logo
Zamówienia publiczne » Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA :

WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach : Kasprowicza, Mokrej, Mostowej, Parkowej, 11 Listopada, Św. Ducha, Słonecznej oraz kanalizacji deszczowej w ul. Mostowej i Parkowej w Piotrk

Piotrków Kujawski: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach : Kasprowicza, Mokrej, Mostowej, Parkowej, 11 Listopada, Św. Ducha, Słonecznej oraz kanalizacji deszczowej w ul. Mostowej i Parkowej w Piotrkowie Kujawskim.
Numer ogłoszenia: 235675 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, fax. 054 2655123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach : Kasprowicza, Mokrej, Mostowej, Parkowej, 11 Listopada, Św. Ducha, Słonecznej oraz kanalizacji deszczowej w ul. Mostowej i Parkowej w Piotrkowie Kujawskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach : Kasprowicza, Mokrej, Mostowej, Parkowej, 11 Listopada, Św. Ducha, Słonecznej oraz kanalizacji deszczowej w ul. Mostowej i Parkowej w Piotrkowie Kujawskim..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.700,00 zł. ( słownie : jeden tysiąc siedemset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą : 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. 3. Załączenie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ. 4. Dysponowanie pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy - Prawo budowlane. 5. Potwierdzenie wpłacenia wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane, e) zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego Urbanistów lub Architektów, f)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. g) Dowód wniesienia wadium. h) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np.konsorcjum) - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna1 pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna1 pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej..

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

                                                      Piotrków  Kujawski, dnia 2008-10-03

ZP - 341 / 13 / 08

           

 

            Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 9 lutego 2004 roku Nr 19, poz. 177 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Piotrków Kujawski unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na :

WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE:

 

Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach : Kasprowicza, Mokrej, Mostowej, Parkowej,        11 Listopada, Św. Ducha, Słonecznej oraz kanalizacji deszczowej w ul. Mostowej i Parkowej w Piotrkowie Kujawskim.

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ogłoszonego :

-       na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy

-       stronie internetowej www.bip.piotrkowkujawski.pl

-       Biuletynie Zamówień Publicznych

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważniono zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 9 lutego 2004 roku Nr 19, poz. 177 ze zm.), tzn. "Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą Zamawiający może przeznaczyć na na sfinalizowanie zamówienia ". Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnine.

                                                                                                         Burmistrz 

                                                                                       Miasta i Gminy   Piotrków Kujawski

                                                                                               mgr Mirosław Skonieczny

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?177 KB POBIERZsiwz2008-09-25 13:27:15340
.DOC56 KB POBIERZwzór oferty2008-09-25 13:27:32241
.DOC38 KB POBIERZprojekt umowy2008-09-25 13:27:46285
.PDF1227.9 KB POBIERZkserokopia mapy z zakresem opracowania2008-09-25 13:29:20278

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2008-09-25 13:26:46
Data ostatniej modyfikacji : 2008-10-03 18:34:51
Liczba wyświetleń : 1066

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  25.09.2008 12:26pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962671