Wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. ochrony środowiska. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące warunki: - posiada obywatelstwo polskie, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, - cieszy się nieposzlakowaną opinią, - posiada wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub administracji, - wymagany staż pracy – 10 lat na stanowisku urzędniczym w administracji państwowej lub samorządowej. Wymagania dodatkowe: Znajomość ustaw: a) z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799 z późn. zm.), b) z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczności w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.), c) z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz. 1614), d) z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn zm.). Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku ds. ochrony środowiska będzie należało: 1. Prowadzenie postępowań w przedmiocie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie kompetencji przyznanych Burmistrzowi Miasta przez ustawę z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 2. Określanie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.3. Analiza raportów o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko w zakresie ich kompletności i prawidłowości. 4. Współpraca w zakresie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z jednostkami uzgadniającymi materiały niezbędne do wydania decyzji. 5. Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej. 6. Współpraca ze służbami prawnymi Urzędu w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny; 2. Życiorys – curriculum vitae; 3. Kwestionariusz osobowy; 4. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie; 5. Oświadczenia: a) o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru, b) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, c) o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 6. Dokumenty dodatkowe – kserokopie: a) referencji, b) świadectw pracy, c) zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, d) innych dokumentów potwierdzających przydatność do pracy na danym stanowisku, np. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Oferty prosimy składać osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 21.09.2018 roku do godz. 1530 lub przesłać drogą pocztową, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor do spraw ochrony środowiska” na adres: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1 88-230 Piotrków Kujawski. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. |