Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków
Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I
TRANSPORT WRAZ Z ROZŁADUNKIEM KRUSZYWA WAPIENNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport z rozładunkiem ok. 3100 ton
niżej wymienionego kruszywa : 1. Kruszywo wapienne o granulacji 2 -16 mm - ok.
2850 ton ( 114 kursów) 2. Kruszywo żwirowo-wapienne o granulacji 0 - 31,5 mm -
ok. 250 ton ( 10 kursów) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył kruszywo w
min. II transzach: - I transza - ok. 2850 ton w terminie i miejscu uzgodnionym z
Zamawiającym ( nie dłużej jednak niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia faxem lub
telefonicznie zapotrzebowania dostarczenia kruszywa) - II transza ok. 250 ton w
terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym ( nie dłużej jednak niż w ciągu 30
dni od dnia zgłoszenia faxem lub telefonicznie zapotrzebowania dostarczenia
kruszywa) Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę
jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w
formie telefonicznej, pisemnej lub faxem z określeniem zakresu i miejsca
wykonania prac. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od daty zgłoszenia
rozpocząć realizację dostawy. Każda dostawa winna być udokumentowana dowodem WZ
wraz z wydrukiem z wagi wystawionym przez kopalnię dodatkowo potwierdzonym przez
sołtysa/radnego miejscowości, w której wykonywana była dostawa lub pracownika
UMiG. W przypadku złej jakości kruszywa Wykonawca na własny koszt zobowiązany
jest zebrać wysypane kruszywo z drogi. Podana wielkość kruszywa drogowego
łamanego wapiennego jest ilością przewidywaną i może ulec zmianie. W przypadku
zmniejszenia w/w ilości kruszywa Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek
roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu
zamówienia określa załączony opis przedmiotu zamówienia.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% zamówienia
podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2,
60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający
wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł.( słownie: trzy tysiące pięćset
złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach
ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu
Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000
0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: DOSTAWA I TRANSPORT
WRAZ Z ROZŁADUNKIEM KRUSZYWA WAPIENNEGO. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za
zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie:
poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu
pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału
zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z
oryginałem załączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu
składania ofert. tj. do dnia 22.01.2016 r. do godz. 10:00. 7.6. Wniesienie
wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie
zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.7. Wykonawca, który nie wniesie
wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z
postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7.8. Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7.9.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.11. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst.
art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 7.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z
odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.13. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów
należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5,
lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli: - Wykonawca
oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1
siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp. - Wykonawcy zobowiązani są wykazać posiadaniem
stosownych koncesji, zezwoleń lub licencji związanych bezpośrednio z realizacją
zadania. Zakres niniejszy winien obejmować kopię aktualnego zezwolenia
(licencji) na świadczenie usług związanych z transportem drogowym rzeczy. Ocena
spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty
oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. oraz pkt. 5.2.1. niniejszej
siwz.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i
doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli: - Wykonawca wykaże
się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie -
wykonaniem min. jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością
dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. takie, których przedmiotem było
wykonanie dostawy kruszywa wapiennego, kruszywa żwirowo- wapiennego lub innego
kruszywa stosowanego na remont lub budowę dróg o ogólnej wartości wykonanych
dostaw nie mniejszej niż 80 000,00 zł. każda. Zamawiający wymaga aby wykonawca
załączył dokument świadczący o tym, że zamówienie zostało wykonane lub jest
wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych
przez wykonawcę do oferty dokumentów i dowodów wymienionych w pkt. 5 ppkt 5.3.
lit. a) i b) siwz
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim
potencjałem technicznym, jeżeli: - Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy
Pzp. - Wykonawca wykaże się dysponowaniem następującym potencjałem technicznym
do wykonywania zamówienia: 1. Posiadanie niezbędnego do wykonania zamówienia
taboru samochodowego - minimum 5 zestawów samochodów ciężarowych z wywrotem
tylnym. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez
wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. 5 ppkt 5.1. oraz pkt. 5
ppkt. 5.4 lit. c niniejszej siwz.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje: - Minimum 1
osobą koordynującą wykonaniem zamówienia - Minimum 5 osobami - kierowcami
Wszystkie w/w osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku
znajomości języka polskiego przez ww. osoby - Wykonawca zobowiązany jest na
własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia
w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy. Ocena spełnienia
warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i
oświadczeń wymienionych w pkt. 5 ppkt 5.4. lit. a i b siwz.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji
ekonomicznej i finansowej, jeżeli: - Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w pkt 4 ppkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp
-Wykonawca przedłoży opłąconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania
zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych
podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których
będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód wpłacenia wadium 2)Dowody i dokumenty wskazana w pkt. 5 SIWZ 3)
Upoważnienie - jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin płatności faktury - 3
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której
będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
16.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli
wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy,
b) zmiana podatku od towarów i usług VAT, c) konieczność zmiany terminu
wykonania zamówienia na skutek: - wystąpienia warunków atmosferycznych nie
pozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co
może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, -
przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp. -
zawieszenia robót przez zamawiającego - działania siły wyższej, d) zmiana
warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na stanowisku kierownika budowy lub
kierownika robót, f) zmiana na stanowisku inspektora nadzoru, g) zmiana sposobu
rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian
zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych
dotyczących realizacji projektu, h) przy zawieraniu umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. i) dopuszcza się możliwość powierzenia
części robót podwykonawcy pomimo braku wskazania podwykonawstwa w treści
złożonej oferty pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. Zgodę taką
wykonawca może otrzymać, jeśli wystąpi do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o
wyrażenie zgody na powierzenie części robót podwykonawcy. Do wniosku wykonawca
załączy projekt umowy z podwykonawcą (zgodny z projektem wskazanym w SIWZ), dane
podwykonawcy oraz zestawienie rzeczowo-finansowe wskazujące zakres robót jakie
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia
otrzymania wniosku z załącznikami może wyrazić zgodę na powierzenie części
zamówienia podwykonawcy lub jej odmówić bez podania uzasadnienia. Zmiana zakresu
podwykonywanych robót może być uznana za nieistotną zmianę umowy w sprawie
zamówienia, jeżeli wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w
postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność
podwykonawstwa. 16.2. Zmiany zawartej umowy wskazane w pkt. 16.1 lit. a, c i h
wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez inspektora nadzoru i
przedstawiciela wykonawcy, zatwierdzonego przez kierownika Zamawiającego. Zmiana
umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 16.3 Zmiana
osób, o których mowa w pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e), w trakcie realizacji
przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga
zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w
terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje
i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 16.4. Zaakceptowana przez
Zamawiającego zmiana osób, o której mowa w pkt. 16 ppkt 16.1 lit. e) winna być
potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.piotrkowkujawski.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul.
Kościelna 1 pokój nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 22.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230
Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Burmistrz Miasta i Gminy mgr Sławomir Henryk Bogucki
|