Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, fax 054 2655123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg : 1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo 2. Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : Przebudowa i remont dróg : 1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo 2. Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim
5. Opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : a) dokonanie rozbiórek istniejących chodników, krawężników, obrzeży oraz istniejącej nawierzchni i podbudowy jezdni, b) wywóz materiału z rozbiórki poza teren budowy transportem samochodowym, c) wykonanie robót ziemnych na całym odcinku chodników wraz z zagęszczeniem walcem wibracyjnym z wywozem nadmiaru gruntu poza teren budowy, d) ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem, ustawienie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, wykonanie podsypki piaskowej pod chodnik, e) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, f) regulacja pionowa urządzeń infrastruktury podziemnej, g) wykonanie zjazdów przez chodnik do posesji, h) zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej .
3. Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim
Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : a) dokonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni i podbudowy jezdni, b) wywóz materiału z rozbiórki poza teren budowy transportem samochodowym, c) wykonanie robót ziemnych na całym odcinku chodników wraz z zagęszczeniem walcem wibracyjnym z wywozem nadmiaru gruntu poza teren budowy, d) wykonanie podsypki piaskowej gr. 15 cm e) wykonanie podbudowy betonowej gr. 20 cm - beton B -7,5 f) wykonanie posypki piaskowo-cementowej gr. 5 cm g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm
Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączony przedmiar robót .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości :.
Zadanie I - 2 000,00 zł. Zadanie II -1 500,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki:
W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą : 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. 3. Załączenie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ 4. Potwierdzenie wpłacenia wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie dc ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dc rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nit wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich dwóch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakie posiada Wykonawca. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006-2007 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości i załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Kosztorys ofertowy. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np.konsorcjum) - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia nie będzie finansowany ze środków Unii Europejskiej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Zadanie I - Remont chodnika w miejscowości Wąsewo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika w miejscowości Wąsewo.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogowych pomiędzy ul. 1 Maja a ul. Kościuszki w Piotrkowie Kujawskim.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|