprawozdań z wykonania budżetu; d) dokonywanie oceny przestrzegania zasady celowości, legalności i oszczędności w dokonywaniu wydatków, uzyskania możliwie najlepszych efektów w ramach posiadanych środków oraz przestrzegania terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań; e) dokonywanie identyfikacji i analizy obszarów ryzyka w zakresie działania jednostki; f) przygotowywanie sprawozdań z wykonywanych zadań kontrolnych, z realizacji planu kontroli; g) przedstawienie zaleceń w sprawie usuwania ewentualnych uchybień; h) czynności doradcze, w tym składanie wniosków dotyczących usprawnienia jednostki; i) wykonywanie zadań zleconych z zakresu obronności i obrony cywilnej; J) wykonywanie zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego. Wymagane dokumenty: a) życiorys (CV); b) list motywacyjny; c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów); d) kwestionariusz osobowy; e) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne; f) oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku; f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Do składanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 11.10.2013r. w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski w zamkniętych kopertach z opisem "Konkurs na stanowisko referent ds. obronnych i kontroli wewnętrznej" Burmistrz Miasta i GminyPiotrków Kujawski Mirosław Skonieczny |