Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Piotrków Kujawski: DOSTAWA SAMOCHODU DLA WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ Numer ogłoszenia: 459398 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU DLA WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - dostawa samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Nowej Wsi gm. Piotrków Kujawski dofinansowanego ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II Minimalne wymagania techniczne dotyczące pojazdu samochód fabrycznie nowy ( nie zarejestrowany) przewóz - liczna miejsc siedzących 1 + 8 rodzaj paliwa - olej napędowy ( diesel ) EURO 5 skrzynia biegów - manualna nadwozie - minibus rozstaw osi min. 3400 przeszklony Moc KM - min. 100 kolor nadwozia - czerwony lub inny zaakceptowany przez Zamawiającego fotel kierowcy z regulacja wysokości i podparciem odcinka lędźwiowego szyby termoizolacyjne liczba drzwi - 4/5 przesuwane prawe drzwi boczne napęd na koła przednie samochód wyposażony w systemy: ABS, EDS, ASR, EPS autoalarm, centralny zamek, immobiliser lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane szyby sterowane elektrycznie wspomaganie kierownicy klimatyzacja CLIMATRONIC z dodatkowym sterowaniem w przedziale pasażerskim poduszki powietrzne min. dla kierowcy i pasażera światła do jazdy dziennej włączane automatycznie trzecie światło stop + światło przeciwmgielne z tyłu światła przeciwmgielne przednie sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach zagłówki z regulacją wysokości radio z CD dywaniki podłoga z wykładziną antypoślizgową w przedziale kierowcy i pasażerskim możliwość łatwego demontażu siedzeń 2 specjalne stanowiska do przewozu osób na wózkach inwalidzkich ( szyny, pasy, pas bezpieczeństwa ) wysuwane najazdy umożliwiające sprawne wprowadzanie osoby na wózku inwalidzkim ( aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiające ręczne wprowadzenie wózka z tyłu pojazdu ) dodatkowe oświetlenie pasa jezdni ( przy otwartych drzwiach ) przy wprowadzaniu osoby na wózku dodatkowe uchwyty w przedziale pasażerskim siedzenia obszyte łatwo zmywalnym materiałem komplet opon zimowych z felgami koło zapasowe pełnowymiarowe minimalne wymagania dotyczące gwarancji a)2 lata bez limitu kilometrów b)3 lata na lakier c)12 lat na nieprzerdzewienie karoserii umieszczenie na pojeździe informacji o dofinansowaniu ze środków PFRON Wraz z dostawą należy przedłożyć dokument świadectwa homologacji na pojazd fabrycznie nowy oraz kartę pojazdu świadczącą o nie zarejestrowaniu pojazdu. Uwaga!!! Do oferty należy dołączyć szczegółowe dane oferowanego pojazdu. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty oraz załączniku nr do oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli: - Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli: - Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli: - Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: -Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli: -Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Szczegółowe parametry oferowanego samochodu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, b) zmiana podatku od towarów i usług VAT, c) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek: - przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp. - wystąpienia robót dodatkowych, - zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej, d) zmiana warunków finansowania zamówienia, e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, f) przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. 2. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Burmistrz Miasta i Gminy mgr Mirosław Skonieczny
UWAGA
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ
Zamawiający dnia 14 listopada 2013 roku zamieścił wyjaśnienie treści SIWZ.
Burmistrz Miasta i Gminy
mgr Mirosław Skonieczny
UWAGA WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ2 Zamawiający dnia 14 listopada 2013 roku zamieścił wyjaśnienie treści SIWZ. Burmistrz Miasta i Gminy mgr Mirosław Skonieczny UWAGA
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ 3
Zamawiający dnia 15 listopada 2013 roku zamieścił wyjaśnienie treści SIWZ 3.
Burmistrz Miasta i Gminy
mgr Mirosław Skonieczny
|