Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej ).
| Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 56813-2013 z dnia 2013-04-15 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Piotrków Kujawski Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej). Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : ... Termin składania ofert: 2013-04-30
Piotrków Kujawski: Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej ). Numer ogłoszenia: 81711 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56813 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej )..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej). Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : Roboty przygotowawcze Roboty ziemne Wykonanie odwodnienia - kanalizacji deszczowej Wykonanie podbudowy - Zamawiający w stosunku do projektu budowlanego dopuszcza możliwość zmiany wykonania podbudowy zamiast podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 i 8 cm wykonanie podbudowy betonowej grubości 23 cm z betonu C7,5lub C10 (poprzednie oznaczenie B-10) Wykonanie nawierzchni ulicy Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku - załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta ( aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej). Uwagi końcowe Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.40-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: P.P.H.U. MELBUD Sp. z o.o. w Marcinkowie, Marcinkowo 26, 88-110 Inowrocław 2, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322768,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153398,71
Oferta z najniższą ceną: 153398,71 / Oferta z najwyższą ceną: 170190,49
Waluta: PLN.
Burmistrz Miasta i Gminy mgr Mirosław Skonieczny | |
Autor : | Tomasz Ciesielski | Zredagował(a) : | Tomasz Ciesielski | Data wprowadzenia : | 2013-05-20 12:05:37 | Data ostatniej modyfikacji : | 2013-05-20 12:05:37 | Liczba wyświetleń : | 736 |
|
|