logo
Zamówienia publiczne » Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku.

Piotrków Kujawski: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 337464 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku w wysokości 1.000.000,00 zł. ( słownie: jeden milion złotych). Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku który wymaga zachowania następujących warunków: 1. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 10 lat tj. do 31.12.2020 r. 2. Waluta kredytu - PLN 3. Kwota kredytu: 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych ), 4. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie po zawarciu umowy kredytowej do dnia 31 grudnia 2010r. Uruchomienie kredytów lub kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 5. Proponowane terminy i wysokość transz: transza kwota w zł Data 1 850 000,00 25.11.2010 2 150 000,00 31.12.2010 6. Zamawiający może zmienić proponowane ilości transz, terminy i wysokości transz w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszania kwoty kredytu - bez pobierania przez Wykonawcę prowizji i opłat. 8. Uruchomienie transz kredytu będzie następowało na pisemne polecenie Zamawiającego w ciągu 3 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania informacji za pomocą faksu) na konto bankowe Zamawiającego. Wykorzystanie kredytu następować będzie bez prowizji i opłat. 9. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i stopy redyskonta weksli. 10. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 11. Stopa redyskonta weksli będzie zmienna - ustalana przez RPP i obowiązująca od dnia ogłoszenia. 12. W okresie od zawarcia umowy do końca roku 2010 Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonych kredytu do ostatniego dnia miesiąca włącznie. 13. Spłata odsetek, naliczanych w tym okresie następować będzie do końca każdego miesiąca, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej 7 dni przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami. 14. Spłata 120 równych rat kapitałowych z umowy kredytowej następować będzie miesięcznie począwszy od roku 2011 do roku 2020 - w terminie do końca każdego miesiąca, a spłata odsetek miesięcznie do końca każdego miesiąca. a) karencja w spłacie kapitału: do dnia 31 stycznia 2011 roku b) karencja w spłacie odsetek: do 31 stycznia 2010 roku, c)spłata kapitału po upływie okresu karencji 15. Harmonogram spłaty zadłużenia dostarczy Zamawiającemu Wykonawca z chwilą podpisania umowy, jako jej załącznik, a następnie będzie go aktualizował po każdej zmianie stopy redyskonta weksli 16. Za spłatę rat kredytu i odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji, a odsetki będą naliczone za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 18. Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 19. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 20. W przypadku likwidacji wskaźnika stopa redyskonta weksli zostanie on, za porozumieniem Stron, zamieniony na wskaźnik, który go zastąpi , albo na wskaźnik najbardziej zbliżony wielkością i charakterem do stopy redyskonta weksli, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 21. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywanym kredytem. 22. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. Uwaga: Wysokość, ilość transz oraz data wypłaty każdej z transz może zostać zmieniona przez Zamawiającego, przy czym w takim przypadku Zamawiający zawiadomi Bank o zmianie wypłaty transzy z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu wcześniej niż określono w umowie - przy czym okres wypowiedzenia wynosi dwa tygodnie, - Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanych kredytów, wcześniejszej spłaty kredytów oraz z tytułu administrowania kredytami, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, Informacje uzupełniające Zamawiający podaje informacje pozwalające ocenić jego sytuację finansową 1. Uchwała budżetowa na rok 2010 Nr XXX-172-09 z dnia 18 grudnia 2009r. 2. Załącznik nr 3 do Uchwały Nr XXX-172-09 z dnia 18 grudnia 2009r. 3. Zarządzenie Nr 6-2010 z dnia 10 marca 2010 r. w sprawie ogłoszenia sprawozdania z wykonania budżetu za 2009 rok. 4. Uchwały RIO z dnia 14 grudnia 2009 roku o projekcie uchwały budżetowej Gminy na rok 2010 5. Uchwała RIO z dnia 17 marca 2010 roku 6. Uchwała RIO z dnia 14 września 2010 roku 7. Uchwała Nr XXXV-194-10 z dnia 30 czerwca 2010r. w sprawie zaciągnięcia kredytu. 8. Sprawozdanie Rb-27S za 2009 rok 9. Sprawozdanie Rb-28S za 2009 rok 10. Sprawozdanie Rb-28S za I półrocze 2010 11. Sprawozdanie Rb-N za II kwartał 2010 roku 12. Sprawozdanie Rb-NDS za 2009 rok 13. Sprawozdanie Rb-Z za 2009 rok 14. Sprawozdanie Rb-Z za II kwartał 2010 roku 15. Sprawozdanie Rb-27S za I półrocze 2010 16. Uchwała Nr XXXI-173-10 z dnia 17 lutego 2010r. 17. Uchwała Nr XXXVIII-208-10 z dnia 17 września 2010r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000 zł., do dnia 27 października 2010 roku do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - złoży wraz z ofertą wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą ucze stniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik nr 4a do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Burmistrz

Miasta i Gminy

mgr Mirosław Skonieczny

UWAGA

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

Piotrków Kujawski, dnia: 2010-10-22

ZP - 341 - K - 17 / 1 / 2010

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  ZP - 341 - 17 / 2010

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) wprowadza  następującą modyfikację treści SIWZ:

1. W dziale X  SIWZ - Wymagania dotyczące wadium.

Dział X SIWZ brzmi:

X. Wymagania dotyczące wadium.

Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000 zł., do dnia 27 października 2010 roku do godz. 10.00

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie  Kujawskim BS Piotrków  Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : "Przetarg nieograniczony na: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku.

Środki winny wpłynąć na rachunek Urzędu przed upływem terminu składania ofert. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wniesienia wadium.

Prawidłowe brzmienie działu X SIWZ:

Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000 zł., do dnia 05 listopada 2010 roku do godz. 10.00

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie  Kujawskim BS Piotrków  Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : "Przetarg nieograniczony na: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku.

Środki winny wpłynąć na rachunek Urzędu przed upływem terminu składania ofert. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wniesienia wadium.

1. W dziale XIII  SIWZ - Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Dział XIII SIWZ brzmi:

XIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie -
w nieprzekraczalnym terminie do dnia
 27 października 2010 r. do godz. 1000. 

2.  Zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania.

3.  Oferty przesłane pocztą zostaną zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę do siedziby Zamawiającego (za potwierdzeniem) do dnia 27 października 2010 r. do godz. 1000.

4.  Możliwość przedłużenia terminu składania ofert dopuszcza się jedynie w sytuacjach i trybie wynikającym z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo  zamówień publicznych.

5.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 października 2010 r. o godz. 1015   w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej ( sala  nr 8 ). Otwarcie ofert jest jawne.

Prawidłowe brzmienie działu XIII SIWZ:

XIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie -
w nieprzekraczalnym terminie do dnia
 05 listopada 2010 r. do godz. 1000. 

2.  Zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania.

3.  Oferty przesłane pocztą zostaną zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę do siedziby Zamawiającego (za potwierdzeniem) do dnia 05 listopada 2010 r. do godz. 1000.

4.  Możliwość przedłużenia terminu składania ofert dopuszcza się jedynie w sytuacjach i trybie wynikającym z art. 38 ustawy Prawo  zamówień publicznych.

5.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 listopada 2010 r. o godz. 1015   w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej ( sala  nr 8 ). Otwarcie ofert jest jawne.

Pozostałe zapisy w SIWZ pozostają bez zmian.

UWAGA

WYJAŚNIENIE  TREŚCI SIWZ

Piotrków Kujawski , dnia 2010-10-22

ZP - 341 - K -17 / 3 / 2010

Wykonawcy

ubiegający się o udzielenie zamówienia

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA przetargu na : Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku.

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

Miasto i Gmina Piotrków Kujawski

88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1

W związku z zamiarem przystąpienia do ogłoszonego przez Państwa przetargu zwraca się z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 05.11.2010r.

 Bank uzasadnia ją zbyt krótkim okresem, w jakim musiałby dokonać zbadania sytuacji ekonomiczno - finansowej Miasta i Gminy Piotrków Kujawski. Poza tym, aby Bank mógł przystąpić do przedmiotowego przetargu musi dokonać kompleksowej oceny zdolności kredytowej jednostki zgodnie z wymaganymi procedurami, a zamieszczone na stronie BIP dokumenty w ocenie Banku są niewystarczające.

W przypadku uwzględnienia naszej prośby prosimy o uzupełnienie dokumentacji zamieszczonej na stronie BIP o następujące dokumenty i informacje:

                    1. sprawozdania Rb-NDS, Rb-27S (zbiorówki), Rb-28S (zbiorówki), Rb-2, Rb-N za 2QQ8r.

                    2. uchwałę RM wykonania budżetu za 2008r. wraz z załącznikami,

                     3. uchwałę RIO zatwierdzającą wykonanie budżetu za 2008r.

            4. uchwałę RM z wykonania budżetu za 2009r. wTaz z załącznikami,

            5. uchwałę RM z wykonania budżetu za I półrocze 2010r. wraz z załącznikami,

            6.uchwałę RIO w sprawie możliwości zaciągnięcia i spłaty przedmiotowego kredytu,

7.      aktualną prognozę długu załączoną do wniosku skierowanego do RIO,

8.      w załączeniu przesyłamy załącznik BGK z prośbą o jego wypełnienie,

9.       wykaz jednostek powiązanych kapitało i organizacyjnie z Miastem (z podaniem adresu, nr NIP 1         REGON) - stan aktualnie obowiązujący,

10. oświadczenie, że Miasto nic posiada zaległości wobec ZUS i US,

 11.wykaz jednostek kredytujących, z podziałem na nazwę instytucji, kwotę zaciągniętego zobowiązania, aktualnym saldem, terminem i kwotą spłat - stan aktualnie obowiązujący,

12.  dokumenty poświadczające.uprawnienia osób do podpisania umowy kredytowej (Burmistrz,
Skarbnik),

13.aktualny REGON i NIP jednostki, nie urzędu),

14. Bank zwraca się równie'/: z zapytaniem czy zamawiający wyrazi zgodę aby, zabezpieczeniem
spłaty wnioskowanego kredytu były:

1)    weksel własny in blanco przy kontrasygnacie Skarbnika wraz z deklaracją wekslową,

2)    oświadczenie o poddaniu się egzekucji,

Odp.: W związku z brakiem niektórych dokumentów niezbędnych do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego informujemy, iż przedłużamy termin składania wniosków do dnia 05 listopada 2010 roku do godz. 10.00.

Brakujące dokumenty zostaną zamieszczone na Naszej stronie internetowej.

Zamawiający wyraża zgodę aby zabezpieczeniem  spłaty wnioskowanego kredytu był weksel własny in blanco przy kontrasygnacie Skarbnika wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji.

Piotrków Kujawski , dnia 2010-10-26

ZP - 341 - K -17 / 4 / 2010

Wykonawcy

ubiegający się o udzielenie zamówienia

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA przetargu na : Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku.

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski

ul. Kościelna 1

88-230 Piotrków Kujawski

W związku z ogłoszeniem przetargu na udzielenie kredytu w kwocie 1.000.000,00zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu uprzejmie prosimy o: L przesianie do banku następujących dokumentów:

a. za łącznika do uchwały Rady Miasta i Gminy o budżecie, dotyczącego prognozy dochodów; wydatków, długu i obsługi zadłużenia na 2G10r. i lata następne

2.pisemne potwierdzenie,  że w przypadku wyboru naszej oferty Zamawiający dostarczy przed podpisaniem umowy kredytowej następujące dokumenty:

L   Sprawozdania Rb~Nds, Rb-27, Rb-28, Rb~Z, RI>N wg stanu za ostatnie dwa lata obrachunkowe i bieżący kwartał (tylko te , które nie są wymienione w SIWZ)

1)             Opinie RIO o wykonaniu budżetu na 20Q8r.i 2009r.

2)             Opinię RIO o możliwości spłaty kredytu

3)             NIP

4)             REGON

5)             Statut

6)             Informację o stanie mienia komunalnego

7)             Dokument potwierdzający wybór Wójta i Skarbnika

8)             Aktualne zaświadczenia ZUS i US (nie starsze niż 1 miesiąc)

9)          Potwierdzenie,  że   wobec postanowień części III punkt 6 i 22, Zamawiający dopuszcza   postawienie kredytu w wykorzystania od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.201 Or.

10)     Ustalenie konkretnej daty wypłaty kredyt dla wyliczenia ceny kredytu.

Odp.: Brakujące dokumenty zostaną zamieszczone na Naszej stronie internetowej.

Do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć dwie transze z wypłatą transzy z datą zgodną w dziale III SIWZ.

Wysokość kredytu oraz jego wykorzystanie zgodnie z działem III SIWZ

                                                              Burmistrz Miasta i Gminy

                                                              mgr Mirosław Skonieczny

 

 

 

 

 

Piotrków Kujawski , dnia 2010-10-27

ZP - 341 - K -17 / 5 / 2010

                                            

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA przetargu na : Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku.

W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

Miasto i Gmina Piotrków Kujawski

88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna I

W związku z rozpatrywaniem wniosku kredytowego i przygotowaniem stosownej oferty zwraca się z uprzejmą się prośbą o:

 a)    załączenie na stronic BIP n/w dokumentów

1)               aktualnej prognozy długu na okres kredytowania (poprzednia zamieszczona na stronie BIP nie
obejmuje zadłużenia jednostki - 60%, tylko obsługę zadłużenia- 15%),

2)                aktualnych sprawozdali Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S, Rb-28S (zbiorówki) za III kwarta!
2010r"

 b)    i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:

3)                wysokość dochodów własnych w dochodach ogółem, subwencji i dotacji na koniec III kwartału
2010i\ (wykonanie),

4)                w dokumencie pn. "Sytuacja finansowa Miasta i Gminy Piotrków Kujawski - wnioskowany
kredyt w kwocie 1.900.000,00 zT, wymieniona jest pozycja: "pozostałe dochody majątkowe"
- w 2012r. jednostka planuje uzyskanie kwoty 3,691.902,00 zł. Prosimy o wskazanie źródła
pozyskania tego dochodu.

Odp.: 1. Brakujące dokumenty zostaną zamieszczone na Naszej stronie internetowej.

2. Wysokość dochodów własnych w dochodach ogółem, subwencji i dotacji na koniec III kwartału 2010ROKU (wykonanie):

Dochody( wykonane) :    21.153.534,60

Subwencje:                        10.132.927,00

Dotacje:                   6.433.403,91

Własne:                    4.587.203,69                                  

3. Źródło pozyskania dochodu 3.691.902,00 - środki unijne PROW - dofinansowanie zadania " Przebudowa i rozbudowa ujęcia i stacji uzdatniania wody w Piotrkowie Kujawskim"

Wykonawcy

ubiegający się o udzielenie zamówienia

                                                              mgr Mirosław Skonieczny

                                                              Burmistrz Miasta i Gminy

 

 

 <

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC320.5 KB POBIERZsiwz2010-10-19 15:40:33454
?34 KB POBIERZogłoszenie2010-10-19 15:40:59317
.PDF5071.8 KB POBIERZSprawozdanie Rb-27S za 2009 rok2010-10-19 15:42:36427
.PDF13481 KB POBIERZSprawozdanie Rb-28S za 2009 rok2010-10-19 15:46:15429
.PDF12307.1 KB POBIERZSprawozdanie Rb-28S za I półrocze 20102010-10-19 15:50:28454
.PDF1119 KB POBIERZSprawozdanie Rb-N za II kwartał 2010 roku2010-10-19 15:52:02459
.PDF813.3 KB POBIERZSprawozdanie Rb-NDS za 2009 rok2010-10-19 15:52:33489
.PDF830.9 KB POBIERZSprawozdanie Rb-NDS za I półrocze 20102010-10-19 15:53:04457
.PDF746.1 KB POBIERZSprawozdanie Rb-PDP za 2009 rok2010-10-19 15:53:33440
.PDF1296.4 KB POBIERZSprawozdanie Rb-UZ za 2009 rok2010-10-19 15:54:19447
.PDF1281.8 KB POBIERZSprawozdanie Rb-Z za 2009 rok2010-10-19 15:55:11450
.PDF1160.8 KB POBIERZSprawozdanie Rb-Z za II kwartał 2010 roku2010-10-19 15:56:00434
.PDF5521.6 KB POBIERZSprwaozdanie Rb-27S za I półrocze 20102010-10-19 15:57:45455
.PDF11329.8 KB POBIERZUchwała Nr XXX-172-09 z dnia 18 grudnia 2009r.2010-10-19 16:01:03442
.PDF9141.6 KB POBIERZUchwała Nr XXXI-173-10 z dnia 17 lutego 2010r.2010-10-19 16:03:36458
.PDF726.4 KB POBIERZUchwała Nr XXXV-194-10 z dnia 30 czerwca 2010r. w sprawiezaciągnięcia kredytu2010-10-19 16:05:05440
.PDF12661.3 KB POBIERZUchwała Nr XXXVIII-208-10 z dnia 17 września 2010r.2010-10-19 16:08:46441
.PDF1242.3 KB POBIERZUchwała RIO z dnia 14 września 2010 roku2010-10-19 16:09:31513
.PDF1234.5 KB POBIERZUchwała RIO z dnia 17 marca 2010 roku2010-10-19 16:10:06458
.PDF2307.1 KB POBIERZUchwały RIO z dnia 14 grudnia 2009r.2010-10-19 16:11:01439
.PDF2922.5 KB POBIERZzałącznik nr 3 do Uchwały Nr XXX-172-09 z dnia 18 grudnia 2009r.2010-10-19 16:12:06429
.PDF647.8 KB POBIERZZarządzenie Nr 6-2010 z dnia 10 marca 2010 r.2010-10-19 16:12:32458
.PDF28176.2 KB POBIERZInformacja z wykonania budżetu Miasta i Gminy za I półrocze 2010 roku2010-10-22 13:44:45393
.PDF106.7 KB POBIERZNIP2010-10-22 13:46:01402
.PDF231.9 KB POBIERZREGON2010-10-22 13:46:39408
.PDF1154.1 KB POBIERZSprawozdanie Rb-27S za 2008 rok2010-10-22 13:47:23404
.PDF1369.4 KB POBIERZSprawozdanie Rb-28S za 2008 rok2010-10-22 13:48:39401
.PDF928.4 KB POBIERZSprawozdanie Rb-N za 2008 rok2010-10-22 13:49:39381
.PDF849.1 KB POBIERZSprawozdanie Rb-NDS za 2008 rok2010-10-22 13:50:30435
.PDF1319.9 KB POBIERZSprawozdanie Rb-Z za 2008 rok2010-10-22 13:51:14378
.PDF27270.9 KB POBIERZSprawozdanie z wykonania budżetu Miasta i Gminy za 2008 rok2010-10-22 13:59:10414
.PDF148.6 KB POBIERZStatut Miasta i Gminy Piotrkow Kujawski2010-10-22 13:59:47376
.PDF961.6 KB POBIERZSytuacja finansowa Miasta i Gminy - wnioskowany kredyt w kwocie 1.900.000,00 zł2010-10-22 14:00:36393
.PDF54.3 KB POBIERZuchwala w sprawie powołania Skarbnika2010-10-22 14:01:11372
.PDF1342.3 KB POBIERZUchwała nr 59 RIO z dnia 7 kwietnia 2009 roku2010-10-22 14:02:03435
.PDF1794.4 KB POBIERZUchwała RIO z dnia 12.07.2010 roku 1.900.000,002010-10-22 14:03:07424
.PDF129.7 KB POBIERZWykaz jednostek organizacyjnych2010-10-22 14:03:47428
.PDF15666.2 KB POBIERZzarzadzenie_nr_6_2010_sprawozdanie2010-10-22 14:08:32375
.PDF617 KB POBIERZZarządzenie nr 7-2009 Burmistrza Miasta i Gminy z dnia 16 marca 2009r.2010-10-22 14:09:09420
.PDF98.5 KB POBIERZzaswiadczenie o wyborze2010-10-22 14:09:56412
.PDF609.7 KB POBIERZZaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON2010-10-22 14:10:29441
.PDF1033.2 KB POBIERZModyfikacja SIWZ ZP-341-17-20102010-10-22 14:11:18406
?14.9 KB POBIERZzmiana ogłoszenia2010-10-22 14:18:56427
.PDF160.6 KB POBIERZOświadczenie - brak zaległości wobec Urzędu Skarbowego i ZUS2010-10-22 14:41:39393
.PDF1156.6 KB POBIERZSprawozdanie Rb-27S za pierwsze 3 kwartały 2010r.2010-10-26 14:46:16385
.PDF1223.7 KB POBIERZSprawozdanie Rb-28S za pierwsze 3 kwartały 2010r.2010-10-26 14:47:00399
.PDF1129.9 KB POBIERZSprawozdanie Rb-N za pierwsze 3 kwartały 2010r.2010-10-26 14:47:40384
.PDF916.5 KB POBIERZSprawozdanie Rb-NDS za pierwsze 3 kwartały 2010r.2010-10-26 14:48:22412
.PDF1206.8 KB POBIERZSprawozdanie Rb-Z za pierwsze 3 kwartały 2010r.2010-10-26 14:49:03371
.PDF6714.5 KB POBIERZUchwała Nr XXXVII-200-10 z dnia 6 września 2010r.2010-10-26 14:51:16333
.PDF669.9 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 12010-10-26 14:51:44402
.PDF509.8 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 22010-10-26 14:52:09334
.PDF524.2 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 32010-10-26 14:52:33392
.PDF581.6 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ 17-62010-10-27 12:58:57335

Autor : Tomasz Ciesielski
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2010-10-19 15:39:53
Data ostatniej modyfikacji : 2010-10-27 12:57:43
Liczba wyświetleń : 1491

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  26.10.2010 12:14pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  22.10.2010 12:35pokaż tą wersję
Tomasz Ciesielski  19.10.2010 14:39pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962669