logo
Zamówienia publiczne » Przetargi » 2013
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej ).

 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.piotrkowkujawski.pl



Piotrków Kujawski: Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej ).
Numer ogłoszenia: 56813 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej )..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej). Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : Roboty przygotowawcze Roboty ziemne Wykonanie odwodnienia - kanalizacji deszczowej Wykonanie podbudowy - Zamawiający w stosunku do projektu budowlanego dopuszcza możliwość zmiany wykonania podbudowy zamiast podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 i 8 cm wykonanie podbudowy betonowej grubości 23 cm z betonu C7,5lub C10 (poprzednie oznaczenie B-10) Wykonanie nawierzchni ulicy Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej . UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku - załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta ( aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej). Uwagi końcowe Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.40-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 7.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: Przebudowa ulic: Ogrodowej, Łąkowej i Dolnej w Piotrkowie Kujawskim II etap ( dotyczy ul. Łąkowej). Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed


                                                             Burmistrz Miasta i Gminy

                                                             mgr Mirosław Skonieczny

UWAGA 

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Zamawiający dnia 18 kwietnia 2013 roku zamieścił wyjaśnienie treści SIWZ oraz brakującą dokumentację projektową.

                                                             Burmistrz Miasta i Gminy

                                                             mgr Mirosław Skonieczny


TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?36.1 KB POBIERZogłoszenie o zamówieniu2013-04-15 14:44:08362
.DOC1829.5 KB POBIERZSIWZ2013-04-15 14:44:50436
.PDF3729.8 KB POBIERZKosztorys ofertowy - drogowy2013-04-15 14:46:15495
.PDF5159 KB POBIERZKosztorys ofertowy - kanalizacja deszczowa2013-04-15 14:47:35446
.PDF7812 KB POBIERZprojekt budowlany - branża drogowa2013-04-15 14:49:32445
.PDF25293.4 KB POBIERZprojekt budowlany - branża sanitarna2013-04-15 14:54:23450
.PDF485.6 KB POBIERZSPECYFIKACJA TECHNICZNA - kanalizacja deszczowa2013-04-15 15:09:15453
.DOC177.5 KB POBIERZSST12013-04-15 15:09:38561
.DOC71 KB POBIERZSST22013-04-15 15:10:00421
.DOC139.5 KB POBIERZSST32013-04-15 15:10:14402
.DOC55 KB POBIERZSST42013-04-15 15:10:26421
.DOC88.5 KB POBIERZSST52013-04-15 15:10:41464
.DOC102.5 KB POBIERZSST62013-04-15 15:10:54394
.DOC71.5 KB POBIERZSST72013-04-15 15:11:11437
.DOC1278 KB POBIERZSST82013-04-15 15:11:38447
.PDF3883.6 KB POBIERZPozwolenie na budowę2013-04-15 15:12:45423
.PDF3947.2 KB POBIERZPozwolenie Wodnoprawne2013-04-15 15:13:54465
.PDF1210.2 KB POBIERZWyjaśnienie treści SIWZ2013-04-18 12:03:58370
.PDF20808.3 KB POBIERZprojekt budowlany - branża drogowa ul. Łąkowa2013-04-18 12:08:19319
.PDF10506.8 KB POBIERZprojekt budowlany - branża sanitarna ul. Łąkowa2013-04-18 12:10:50359

Autor : 
Zredagował(a) : Tomasz Ciesielski
Data wprowadzenia : 2013-04-15 14:43:23
Data ostatniej modyfikacji : 2013-04-18 12:03:05
Liczba wyświetleń : 1655

Redaktor  Data modyfikacji 
Tomasz Ciesielski  15.04.2013 13:43pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 8962669