logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2016
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU NAPĘDOWEGO DO CELÓW OPAŁOWYCH DO KOTŁOWNI W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ I PLACÓWEK W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM W 2016 ROKU

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





Piotrków Kujawski: SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU NAPĘDOWEGO DO CELÓW OPAŁOWYCH DO KOTŁOWNI W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ
I PLACOWEK W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM W 2016 ROKU


Numer ogłoszenia: 27430 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:


V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół i Placówek w Piotrkowie
Kujawskim , Ul. Włocławska 37, 88-230 Piotrków Kujawski, woj.
kujawsko-pomorskie, tel. 54 265 41 53, faks 54 265 41 53.



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU NAPĘDOWEGO DO CELÓW OPAŁOWYCH DO KOTŁOWNI W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ
I PLACOWEK W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM W 2016 ROKU.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego do celów
opałowych w łącznej ilości do 50000 litrów w 2016 roku do obiektu
Zamawiającego zlokalizowanego na terenie miasta i gminy Piotrków
Kujawski.
Olej opałowy objęty przedmiotem zamówienia powinien charakteryzować się
niżej podanymi parametrami technicznymi:
-wartość opałowa - nie niższa niż 42,6 MJ/kg
-zawartość siarki - nie więcej niż 0,10 % (m/m)
-temperatura płynięcia - nie wyższa niż -20 °C
-temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 °C
-gęstość w temp.15 °C - nie większa niż 860 kg/cm3.


II.1.5)


  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
 
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
      Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi(olejem
      opałowym) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne
      (Dz. U. z 2012 roku poz. 1059 ze zmianami)


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
      Wykonawca wykaże, że wykonał lub również wykonuje w okresie ostatnich
      3-ech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
      prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno
      zamówienie obejmujące dostawy oleju opałowego w ilości łącznej minimum
      50000 litrów. Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do
      oferty wykazu głównych dostaw wraz z załączeniem dowodów czy dostawy
      zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem takim jest
      poświadczenie (np. referencja) lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z
      uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
      stanie uzyskać poświadczenia. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług
      poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
      upływem terminu składania ofert


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu
      dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona
      oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego
      przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
      udziału w postępowaniu


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu
      dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona
      oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego
      przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
      udziału w postępowaniu


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu
      dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona
      oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego
      przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków
      udziału w postępowaniu.



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • potwierdzenie posiadania uprawnień do
    wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
    nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
    zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku
    świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw
    lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
    składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
    jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
    wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
    rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
    dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru
    lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
    ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
    potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
    miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie
    ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej
    grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
    ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
    do grupy kapitałowej;



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:


  • zaświadczenie niezależnego podmiotu
    uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane
    produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2)



  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół i Placówek w Piotrkowie Kujawskim
ul. Włocławska 37
88-230 Piotrków Kujawski.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół i Placówek w Piotrkowie Kujawskim
ul. Włocławska 37
88-230 Piotrków Kujawski.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie

                                             


                                               Dyrektor ZSiP w Piotrkowie Kujawskim

                                                                 mgr Anna Pilarska



TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?14.3 KB POBIERZOgłoszenie2016-02-08 15:07:06387
?133.5 KB POBIERZSIWZ2016-02-08 15:07:26335
?56 KB POBIERZFormularz oferty Zal. nr 1 do SIWZ.doc2016-02-08 15:08:10319
?44 KB POBIERZUmowa wzor Zal. nr 7 do SIWZ.doc2016-02-08 15:08:33311
?34 KB POBIERZZalacznik nr 2 do SIWZ.doc2016-02-08 15:08:48331
?31.5 KB POBIERZZalacznik nr 5 do SIWZ.doc2016-02-08 15:09:04320
?34.5 KB POBIERZZalacznik nr 6 do SIWZ.doc2016-02-08 15:09:22335
?27 KB POBIERZzał. 3 Oswiadczenie_ art.22 Zalacznik nr 3 do SIWZ.doc2016-02-08 15:09:36328
?25 KB POBIERZzał. 4 Oswiadczenie_ art.24 Zalacznik nr 4 do SIWZ.doc2016-02-08 15:09:50325

Autor : Mirosław Czynsz
Zredagował(a) : Miroslaw Czynsz
Data wprowadzenia : 2016-02-08 15:05:46
Data ostatniej modyfikacji : 2016-02-08 15:05:46
Liczba wyświetleń : 1333



licznik odwiedzin: 8962669