logo
Zamówienia publiczne » Informacje o udzieleniu zamówień » 2013
Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia na:

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ULICACH: WŁOCŁAWSKA, DWORCOWA, KUJAWSKA, WYPYCHA, ŁOKIETKA, KOLEJOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY KOLEJOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 321472-2013 z dnia 2013-08-08 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Piotrków Kujawski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ULICACH: WŁOCŁAWSKA, DWORCOWA, KUJAWSKA, WYPYCHA, ŁOKIETKA, KOLEJOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W...
Termin składania ofert: 2013-08-23


Piotrków Kujawski: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ULICACH: WŁOCŁAWSKA, DWORCOWA, KUJAWSKA, WYPYCHA, ŁOKIETKA, KOLEJOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY KOLEJOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - V ETAP
Numer ogłoszenia: 386346 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321472 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ULICACH: WŁOCŁAWSKA, DWORCOWA, KUJAWSKA, WYPYCHA, ŁOKIETKA, KOLEJOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY KOLEJOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - V ETAP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ULICACH: WŁOCŁAWSKA, DWORCOWA, KUJAWSKA, WYPYCHA, ŁOKIETKA, KOLEJOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY KOLEJOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - V ETAP . Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : a) Wykonanie kolektora głównego kanalizacji sanitarnej fi 200 b) Wykonanie pompowni oraz rurociągu tłocznego c) Wykonanie przyłączy d) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. e) Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy ( zwłaszcza nawierzchnię dróg oraz gruntów przez które przebiegać będzie kanalizacja sanitarna, rurociąg tłoczny z pompownią oraz przyłącza) UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku - załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 2.2. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy. 2.3. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. 2.4.. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2.5. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Usługowy WOD - BUD - Zdzisław Kliński , 87- 811, Nasiegniewo 62A, 87-811 Fabianki, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 759751,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 497706,22

Oferta z najniższą ceną: 497706,22 / Oferta z najwyższą ceną: 536151,42

Waluta: PLN.


                                                            Burmistrz Miasta i Gminy

                                                            mgr Mirosław Skonieczny

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?19.7 KB POBIERZzawiadomienie o udzieleniu zamówienia2013-09-24 11:06:31290

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2013-09-24 11:05:44
Data ostatniej modyfikacji : 2013-09-24 11:05:44
Liczba wyświetleń : 1093



licznik odwiedzin: 8962671