logo
Zamówienia publiczne » Informacje o udzieleniu zamówień » 2013
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego na:

Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych.

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 58267-2013 z dnia 2013-04-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Piotrków Kujawski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych ( teren...
Termin składania ofert: 2013-05-07


Piotrków Kujawski: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych.
Numer ogłoszenia: 81821 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58267 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych ( teren miasta i gminy Piotrków Kujawski ) o średniej głębokości ok. 30 mm emulsją bitumiczną oraz grysem bazaltowym. Szacunkowy zakres robót - ok. 5.500 m2. Ostatecznie o zakresie robót decydował będzie Zamawiający, zastrzegając płatność za wykonane roboty do wysokości posiadanych środków. 2.2.Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego - 24 miesięce. 2.3. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Drogi i Mosty Henryk Boczek, ul. Pakoska 9, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168695,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 91300,00

Oferta z najniższą ceną: 91300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118415,00

Waluta: PLN.


                                                               Burmistrz Miasta i Gminy

                                                                mgr Mirosław Skonieczny

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?15.5 KB POBIERZZawiadomienie o udzieleniu zamówienia2013-05-20 12:14:11283

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2013-05-20 12:13:07
Data ostatniej modyfikacji : 2013-05-20 12:13:07
Liczba wyświetleń : 1107



licznik odwiedzin: 8962671