Numer ogłoszenia: 21748 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655123. - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I TRANSPORT WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MIESZANKI WAPIENNO-ŻWIROWEJ 0 - 31,5 mm. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport z rozładunkiem mieszanki żwirowo-wapiennej o granulacji 0- 31,5 mm na remont dróg gminnych, w miejsca i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym : Mieszanka żwirowo-wapienna o granulacji 0- 31,5 mm - 1650 ton. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokości 3000, 00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą : 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2.Posiadanie stosownych koncesji, zezwoleń lub licencji związanych bezpośrednio z realizacją zadania. Zakres niniejszy winien obejmować kopię aktualnego zezwolenia (licencji) na świadczenie usług związanych z transportem drogowym rzeczy. 3. Posiadanie niezbędnego do wykonania zamówienia taboru samochodowego - minimum 5 zestawów samochodów ciężarowych z wywrotem tylnym 4. Spełnienie wymogów zawartych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie dc ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dc rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.koncesje , zezwolenia lub licencje związane bezpośredni z realizacją zadania. Zakres niniejszy winien obejmować kopię aktualnego zezwolenia ( licencji) na świadczenie usług związanych z transportem drogowym rzeczy, 5.wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru samochodowego, jaki posiada wykonawca - minimum 5 zestawów samochodów ciężarowych z wywrotem tylnym 6.wykaz pracowników którzy wykonywać będą zamówienie 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- jeśli dotyczy. 8.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum) - jeśli dotyczy. 10.dowód wpłacenia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna1 pokój nr 6. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna1 pokój nr 10. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). |