Piotrków Kujawski: Przebudowa ul. Włocławskiej w Piotrkowie Kujawskim - II etap
Numer ogłoszenia: 142229 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101569 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Włocławskiej w Piotrkowie Kujawskim - II etap.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą Przebudowa ul. Włocławskiej w Piotrkowie Kujawskim - II etap - wykonanie chodnika w istniejącym pasie drogowym od km 29+802,50( łącznie z całym zjazdem na działkę nr 1696 na 1) do km 30+012 do km - połączenie z pierwszym etapem wykonanym w 2015 roku. Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : I.Roboty przygotowawcze 1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym 2. Cięcie piłą nawierzchni asfaltowej 3. Rozbiórka przepustów wraz z wywozem 4. Rozbiórka istniejących zjazdów z kostki betonowej i granitowej wraz z wywozem 5. Rozbiórka podbudowy betonowej gr. 15cm wraz z wywozem II. Roboty ziemne 1. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1.km 2.Wywóz gruntu 3.Wykonanie nasypów z gruntu kat. I-III wraz z formowaniem i zagęszczeniem III.Nawierzchnie 1.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 2.Warstwy odcinające z piasku, zagęszczanie mechaniczne, warstwa po zagęszczeniu 15.cm -chodnik, zjazdy 3.Warstwy odcinające z piasku, zagęszczanie mechaniczne, warstwa po zagęszczeniu 10.cm -droga gminna, poszerzenie 4.Podbudowa betonowa z betonu C8/10 gr.15cm - zjazdy 5.Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25.cm 6.Oczyszczenie podbudowy tłuczniowej 7.Skropienie podbudowy emulsją 8.Warstwa wiążąca AC 11 W 50na 70 gr. 5 cm 9.Oczyszczenie warstwy wiążącej 10.Skropienie warstwy wiążącej emulsją 11.Warstwa ścieralna AC 8 S 50na70 gr. 5 cm 12. Nawierzchnia z kostki betonowej, szarej gr. 6cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm 13.Nawierzchnia z kostki betonowej, antracyt gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm 14.Nawierzchnia z kostki granitowej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm (kostka z odzysku) IV.Krawężniki i obrzeża 1.Obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej 2.Krawężniki wjazdowe wraz z wykonaniem ław,15x22.cm, ława betonowa, podsypka cementowo-piaskowa - zjazdy 3.Krawężniki wystające wraz z wykonaniem ław,15x30.cm, ława betonowa, podsypka cementowo-piaskowa 4.Oporniki betonowe wtopione 12x25.cm na ławie betonowej V.Odwodnienie 1.Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi.40.cm 2.Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe 3.Przepusty rurowe pod zjazdami, rur Fi.40.cm 4.Ścieki podchodnikowe z rur PCV SN8 fi160 dł. 2,7m 5.Profilowanie i plantowanie skarp i dna rowu odwadniającego 6.Inwentaryzacja powykonawcza VI.Sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót VII.Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku - załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta , aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 2.2. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. 5. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz załączone projekt budowlany, SSTiWR, przedmiar robót i kosztorys ofertowy. 2.3.. Okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej ofercie, nie mniej jednak niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 2.4. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111284,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76700,86
Oferta z najniższą ceną: 76700,86 / Oferta z najwyższą ceną: 126332,19
Waluta: PLN .