logo
Zamówienia publiczne » Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA :

Przebudowa i remont dróg : 1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo 2. Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim.

Piotrków Kujawski: Przebudowa i remont dróg :
1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo
2. Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim


Numer ogłoszenia: 158287 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, fax 054 2655123.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg :
1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo
2. Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie :
Przebudowa i remont dróg :
1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo
2. Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim

5. Opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo
Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. :
a) dokonanie rozbiórek istniejących chodników, krawężników, obrzeży oraz istniejącej nawierzchni i podbudowy jezdni,
b) wywóz materiału z rozbiórki poza teren budowy transportem samochodowym,
c) wykonanie robót ziemnych na całym odcinku chodników wraz z zagęszczeniem walcem wibracyjnym z wywozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
d) ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem, ustawienie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, wykonanie podsypki piaskowej pod chodnik,
e) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej,
f) regulacja pionowa urządzeń infrastruktury podziemnej,
g) wykonanie zjazdów przez chodnik do posesji,
h) zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej .

3. Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim

Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. :
Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. :
a) dokonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni i podbudowy jezdni,
b) wywóz materiału z rozbiórki poza teren budowy transportem samochodowym,
c) wykonanie robót ziemnych na całym odcinku chodników wraz z zagęszczeniem walcem wibracyjnym z wywozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
d) wykonanie podsypki piaskowej gr. 15 cm
e) wykonanie podbudowy betonowej gr. 20 cm - beton B -7,5
f) wykonanie posypki piaskowo-cementowej gr. 5 cm
g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm

Uwagi końcowe
1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami.
2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych.
3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi.
4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączony przedmiar robót .


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości :.
    Zadanie I - 2 000,00 zł.
    Zadanie II -1 500,00 zł..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki:
    W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą :
    1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
    2. Wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia.
    3. Załączenie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ
    4. Potwierdzenie wpłacenia wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie dc
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dc
    rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nit
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie
    posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
    4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich dwóch lat, a w
    przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
    6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakie posiada Wykonawca.
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
    kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
    wykonywanych przez nich czynności.
    8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości i załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
    9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    11. Kosztorys ofertowy.
    12. Dowód wniesienia wadium.
    13. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np.konsorcjum) - jeśli dotyczy.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 6.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski
88-230 Piotrków Kujawski
ul. Kościelna 1
pokój nr 10.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia nie będzie finansowany ze środków Unii Europejskiej.



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika w miejscowości Wąsewo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC181 KB POBIERZsiwz2008-07-11 14:09:29420
.DOC62.5 KB POBIERZwzór oferty2008-07-11 14:10:15368
.DOC56.5 KB POBIERZprojekt umowy2008-07-11 14:10:37354
.PDF436 KB POBIERZkosztorys ofertowy2008-07-11 14:11:09381
.PDF582.3 KB POBIERZkosztorys ofertowy2008-07-11 14:11:51373
.PDF270.9 KB POBIERZuchwała rady2008-07-11 14:12:12304

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2008-07-11 14:08:32
Data ostatniej modyfikacji : 2008-07-11 14:08:32
Liczba wyświetleń : 1386



licznik odwiedzin: 8962669