Kandydaci winni spełniać następujące warunki: 1. osoba pełnoletnia, 2. minimum średnie wykształcenie, 3. dobra znajomość techniki komputerowej, 4. komunikatywność, 5. dyspozycyjność. Zgłoszenia należy składać w Urzędzie Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim ul. Kościelna 1 Dokumenty wymagane do złożenia: 1) Życiorys (CV) - zawierający numer telefonu kontaktowego, 2) Dokument poświadczający wykształcenie, 3) kserokopia dowodu osobistego, 4) oświadczenie kandydata o znajomości obsługi komputera, 5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w tym przestępstwa skarbowe), 7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.), Zgłoszenia można składać w terminie od 6 grudnia 2010 r. do 20 grudnia 2010 r. Spis powszechny ludności i mieszkań zostanie przeprowadzony w okresie od 01.04.2011 - 30.06.2011 r. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych do Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2011. Urząd Miasta i Gminy ul. Kościelna 1 88-230 Piotrków Kujawski Jarosław Waszak Sekretarz Miasta i Gminy Piotrków Kujawski |