Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112. - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty drogowe 3. Roboty ziemne 4. Wykonanie kolektora głównego 5. Wykonanie przyłączy 6. zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach ( umieszczonych w wykazie wykonanych robót - załącznik nr 5 do SIWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta. Uwagi końcowe 1. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien opracować oraz zatwierdzić projekt organizacji ruchu oraz w trakcie wykonywania robót stosować się do zaleceń w/w projektu organizacji ruchu. 2. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien wystąpić do zarządców dróg na których będą prowadzone roboty z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego podając powierzchnię, termin oraz nazwisko i telefon kierownika robót celem uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego. 3. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 4. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 5. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 6. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Działania 2.1 Rozwój infrastruktury wodno - ściekowej, Oś priorytetowa 2, Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - dotyczy projektu nr RPKP 02.01.00 - 04-010/10, umowa nr WPW.I.3043-2-42-644/2010 pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza, Mokrej, Mostowej, Parkowej, 11 Listopada., Św. Ducha i Słonecznej oraz kanalizacji deszczowej w ul. Mostowej i Parkowej w Piotrkowie Kujawskim.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. - Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000 zł., do dnia 27 kwietnia 2011 roku do godz. 10.00 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II III.2) ZALICZKI - Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - wykonawcy są zobowiązani wykazać się posiadaniem doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia tj. Wykonawcy są zobowiązani wykazać się wykonaniem zgodnym z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem (w terminie umownym deklarowanym w umowie lub aneksie do umowy) - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - budowy minimum jednej kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto ( słownie: pięćset tysięcy złotych brutto)
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - wykonawcy są zobowiązani wykazać się dysponowaniem następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: Kierownik budowy - posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub na stanowisku kierownika budowy lub stanowisku inspektora nadzoru, w okresie ostatnich 10 lat doświadczenie przy budowie minimum jednej kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - złoży wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- na kwotę nie mniejszą od 500.000,00 ( Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie tego warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający wymaga przedłożenia w/w informacji dotyczącej tych podmiotów. Informacje o których mowa wyżej , określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu BZP). - złoży wraz z ofertą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Dokumenty - załączniki wskazane w SIWZ - druku oferty III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Określone w projekcie umowy IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2 ( sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Działania 2.1 Rozwój infrastruktury wodno - ściekowej, Oś priorytetowa 2, Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - dotyczy projektu nr RPKP 02.01.00 - 04-010/10, umowa nr WPW.I.3043-2-42-644/2010 pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza, Mokrej, Mostowej, Parkowej, 11 Listopada., Św. Ducha i Słonecznej oraz kanalizacji deszczowej w ul. Mostowej i Parkowej w Piotrkowie Kujawskim.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak Burmistrz Miasta i Gminy mgr Mirosław Skonieczny UWAGA WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ Piotrków Kujawski , dnia 2011-04-18 ZP.271.2.1.2011.TC
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu na : PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM
W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ze zm ) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Dotyczy: budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Kasprowicza, mokrej, mostowej,PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II Proszę o udzielenia wyjaśnień dotyczących przedmiotowego zagadnienia: - Materiały przetargowe nie zawierają konieczności wymiany gruntu strefy robót w ulicach i drogach. Proszę o potwierdzenie lub uzupełnienie przedmiarów w tej kwestii. Odp. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy w złożonej ofercie wycenili pełną wymianę gruntu wraz z utwardzeniem. -Przedmiary robót w zakresie odwadniania wykopów uwzględniają jedynie "pompowanie wody gruntowej pompą spalinową". Natomiast nie uwzględniono konieczności stosowania igłofiltrów. Prosimy o uzupełnienie przedmiarów. Jednocześnie faktyczny czasu odwadniania wykopów można określić na etapie realizacji w oparciu o prowadzony i potwierdzony przez nadzór dziennik odwadniania. Prosimy o potwierdzenie tej formy rozliczenia odwodnień. Odp. W odpowiedzi uzyskanej od autora projektu Zamawiający otrzymał informację, iż projekt przewiduje odprowadzenie wody z wykopów poprzez powierzchniowe odprowadzenie. Jeśli wykonawcy mają taką wiedzę lub przekonanie, iż jest to nie wystarczające Zamawiający prosi aby uwzględnili w cenie oferty pracę igłofiltrów. -Prosimy o przedłużenie terminu realizacji zadania do końca listopada 2011 r. Prośbę uzasadnia konieczność opracowania i zatwierdzenia projektów tymczasowej organizacji ruch oraz ryzyko utrudnień wynikających z występowania wyjątkowo wysokiego poziomu wód gruntowych. Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na przesunięcie terminu realizacji zadania. - W zakresie odbudowy chodników w ulicy Mostowej nie przewidziano warstw konstrukcyjnych -podłoży. Prosimy o uzupełnienie przedmiarów w tym zakresie z uwzględnienie występujących wjazdów na posesje. Odp. W odpowiedzi uzyskanej od autora projektu Zamawiający otrzymał informację, iż projekt przewiduje ułożenie kostki Polbruk na podsypce cementowo piaskowej. W przejazdach zastosować podbudowy z bet. B10 gr. 10 cm. Zamawiający prosi aby Wykonawcy do wyceny uwzględnili powyższe wyjaśnienie. - W dotychczasowych realizacjach na terenie Piotrkowa Kuj. zastosowano przepompownie przydomowe jednakowego typu. Ze względów eksploatacyjnych wskazane było by dalsze ich montowanie, jednak w świetle prawa nie jest to zobowiązujące. Prosimy o podanie tupu stosowanych przepompowni przydomowych. Odp. Przydomowe przepompownie należy przyjąć zgodne z projektem, lub przepompownie równoważne w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
Jednocześnie Zamawiający przypomina, iż jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.
Zgodnie z art. 27 ust.2 Zamawiający żąda potwierdzenia za pomocą faxu lub drogą elektroniczną otrzymania niniejszego pisma. Nr faxu: 054 2655 112 , Adres email: zpos@piotrkowkujawski.pl UWAGA WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ Piotrków Kujawski , dnia 2011-04-21 ZP.271.2.2.2011.TC
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu na : budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Kasprowicza, mokrej, mostowej, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ze zm ) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
1. W wyjaśnieniu nr ZP.271.2.1.2011.TC z dnia 18.04.2011 roku Zamawiający pomyłkowo wpisał, iż wyjaśnienie dotyczy przetargu na : PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM, wyjaśnienie to dotyczy przetargu na: budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Kasprowicza, mokrej, mostowej, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II
Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.
Zgodnie z art. 27 ust.2 Zamawiający żąda potwierdzenia za pomocą faxu lub drogą elektroniczną otrzymania niniejszego pisma. Nr faxu: 054 2655 112 , Adres email: zpos@piotrkowkujawski.pl Burmistrz Miasta i Gminy mgr Mirosław Skonieczny UWAGA MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
Piotrków Kujawski, dnia: 2011-04-21 ZP.271.2.3.2011.TC
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZP.271.2.2011.TC w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ze zm ) wprowadza następującą modyfikację treści SIWZ - działu III Opis przedmiotu zamówienia:
Dział III opis przedmiotu zamówienia brzmi :
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II
Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty drogowe 3. Roboty ziemne 4. Wykonanie kolektora głównego 5. Wykonanie przyłączy 6. zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . |
Typ | Rozmiar | Pobierz | Komentarz | Data dodania | Licznik | ? | 40.3 KB | POBIERZ | ogłoszenie | 2011-04-11 13:46:07 | 365 | ? | 509.5 KB | POBIERZ | SIWZ | 2011-04-11 13:46:34 | 466 | .PDF | 37.2 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:15:03 | 474 | .PDF | 71.5 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:15:23 | 766 | .PDF | 48.6 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:15:38 | 715 | .PDF | 1081.2 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:16:11 | 466 | .PDF | 557.8 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:16:40 | 504 | .PDF | 1035.2 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:17:16 | 485 | .PDF | 1083.7 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:17:51 | 488 | .PDF | 862.5 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:18:26 | 479 | .PDF | 567.2 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:18:46 | 512 | .PDF | 559.5 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:19:18 | 465 | .PDF | 22.1 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:19:53 | 467 | .PDF | 18.4 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:20:08 | 455 | .PDF | 23.9 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:20:27 | 644 | .PDF | 31.6 KB | POBIERZ | projekt | 2011-04-11 14:20:44 | 472 | .DOC | 509.5 KB | POBIERZ | Przedmiar | 2011-04-11 14:21:22 | 484 | .DOC | 40 KB | POBIERZ | Przyłącza - Przedmiar robót | 2011-04-11 14:21:45 | 455 | .DOC | 593 KB | POBIERZ | Kosztorys ofertowy | 2011-04-11 14:22:17 | 470 | .DOC | 47.5 KB | POBIERZ | Przyłącza - Kosztorys ślepy | 2011-04-11 14:22:41 | 464 | .PDF | 650.6 KB | POBIERZ | SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA | 2011-04-11 14:23:32 | 554 | .PDF | 1433.1 KB | POBIERZ | Pozwolenie na budowę | 2011-04-11 14:24:17 | 774 | .PDF | 462.2 KB | POBIERZ | Uchwała - stawki opłat z zajęcie pasa drogowego- drogi gminne | 2011-04-11 14:25:34 | 472 | .PDF | 1134 KB | POBIERZ | wyjaśnienie treści SIWZ | 2011-04-19 15:39:38 | 419 | ? | 29.2 KB | POBIERZ | zmiana ogloszenia | 2011-04-21 14:32:28 | 373 | .PDF | 201.8 KB | POBIERZ | Wyjaśnienie treści SIWZ II | 2011-04-21 14:44:33 | 369 | .PDF | 1723.9 KB | POBIERZ | Modyfikacja treści SIWZ | 2011-04-21 14:45:28 | 435 | .DOC | 259.5 KB | POBIERZ | OPIS PRZEPOMPOWNI PRZYDOMOWEJ PKS800 JUNG PUMPEN z UFK 25-2ME | 2011-04-21 14:45:54 | 776 | .PDF | 188.7 KB | POBIERZ | Przep. przyd. PKSA800_40 pompa jednofazowa | 2011-04-21 14:47:11 | 1245 | .PDF | 1303.7 KB | POBIERZ | wyjaśnienie treści siwz III | 2011-04-22 09:55:01 | 441 |
|
Autor : | Tomasz Ciesielski | Zredagował(a) : | Tomasz Ciesielski | Data wprowadzenia : | 2011-04-11 13:45:07 | Data ostatniej modyfikacji : | 2011-04-22 09:53:01 | Liczba wyświetleń : | 1438 |
|