logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2015
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

Przebudowa ulic Kujawskiej, Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim.


Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





 

Piotrków Kujawski: Przebudowa ulic Kujawskiej, Kolejowej,
Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim.

Numer
ogłoszenia: 22523 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015

OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków
Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic
Kujawskiej, Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie
Kujawskim..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa ulic
Kujawskiej, Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim (
dotyczy przebudowy ulicy Kolejowej od km 0+000 do km 0+260,21). Przedmiotem są
roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Roboty
przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Podbudowa 4. Nawierzchnia 5. Odwodnienie 6.
Chodniki 7. Zjazdy 8. Oznakowanie 9. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu
tymczasowej organizacji ruchu 10. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ
przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub
pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość
zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z
zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i
jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć
urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym
pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i
przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi
zostać załączony do oferty na druku - załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń
równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i
jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych
dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata
techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry
techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 2.2. Uwagi końcowe
1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami
wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie
wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały
powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi
Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji
inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis
przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót
oraz kosztorys ofertowy. 2.3.. Okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i
robociznę) wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej
ofercie, nie mniej jednak niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego
robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 2.4.
Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem
zamówienia. 2.5. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w
dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy..


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
    uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia
    podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.08.2015.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający
wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy
złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach
ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu
Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000
0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: Przebudowa ulic
Kujawskiej, Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim.
Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do
oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej,
gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach
udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a
kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 5. Wadium należy
wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 06.03.2015 r. do godz.
10:00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym
terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca,
który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium
zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46
ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na
wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o
którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
    czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do
      wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy,
      że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i
      art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
      załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt
      5.1. niniejszej siwz.



  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i
      doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże
      wykonanie zgodnie z zasadmi sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie
      ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
      działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zadania
      polegającego na budowie, przebudowie, remoncie dróg, na łączną kwotę nie
      mniejszą niż 250.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
      załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów wymienionych w pkt. 5
      ppkt 5.3. lit. a) i b) siwz.



  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim
      potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału
      w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena
      spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. niniejszej siwz.



  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi
      do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje: -
      Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami
      budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej, które
      pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie
      od momentu ich wydania Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych
      przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt
      5.4. lit. a i b siwz.



  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji
      ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki
      udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp
      oraz przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
      potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
      zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena
      spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
      oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. siwz oraz dokumentu wymienionego w
      pkt. 5.7 lit. b


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
    ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
    jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
    miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
    określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
    wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
    prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
    wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
    kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
    temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
    wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
    informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
    w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
    dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych
podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których
będzie dysponował wykonawca:


  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
    dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
    centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
    przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
    podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
    urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
    lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
    decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
    udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
    Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
    zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
    spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które
    będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
    dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
    III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
    upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
    składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej grupy
    kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
    i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1) Dowód wpłacenia wadium 2)Dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane
w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 3)Wykaz Urządzeń równoważnych 4)
Zaakceptowany wzór umowy 5) Upoważnienie - jeśli dotyczy


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian


Okoliczności, przy zaistnieniu których możliwa jest zmiana umowy.
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią
następujące okoliczności: a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy,
b) zmiana podatku od towarów i usług VAT, c) konieczność zmiany terminu
wykonania zamówienia na skutek: - wystąpienia warunków atmosferycznych nie
pozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co
może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, -
przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp. -
zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej, - zmiany
rozpoczęcia i zakończenia robót w przypadku nie wykonania przez Zamawiającego do
dnia rozpoczęcia robót wymiany sieci wodociągowej w ulicy Kolejowej d) zmiana
warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na stanowisku kierownika budowy lub
kierownika robót, f) zmiana na stanowisku inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu
rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian
zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych
dotyczących realizacji projektu, h) przy zawieraniu umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. i) dopuszcza się możliwość powierzenia
części robót podwykonawcy pomimo braku wskazania podwykonawstwa w treści
złożonej oferty pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. Zgodę taką
wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o
wyrażenie zgody na powierzenie części robót podwykonawcy. Do wniosku wykonawca
załączy projekt umowy z podwykonawcą (zgodny z projektem wskazanym w SIWZ), dane
podwykonawcy oraz zestawienie rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia
otrzymania wniosku z załącznikami może wyrazić zgodę na powierzenie części
zamówienia podwykonawcy lub jej odmówić bez podania uzasadnienia. Zmiana zakresu
podwykonywanych robót może być uznana za nieistotną zmianę umowy w sprawie
zamówienia, jeżeli wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w
postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność
podwykonawstwa. 2. Zmiany zawartej umowy wskazane w pkt. 1 lit. a, c i h
wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i
przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika Zamawiającego. Zmiana
umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana osób,
o których mowa w pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e), w trakcie realizacji przedmiotu
umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania
przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od
daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie
wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób,
o której mowa w pkt. 1 ppkt 1 lit. e) winna być potwierdzona pisemnie i nie
wymaga aneksu do niniejszej umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul.
Kościelna 1 pokój nr 2.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230
Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12 ( sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


                                                       Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki


UWAGA
Dnia 02 marca 2015 roku Zamawiający zamieścił na stronie wyjaśnienie treści SIWZ .

                                                        Burmistrz Miasta i Gminy
                                                      mgr Sławomir Henryk Bogucki






TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?46 KB POBIERZogłoszenie2015-02-19 10:56:56332
.PDF4006.9 KB POBIERZProjekt2015-02-19 11:01:15416
.PDF3739.8 KB POBIERZRys. nr 12015-02-19 11:02:36353
.PDF3938.5 KB POBIERZRys. nr 22015-02-19 11:04:10346
.PDF108.8 KB POBIERZRys. nr 32015-02-19 11:04:36354
.PDF92.2 KB POBIERZRys. nr 42015-02-19 11:04:50347
.PDF103.6 KB POBIERZRys. nr 52015-02-19 11:05:10359
.PDF89.5 KB POBIERZRys. nr 62015-02-19 11:05:24380
.PDF360.2 KB POBIERZRys. nr 72015-02-19 11:05:39355
.PDF191.6 KB POBIERZRys. nr 82015-02-19 11:05:55393
.PDF362 KB POBIERZRys. nr 92015-02-19 11:06:12408
.PDF368.1 KB POBIERZRys. nr 102015-02-19 11:06:29398
.PDF337.2 KB POBIERZRys. nr 112015-02-19 11:06:45409
.PDF104 KB POBIERZRys. nr 122015-02-19 11:07:00368
.PDF68.3 KB POBIERZRys. nr 132015-02-19 11:07:23368
.PDF97.5 KB POBIERZRys. nr 142015-02-19 11:07:35411
.PDF107.5 KB POBIERZRys. nr 152015-02-19 11:07:49365
.PDF93 KB POBIERZRys. nr 162015-02-19 11:08:03367
.PDF107.5 KB POBIERZRys. nr 172015-02-19 11:08:17374
.PDF431.3 KB POBIERZProjekt - odwodnienie2015-02-19 11:08:55381
.PDF2694.5 KB POBIERZRys. nr 12015-02-19 11:09:54346
.PDF44.9 KB POBIERZRys. nr 22015-02-19 11:11:05373
.PDF87.3 KB POBIERZRys. nr 32015-02-19 11:11:20412
.PDF1015.5 KB POBIERZProjekt staej organizacji ruchu2015-02-19 11:12:17384
.PDF104.6 KB POBIERZRys. nr 12015-02-19 11:12:33403
.PDF2782.3 KB POBIERZRys. nr 22015-02-19 11:13:17354
.PDF313 KB POBIERZDecyzja zatwierdzająca projekt stałej organiacji ruchu2015-02-19 11:13:35395
.PDF276.6 KB POBIERZOdpowiedź Starostwa na zgłoszenie robót2015-02-19 11:14:05358
.PDF2412.3 KB POBIERZSST2015-02-19 11:15:09344
.PDF127.1 KB POBIERZKOSZTORYS OFERTOWY+ PRZEDMIAR2015-02-19 11:17:24438
.DOC556 KB POBIERZSIWZ2015-02-19 11:18:27395
.PDF852.8 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ2015-03-02 09:00:02365

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2015-02-19 10:55:43
Data ostatniej modyfikacji : 2015-03-02 08:59:13
Liczba wyświetleń : 1313

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  19.02.2015 09:55pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962669