logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2011
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II

Piotrków Kujawski: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II
Numer ogłoszenia: 111771 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty drogowe 3. Roboty ziemne 4. Wykonanie kolektora głównego 5. Wykonanie przyłączy 6. zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach ( umieszczonych w wykazie wykonanych robót - załącznik nr 5 do SIWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta. Uwagi końcowe 1. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien opracować oraz zatwierdzić projekt organizacji ruchu oraz w trakcie wykonywania robót stosować się do zaleceń w/w projektu organizacji ruchu. 2. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien wystąpić do zarządców dróg na których będą prowadzone roboty z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego podając powierzchnię, termin oraz nazwisko i telefon kierownika robót celem uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego. 3. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 4. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 5. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 6. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Działania 2.1 Rozwój infrastruktury wodno - ściekowej, Oś priorytetowa 2, Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - dotyczy projektu nr RPKP 02.01.00 - 04-010/10, umowa nr WPW.I.3043-2-42-644/2010 pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza, Mokrej, Mostowej, Parkowej, 11 Listopada., Św. Ducha i Słonecznej oraz kanalizacji deszczowej w ul. Mostowej i Parkowej w Piotrkowie Kujawskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000 zł., do dnia 27 kwietnia 2011 roku do godz. 10.00 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - wykonawcy są zobowiązani wykazać się posiadaniem doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia tj. Wykonawcy są zobowiązani wykazać się wykonaniem zgodnym z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem (w terminie umownym deklarowanym w umowie lub aneksie do umowy) - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - budowy minimum jednej kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto ( słownie: pięćset tysięcy złotych brutto)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - wykonawcy są zobowiązani wykazać się dysponowaniem następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: Kierownik budowy - posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub na stanowisku kierownika budowy lub stanowisku inspektora nadzoru, w okresie ostatnich 10 lat doświadczenie przy budowie minimum jednej kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej lub wodociągu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - złoży wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- na kwotę nie mniejszą od 500.000,00 ( Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie tego warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający wymaga przedłożenia w/w informacji dotyczącej tych podmiotów. Informacje o których mowa wyżej , określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu BZP). - złoży wraz z ofertą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty - załączniki wskazane w SIWZ - druku oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Działania 2.1 Rozwój infrastruktury wodno - ściekowej, Oś priorytetowa 2, Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - dotyczy projektu nr RPKP 02.01.00 - 04-010/10, umowa nr WPW.I.3043-2-42-644/2010 pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza, Mokrej, Mostowej, Parkowej, 11 Listopada., Św. Ducha i Słonecznej oraz kanalizacji deszczowej w ul. Mostowej i Parkowej w Piotrkowie Kujawskim..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Burmistrz Miasta i Gminy

mgr Mirosław Skonieczny

UWAGA

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Piotrków Kujawski , dnia 2011-04-18

ZP.271.2.1.2011.TC

Wykonawcy

ubiegający się o udzielenie zamówienia

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu na : PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UJĘCIA  I STACJI UZDATNIANIA WODY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ze zm ) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

Dotyczy:   budowa   kanalizacji   sanitarnej   w   ulicach   Kasprowicza,   mokrej,   mostowej,PARKOWEJ,    11    LISTOPADA,    ŚW.    DUCHA,    SŁONECZNEJ    ORAZ    KANALIZACJI    DESZCZOWEJ   W   ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II

Proszę o udzielenia wyjaśnień dotyczących przedmiotowego zagadnienia:

- Materiały przetargowe nie zawierają konieczności wymiany gruntu strefy robót w ulicach i drogach. Proszę o potwierdzenie lub uzupełnienie przedmiarów w tej kwestii.

Odp. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy w złożonej ofercie wycenili pełną wymianę gruntu wraz z utwardzeniem.

-Przedmiary robót w zakresie odwadniania wykopów uwzględniają jedynie "pompowanie wody gruntowej pompą spalinową". Natomiast nie uwzględniono konieczności stosowania igłofiltrów. Prosimy o uzupełnienie przedmiarów. Jednocześnie faktyczny czasu odwadniania wykopów można określić na etapie realizacji w oparciu o prowadzony i potwierdzony przez nadzór dziennik odwadniania. Prosimy o potwierdzenie tej formy rozliczenia odwodnień.

Odp. W odpowiedzi uzyskanej od autora projektu Zamawiający otrzymał  informację, iż projekt przewiduje odprowadzenie wody z wykopów poprzez powierzchniowe odprowadzenie. Jeśli wykonawcy mają taką wiedzę lub przekonanie, iż jest to nie wystarczające Zamawiający prosi aby uwzględnili w cenie oferty pracę igłofiltrów.

 

-Prosimy o przedłużenie terminu realizacji zadania do końca listopada 2011 r. Prośbę uzasadnia konieczność opracowania i zatwierdzenia projektów tymczasowej organizacji ruch oraz ryzyko utrudnień wynikających z występowania wyjątkowo wysokiego poziomu wód gruntowych.

Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na przesunięcie terminu realizacji zadania.

- W zakresie odbudowy chodników w ulicy Mostowej nie przewidziano warstw konstrukcyjnych -podłoży. Prosimy o uzupełnienie przedmiarów w tym zakresie z uwzględnienie występujących wjazdów na posesje.

Odp. W odpowiedzi uzyskanej od autora projektu Zamawiający otrzymał  informację, iż projekt przewiduje ułożenie kostki Polbruk na podsypce cementowo piaskowej. W przejazdach zastosować podbudowy z bet. B10 gr. 10 cm. Zamawiający prosi aby Wykonawcy do wyceny uwzględnili powyższe wyjaśnienie.

- W dotychczasowych realizacjach na terenie Piotrkowa Kuj. zastosowano przepompownie przydomowe jednakowego typu. Ze względów eksploatacyjnych wskazane było by dalsze ich montowanie, jednak w świetle prawa nie jest to zobowiązujące. Prosimy o podanie tupu stosowanych przepompowni przydomowych.

Odp. Przydomowe przepompownie należy przyjąć zgodne z projektem, lub przepompownie równoważne w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.

Jednocześnie Zamawiający przypomina, iż jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.

Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.

Zgodnie z art. 27 ust.2 Zamawiający żąda potwierdzenia za pomocą faxu lub drogą elektroniczną otrzymania niniejszego pisma.

Nr faxu: 054 2655 112 ,

Adres email: zpos@piotrkowkujawski.pl

UWAGA

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Piotrków Kujawski , dnia 2011-04-21

ZP.271.2.2.2011.TC

Wykonawcy

ubiegający się o udzielenie zamówienia

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu na : budowa   kanalizacji   sanitarnej   w   ulicach   Kasprowicza,   mokrej,   mostowej, PARKOWEJ,    11    LISTOPADA,    ŚW.    DUCHA,    SŁONECZNEJ    ORAZ    KANALIZACJI    DESZCZOWEJ   W   ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ze zm ) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

1. W wyjaśnieniu nr ZP.271.2.1.2011.TC z dnia 18.04.2011 roku Zamawiający pomyłkowo wpisał, iż wyjaśnienie dotyczy przetargu na : PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UJĘCIA  I STACJI UZDATNIANIA WODY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM, wyjaśnienie to dotyczy przetargu na: budowa   kanalizacji   sanitarnej   w   ulicach   Kasprowicza,   mokrej,   mostowej, PARKOWEJ,    11    LISTOPADA,    ŚW.    DUCHA,    SŁONECZNEJ    ORAZ    KANALIZACJI    DESZCZOWEJ   W   ULICACH MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II

Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.

Zgodnie z art. 27 ust.2 Zamawiający żąda potwierdzenia za pomocą faxu lub drogą elektroniczną otrzymania niniejszego pisma.

Nr faxu: 054 2655 112 ,

Adres email: zpos@piotrkowkujawski.pl

Burmistrz Miasta i Gminy

mgr Mirosław Skonieczny

UWAGA

MODYFIKACJA  TREŚCI SIWZ

Piotrków Kujawski, dnia: 2011-04-21

ZP.271.2.3.2011.TC

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  ZP.271.2.2011.TC

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH  MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II  

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ze zm ) wprowadza  następującą modyfikację treści SIWZ - działu III Opis przedmiotu zamówienia:

Dział III opis przedmiotu zamówienia brzmi :

III. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KASPROWICZA, MOKREJ, MOSTOWEJ, PARKOWEJ, 11 LISTOPADA, ŚW. DUCHA, SŁONECZNEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH  MOSTOWEJ, PARKOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - ETAP II  

Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. :

1.    Roboty  przygotowawcze

2.    Roboty drogowe 

3.    Roboty  ziemne

4.    Wykonanie kolektora głównego

5.    Wykonanie przyłączy

6.    zapewnienie obsługi    geodezyjnej  oraz wykonanie   inwentaryzacji   geodezyjnej   powykonawczej .

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?40.3 KB POBIERZogłoszenie2011-04-11 13:46:07365
?509.5 KB POBIERZSIWZ2011-04-11 13:46:34466
.PDF37.2 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:15:03474
.PDF71.5 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:15:23766
.PDF48.6 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:15:38715
.PDF1081.2 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:16:11466
.PDF557.8 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:16:40504
.PDF1035.2 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:17:16485
.PDF1083.7 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:17:51488
.PDF862.5 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:18:26479
.PDF567.2 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:18:46512
.PDF559.5 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:19:18465
.PDF22.1 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:19:53467
.PDF18.4 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:20:08455
.PDF23.9 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:20:27644
.PDF31.6 KB POBIERZprojekt2011-04-11 14:20:44472
.DOC509.5 KB POBIERZPrzedmiar2011-04-11 14:21:22484
.DOC40 KB POBIERZPrzyłącza - Przedmiar robót2011-04-11 14:21:45455
.DOC593 KB POBIERZKosztorys ofertowy2011-04-11 14:22:17470
.DOC47.5 KB POBIERZPrzyłącza - Kosztorys ślepy2011-04-11 14:22:41464
.PDF650.6 KB POBIERZSZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA2011-04-11 14:23:32554
.PDF1433.1 KB POBIERZPozwolenie na budowę2011-04-11 14:24:17774
.PDF462.2 KB POBIERZUchwała - stawki opłat z zajęcie pasa drogowego- drogi gminne2011-04-11 14:25:34472
.PDF1134 KB POBIERZwyjaśnienie treści SIWZ2011-04-19 15:39:38419
?29.2 KB POBIERZzmiana ogloszenia2011-04-21 14:32:28373
.PDF201.8 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ II2011-04-21 14:44:33369
.PDF1723.9 KB POBIERZModyfikacja treści SIWZ2011-04-21 14:45:28435
.DOC259.5 KB POBIERZOPIS PRZEPOMPOWNI PRZYDOMOWEJ PKS800 JUNG PUMPEN z UFK 25-2ME2011-04-21 14:45:54776
.PDF188.7 KB POBIERZPrzep. przyd. PKSA800_40 pompa jednofazowa2011-04-21 14:47:111245
.PDF1303.7 KB POBIERZwyjaśnienie treści siwz III2011-04-22 09:55:01441

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2011-04-11 13:45:07
Data ostatniej modyfikacji : 2011-04-22 09:53:01
Liczba wyświetleń : 1438

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  21.04.2011 13:30pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  19.04.2011 14:35pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  11.04.2011 12:45pokaż tą wersję




licznik odwiedzin: 8962669