Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112. - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Przebudowa ulic 11 listopada i Św. Ducha w Piotrkowie Kujawskim - etap I. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE: Przebudowa ulic 11 listopada i Św. Ducha w Piotrkowie Kujawskim - etap I ( przebudowa ulicy 11 listopada) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: a) uproszczonego projektu budowlanego: - w wersji papierowej - 4 egz. - w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz. b) kosztorysu inwestorskiego z przedmiarem inwestorskim : - w wersji papierowej - 2 egz. - w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz. c) kosztorysu ofertowego z przedmiarem : - w wersji papierowej - 2 egz. - w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz. d) projektu tymczasowej organizacji ruchu: - w wersji papierowej - 4 egz. - w wersji elektronicznej (skan) na CD - 1 egz. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zadania należy również : 1. wykonanie wszystkich niezbędnych badań i uzgodnień - Projektowana przebudowa drogi przebiegać będzie w drodze gminnej która obecnie wykonana jest z masy asfaltowej a chodniki z płytek chodnikowych. - Zakładana długość nawierzchni drogi gminnej do przebudowy - 580 mb. - Istniejące uzbrojenie: kanalizacja deszczowa, wodociąg , kabel telekomunikacyjny, kabel energetyczny. - Na części projektowanej drogi Zamawiający posiada dokumentację na budowę kanalizacji sanitarnej. - Zamawiający proponuje aby zaprojektować nawierzchnię asfaltową oraz chodniki z kostki betonowej typu POLBRUK. UWAGA zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą : 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2007-2008 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. 3. Załączenie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ. 4. Dysponowanie pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy - Prawo budowlane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane, e)zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego Urbanistów lub Architektów, f)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2007-2008 ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch zamówień w każdym roku, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. g)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np.konsorcjum) - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 8b. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 8b. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Burmistrz Miasta i Gminy Piotrków Kujawski mgr Mirosław Skonieczny UWAGA ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU Piotrków Kujawski, dnia 2009-07-08 ZP - 341 / 9 / 09
Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity : tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Piotrków Kujawski unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na : WYKONANIE DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ NA NIŻEJ WYMIENIONE ZADANIE:
Przebudowa ulic 11 listopada i Św. Ducha w Piotrkowie Kujawskim - etap I
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ogłoszonego : - na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy - stronie internetowej www.bip.piotrkowkujawski.pl - Biuletynie Zamówień Publicznych UZASADNIENIE Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważniono zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity : tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz .1655 ze zm.), tzn. "Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą Zamawiający może przeznaczyć na na sfinalizowanie zamówienia ". Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione.
Burmistrz Miasta i Gminy Piotrków Kujawski mgr Mirosław Skonieczny |