logo
Zamówienia publiczne » Informacje o udzieleniu zamówień » 2014
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na:

Przebudowa ul. Poznańskiej w Piotrkowie Kujawskim

Ogłoszenie powiązane:Ogłoszenie nr 56233-2014 z dnia 2014-03-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Piotrków KujawskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa ul. Poznańskiej w Piotrkowie Kujawskim. Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Wykonanie zjazdów 2. Wykonanie elementów...Termin składania ofert: 2014-04-03 Piotrków Kujawski: Przebudowa ul. Poznańskiej w Piotrkowie KujawskimNumer ogłoszenia: 82835 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56233 - 2014r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Poznańskiej w Piotrkowie Kujawskim.II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa ul. Poznańskiej w Piotrkowie Kujawskim. Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Wykonanie zjazdów 2. Wykonanie elementów odwodnienia 3. Roboty uzupełniające 4. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu 5. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku - załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 2.2. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy. 2.3.. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2.4. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia...II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczonyIII.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieSEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIAIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:MK STELLA Konrad Marek 62 - 600, ul. Południowa 37, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133088,84 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 95724,38Oferta z najniższą ceną: 95724,38 / Oferta z najwyższą ceną: 159941,60

Waluta: PLN.
 


                                                          Burmistrz Miasta i Gminy

                                                          mgr Mirosław Skonieczny


TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?21.4 KB POBIERZogłoszenie o udzieleniu zamówienia2014-04-15 13:41:42294

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2014-04-15 13:39:28
Data ostatniej modyfikacji : 2014-04-15 13:41:10
Liczba wyświetleń : 1101

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  15.04.2014 12:39pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962671