logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2015
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE PIOTRKÓW KUJAWSKI


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





Piotrków Kujawski: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE PIOTRKÓW KUJAWSKI

Numer ogłoszenia: 181821 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:


V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE PIOTRKÓW KUJAWSKI.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbierania i
zagospodarowania odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych)
magazynowanych w kontenerach min. 30 m3 z punktu przeładunkowego w
Jerzycach oraz PSZOK w Piotrkowie Kujawskim ul. Topolowa 1 Odbiór ma się
odbywać w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o
zapełnieniu kontenera. 2.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania
odpadów do regionalnej (zastępczej) instalacji do przetwarzania odpadów
komunalnych oraz zagospodarowania odpadów ulegających biodegradacji w
sposób umożliwiający ograniczenie tych odpadów do składowania, w celu
osiągnięcia poziomów określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie
art. 3c ust. 2 ustawy. 3. Roczna szacunkowa ilość odpadów wynosi ok.
1500 Mg, w tym : i. odpady zmieszane - 750 Mg ii. odpady zbierane
selektywnie (suche) - 250 Mg iii. odpady zbierane selektywnie (mokre -
biodegradowalne ) - 400 Mg iv. odpady wielkogabarytowe - 30 Mg v. odpady
- zużyte urządzenia AGD i RTV - 20 Mg vi. gruz - 50 Mg 4. Przedmiot
zamówienia obejmuje: 1. Zakres usług i czynności, które Wykonawca będzie
zobowiązany wykonywać w trakcie realizacji niniejszego zamówienia
obejmuje: - podstawianie kontenerów na odpady komunalne zmieszane
(niesegregowane) - podstawienie kontenerów na odpady segregowane(suche) -
podstawienie kontenerów na odpady segregowane(mokre - biodegradowalne) -
podstawienie kontenerów na odpady wielkogabarytowe - podstawienie
kontenerów na odpady - zużyte urządzenia AGD i RTV - podstawienie
kontenerów na gruz - utrzymywanie w kontenerach dobrego zabezpieczenia
przed unoszeniem się w powietrze nieprzyjemnych zapachów, - uzyskiwanie i
przechowywanie wydruków z ważenia przekazywanych do instalacji odpadów,
- wykonywanie sprawozdawczości - raporty miesięczne, sprawozdania
kwartalne oraz wykazu ilości odpadów przekazanych z instalacji do
dalszego wykorzystywania. 5. W trakcie prowadzenia usług należy
przestrzegać zasad bhp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe
zabezpieczenie miejsca prowadzonych usług..


II.1.5)


V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
 
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 procent zamówienia podstawowego.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.( słownie:
pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach
ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,
poz. 1158, z późn. zm).
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy
Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr
07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony
na: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE PIOTRKÓW
KUJAWSKI
Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy
dołączyć do oferty.
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej,
gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach
udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w
kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem
załączyć do oferty.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia
18.12.2015 r. do godz. 10:00.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym
terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty
akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego
oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza.
Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta zostaławybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany
przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5,
lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt
3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
      czynności, jeżeli:
      Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści
      odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
      wg załącznika nr 2 do siwz, posiada wpis do rejestru działalności
      regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Piotrków
      Kujawski zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
      utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz.
      391),posiada zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów, zgodnie
      art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r.,
      poz. 21) lub zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania
      odpadów zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach,
      posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14
      grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) lub zezwolenie na
      transport odpadów zgodnie z art. 28ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o
      odpadach
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. oraz
      dokumentów wymienionych w pkt. 5.2.1. niniejszej siwz.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie
      zamówienia, jeżeli:
      Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści
      odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
      wg załącznika nr 2 do siwz.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
      wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów wymienionych w pkt. 5 ppkt
      1.siwz


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli:
      Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści
      odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
      wg załącznika nr 2 do siwz.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli:
      Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści
      odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
      wg załącznika nr 2 do siwz.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez
      wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt
      5.1. siwz


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
      warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli:
      Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści
      odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
      wg załącznika nr 2 do siwz.
      Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
      dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
      z przedmiotem zamówienia.
      Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
      wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz
      oraz dokumentów wymienionych w pkt. 5.7 lit. b.siwz



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • potwierdzenie posiadania uprawnień do
    wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
    nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
    zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
    z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na
zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:


  • opłaconą polisę, a w przypadku jej
    braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
    od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
    związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru
    lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
    ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
    potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
    miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy
    wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
    podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
    przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
    dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie
    ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków,
    opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
    zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
    właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej
    grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
    ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
    do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1. Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w
Gminie Piotrków Kujawski w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.),
2. Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21) lub posiada zezwolenie na
transport odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o
odpadach (Dz. U. 2010 nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), o ile są ważne
zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U.
2013, poz. 21),
3. wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) lub zezwolenie na
transport odpadów zgodnie z art. 28ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o
odpadach,
4.dowód wniesienia wadium



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktury - 3

IV.2.2)



  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
1) zmiana ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie
jest możliwe
w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
2) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy
zmiana obowiązującego prawa powszechnego,
3) wystąpienia zdarzeń określonych jako siła wyższa, których nie można
było przewidzieć
w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron
oraz na których powstanie lub co do których zapobieżenia żadna ze stron
nie mogła mieć wpływu,
4) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że
wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w
terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o tych okolicznościach w tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie
wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
5) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (wydłużenie) w przypadku
przedłużającej się procedury przetargowej wyłaniającej wykonawcę na
kolejny okres.
6) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (skrócenie) w przypadku
zmiany obowiązującego prawa powszechnego, w wyniku której wykonanie
umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy,
7. przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje
administracyjne, itp.
8. dopuszcza się możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcy
pomimo braku wskazania podwykonawstwa w treści złożonej oferty pod
warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
Zgodę taką wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi do zamawiającego z
pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na powierzenie części robót
podwykonawcy.
Do wniosku wykonawca załączy projekt umowy z podwykonawcą (zgodny z
projektem wskazanym w SIWZ), dane podwykonawcy oraz zestawienie
wskazujące zakres zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcy.
Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku z załącznikami
może wyrazić zgodę na powierzenie części zamówienia podwykonawcy lub jej
odmówić bez podania uzasadnienia.
Zmiana zakresu podwykonywanych robót może być uznana za nieistotną
zmianę umowy w sprawie zamówienia, jeżeli wykonawca samodzielnie
spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części
nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 2.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 12 ( sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie


                                                       Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki


                                         UWAGA


Dnia 14 grudnia 2015roku Zamawiający zamieścił na stronie modyfikację treści SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia  .

                            
                                                         Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki


                                          UWAGA

Dnia 16 grudnia 2015roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ, modyfikację treści SIWZ 2 oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.



Zamawiający dokonuje przesunięcie terminu składania
ofert na dzień 21.12.2015 roku na godz. 9.30.



                            
                                                              Burmistrz Miasta i Gminy
                                             mgr Sławomir Henryk Bogucki






TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?25.7 KB POBIERZgłoszenie2015-12-09 14:20:57354
.DOC318.5 KB POBIERZSIWZ2015-12-09 14:21:13362
.DOC48.5 KB POBIERZzałącznik-nr12015-12-09 14:21:29322
.DOC41 KB POBIERZzałącznik nr 2 - formularz cenowy2015-12-09 14:21:42331
.DOC28.5 KB POBIERZZałącznik nr 32015-12-09 14:21:57327
.DOC26.5 KB POBIERZZałącznik nr 42015-12-09 14:22:10326
.DOC158.5 KB POBIERZzał.-nr-5-projekt umowy2015-12-09 14:22:38324
.DOC30.5 KB POBIERZZałącznik nr 62015-12-09 14:22:54326
?6.7 KB POBIERZogłoszenie o zmianie ogłoszenia2015-12-14 09:36:01433
.PDF1550.6 KB POBIERZmodyfikacja treści SIWZ2015-12-14 09:36:40305
.PDF3047.9 KB POBIERZwyjaśnienie treści SIWZ 12015-12-16 11:17:52302
.PDF3975.2 KB POBIERZmodyfikacja treści SIWZ 22015-12-16 11:19:00338
?15.1 KB POBIERZogłoszenie o zmianie ogłoszenia 22015-12-16 11:21:28494

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2015-12-09 14:20:19
Data ostatniej modyfikacji : 2015-12-16 11:17:01
Liczba wyświetleń : 1052

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  14.12.2015 08:35pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  09.12.2015 13:20pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962671