logo
Zamówienia publiczne » Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA :

MONTAŻ PLATFORMY SCHODOWEJ W BUDYNKU WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W NOWEJ WSI.

Piotrków Kujawski: MONTAŻ PLATFORMY SCHODOWEJ W BUDYNKU WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W NOWEJ WSI.
Numer ogłoszenia: 334088 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.piotrkowkujawski.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MONTAŻ PLATFORMY SCHODOWEJ W BUDYNKU WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W NOWEJ WSI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem są roboty w zakres których wchodzi wykonanie i odbiór robót w zakresie montażu platformy schodowej do transportu osób niepełnosprawnych ruchowo oraz odbiór przez UDT. Zakres robót obejmuje wykonanie wszelkich prac koniecznych do sprawnej eksploatacji urządzenia przez osoby poruszające się na wózkach tj.: 1. Dostawę urządzenia, 2. Montaż, 3. Wykonanie niezbędnego okablowania i podłączenie do istniejącej instalacji zasilania 4. Montaż i regulację urządzeń zabezpieczających, 5. Przygotowanie dokumentacji techniczno - ruchowej urządzenia, 6. Sporządzenie protokołu dotyczącego pomiarów elektrycznych, 7. Zgłoszenie i pokrycie kosztów odbioru urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.30.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.400,00 zł. ( słownie : jeden tysiąc czterysta złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą : 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2007-2008 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum jednego zamówienia w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia . 3. Załączenie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ 4. Potwierdzenie wpłacenia wadium. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2007-2008 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum jednego zamówienia w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisę , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Warunek ten może być również spełniony łącznie ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Burmistrz Miasta i Gminy

Piotrków Kujawski

mgr Mirosław Skonieczny

UWAGA

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Piotrków Kujawski , dnia 2009-10-09

ZP - 341 - K - 20 / 1 / 09

Wykonawcy

ubiegający się o udzielenie zamówienia

 

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA przetargu na : MONTAŻ   PLATFORMY   SCHODOWEJ  W  BUDYNKU WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W NOWEJ WSI.

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

1. Pytanie I.

Punkt 5. Opis przedmiotu zamówienia, podpunkt 1. Rodzaj napędu: Elektryczny / linowy.

Powyższe nazewnictwo zaciągnięte jest z opisu windy a nie platformy. Pytanie: Czy można zastosować napęd elektryczny zębatkowy?

Odp.: Zamawiający, wyraża zgodę na zastosowanie napędu elektrycznego zębatkowego.

2. Pytanie II.

Punkt 5. Opis przedmiotu zamówienia, podpunkt 10. Zasilanie: Trójfazowe 400 V.

Pytanie: Czy można zastosować zasilanie batcryjne ładowane napięciem 230 V ?

Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody zastosowania zasilanie bateryjnego ładowanego napięciem 230 V. Zamawiający żąda montażu platformy zasilanej napięciem 400V.

3. Pytanie III.

Punkt 5. Opis przedmiotu zamówienia, podpunkt 12 h). Kolor: biały (całość platformy schodowej łącznie z szyną).

Pytanie: Czy można zastosować inną kolorystykę niż przedstawioną w SIWS?

Odp.: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę kolorystyki platformy przychodowej.

Pytanie IV

Punkt 5. Opis przedmiotu zamówienia. Platforma musi posiadać dopuszczenie polskiego Urzędu Dozoru Technicznego.

Z chwilą wejścia Polski do Unii Europejskiej Urząd Dozoru Technicznego przestał wystawiać takie dopuszczenia. Na dzień dzisiejszy nie istnieje taki dokument. Dostawca platformy przychodowej lub dźwigu wystawia Deklarację Zgodności oraz nadaje znak CE, co wystarcza do zarejestrowania urządzenia w Dozorze Technicznym. Deklaracja Zgodności jak i znak CE mogą być wystawione w chwili zamontowania platformy - nic wcześniej.

Pytanie: Czy konieczne jest dostarczenie dopuszczenia Urzędu Dozoru Technicznego.

Odp.: Tak, Zamawiający wymaga odbioru urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego.

Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.    

 

                        Burmistrz

                     Miasta i Gminy      

                  Piotrków KujawskI

             mgr Mirosław Skonieczny

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC283 KB POBIERZsiwz2009-09-25 16:07:41550
.PDF737.4 KB POBIERZkosztorys ofertowy2009-09-25 16:08:08632
.PDF441 KB POBIERZrzut pomieszczenia klatki schodowej2009-09-25 16:09:28509
.PDF178 KB POBIERZwyjaśnie treści siwz2009-10-09 15:27:46403

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2009-09-25 16:06:57
Data ostatniej modyfikacji : 2009-10-09 15:35:24
Liczba wyświetleń : 1465

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  25.09.2009 15:06pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962669