logo
Zamówienia publiczne » Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA :

WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Przebudowa ulic 11 listopada i Św. Ducha w Piotrkowie Kujawskim

Piotrków Kujawski: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Przebudowa ulic 11 listopada i Św. Ducha w Piotrkowie Kujawskim - etap I
Numer ogłoszenia: 245658 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Przebudowa ulic 11 listopada i Św. Ducha w Piotrkowie Kujawskim - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Przebudowa ulic 11 listopada i Św. Ducha w Piotrkowie Kujawskim - etap I ( przebudowa ulicy 11 listopada). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: a) uproszczonego projektu budowlanego: - w wersji papierowej - 4 egz. - w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz. b) kosztorysu inwestorskiego z przedmiarem inwestorskim : - w wersji papierowej - 2 egz. - w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz. c) kosztorysu ofertowego z przedmiarem : - w wersji papierowej - 2 egz. - w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz. d) projektu tymczasowej organizacji ruchu: - w wersji papierowej - 4 egz. - w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zadania należy również : 1. wykonanie wszystkich niezbędnych badań i uzgodnień - Projektowana przebudowa drogi przebiegać będzie w drodze gminnej która obecnie wykonana jest z masy asfaltowej a chodniki z płytek chodnikowych. - Zakładana długość nawierzchni drogi gminnej do przebudowy - 580 mb. - Istniejące uzbrojenie: kanalizacja deszczowa, wodociąg , kabel telekomunikacyjny, kabel energetyczny. - Na części projektowanej drogi Zamawiający posiada dokumentację na budowę kanalizacji sanitarnej. - Zamawiający proponuje aby zaprojektować nawierzchnię asfaltową oraz chodniki z kostki betonowej typu (POLBRUK)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą : 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2007-2008 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. 3. Załączenie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ. 4. Dysponowanie pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy - Prawo budowlane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane, e) zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego Urbanistów lub Architektów, f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2007-2008 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. g) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum) - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

                                                Burmistrz Miasta i Gminy

                                                     Piotrków Kujawski

                                                mgr Mirosław Skonieczny

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?161.5 KB POBIERZsiwz2009-07-20 15:08:47287
?52 KB POBIERZwzór oferty2009-07-20 15:09:00290
.DOC38 KB POBIERZprojekt umowy2009-07-20 15:09:12302
.PDF592.4 KB POBIERZkopia mapy z zakresem zadania2009-07-20 15:09:34281

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2009-07-20 15:08:27
Data ostatniej modyfikacji : 2009-07-20 15:08:27
Liczba wyświetleń : 1310



licznik odwiedzin: 8962669