logo
Zamówienia publiczne » Informacje o udzieleniu zamówień » 2012
Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia na:

PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 59965-2012 z dnia 2012-03-15 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Piotrków Kujawski
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU. Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Przygotowanie i zabezpieczenie terenu budowy 2. Roboty rozbiórkowe,...
Termin składania ofert: 2012-03-30

Piotrków Kujawski: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU
Numer ogłoszenia: 90331 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59965 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ZBOROWCU. Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Przygotowanie i zabezpieczenie terenu budowy 2. Roboty rozbiórkowe, murowe i żelbetowe 3. Pokrycie dachu 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 5. Prace wewnątrz budynku ( tynkowanie, szpachlowanie, malowanie , posadzki, glazura) 6. Wymiana instalacji elektrycznej 7. Ocieplenie budynku 8. Instalacje wodno-kanalizacyjne wewnątrz budynku 9. Wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków 10. Wykonanie utwardzenia kostką brukową 11. Uporządkowanie terenu budowy oraz utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzenia robót budowlanych. 12. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót bądź kosztorysach przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach ( umieszczonych w wykazie wykonanych robót - załącznik nr 5 do SIWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. 5. Zamawiający wymaga aby okna oraz drzwi wejściowe do budynku od strony zewnętrznej były w kolorze - brąz. 6. Zamawiający wymaga aby montowana stolarka drzwiowa wewnątrz budynku była w kolorze - buk. 7. Przed przystąpieniem do prac wykończeniowych Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania Wykonawcy kolorystyki zakładanej glazury, koloru ścian, paneli PCV zewnętrznych itp. 8. Zamawiający wymaga aby okna podawcze OP1 opierały się na podziale całej konstrukcji na część stałą i przesuwną. Podział konstrukcji ma odbywać się w pionie (górne okno stałe i unosząca się do góry część przesuwna), Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy ofertowe. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznali się z jego otoczeniem, a także dokonali oszacowania na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.23.24.10-9, 45.26.10.00-4, 45.26.27.00-8, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Programu , oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA INSTALTECH Józef Sławianowski, ul.Budowlanych 5/12, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373746,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299234,06

  • Oferta z najniższą ceną: 299234,06 / Oferta z najwyższą ceną: 420892,23

  • Waluta: PLN.


                                                             Burmistrz Miasta i Gminy

                                                             mgr Mirosław Skonieczny

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?24.3 KB POBIERZzawiadomienie o udzieleniu zamówienia2012-04-20 12:41:09328

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2012-04-20 12:40:11
Data ostatniej modyfikacji : 2012-04-20 12:40:11
Liczba wyświetleń : 1151



licznik odwiedzin: 8962670