logo
Ogłoszenia » Oferty pracy
BURMISTRZ MIASTA I GMINY PIOTRKÓW KUJAWSKI OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

Wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. ochrony środowiska.
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące warunki:
- posiada obywatelstwo polskie,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub administracji,
- wymagany staż pracy – 10 lat na stanowisku urzędniczym w administracji państwowej
lub samorządowej.
Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustaw:
a) z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799
z późn. zm.),
b) z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczności w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.),
c) z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz. 1614),
d) z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn zm.).
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku ds. ochrony środowiska będzie
należało:
1. Prowadzenie postępowań w przedmiocie wydawania decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach w zakresie kompetencji przyznanych Burmistrzowi Miasta przez
ustawę z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko.
2. Określanie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.3. Analiza raportów o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko w zakresie ich
kompletności i prawidłowości.
4. Współpraca w zakresie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z jednostkami
uzgadniającymi materiały niezbędne do wydania decyzji.
5. Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez
przepisy prawa materialnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy
o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów regulujących pragmatykę
pracowników administracji samorządowej.
6. Współpraca ze służbami prawnymi Urzędu w trakcie prowadzonych postępowań
administracyjnych.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny;
2. Życiorys – curriculum vitae;
3. Kwestionariusz osobowy;
4. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
5. Oświadczenia:
a) o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru,
b) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c) o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności
do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Dokumenty dodatkowe – kserokopie:
a) referencji,
b) świadectw pracy,
c) zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
d) innych dokumentów potwierdzających przydatność do pracy na danym stanowisku, np.
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferty prosimy składać osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 21.09.2018 roku
do godz. 1530 lub przesłać drogą pocztową, w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko inspektor do spraw ochrony środowiska” na adres:
Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1 88-230 Piotrków Kujawski.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.PDF191.5 KB POBIERZDokument PDF2018-09-10 15:39:04272

Autor : Sławomir Henryk Bogucki - Burmistrz
Zredagował(a) : Piotr Zbawicki
Data wprowadzenia : 2018-09-10 15:25:11
Data ostatniej modyfikacji : 2018-09-10 15:31:00
Liczba wyświetleń : 1112

Redaktor  Data modyfikacji 
Piotr Zbawicki  10.09.2018 14:25pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962670