Piotrków Kujawski: ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU
INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I
GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM Numer ogłoszenia: 267577 - 2008; data
zamieszczenia: 15.10.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków
Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, fax. 054 2655112.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG
NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE
PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ
PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM WRAZ Z DOSTAWĄ I
MONTAŻEM SPRZĘTU SPORTOWEGO ORAZ PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ PRZYŁĄCZY..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości 2.500 zł. ( Słownie : dwa tysiące pięćset złotych
00/100)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: 1. W przetargu mogą wziąć
udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają
stosowne uprawnienia oraz wykażą : 1) prowadzenie działalności gospodarczej w
zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) udokumentowanie wykonania w ciągu
ostatnich pięciu lat, co najmniej dwóch zadań porównywalnych z zadaniem, na
które oferent składa ofertę, tzn. pełnienie nadzoru inwestorskiego w
przedsięwzięciu o podobnym charakterze i wartości nadzorowanych robót na kwotę
co najmniej 5 000 000, 00 zł. brutto. 3) potwierdzenie dysponowania osobami
posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w
specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) drogowej c)
wodno-kanalizacyjnej i co d) sanitarnej e) elektrycznej 4) ubezpieczenie
Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności
zgodnej z przedmiotem zamówienia. 5) Potwierdzenie wpłacenia wadium. 2. Ocena
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
(spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych
do oferty..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór
stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu
potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub
czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne
zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed
terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień
odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia (wartość
każdego nadzorowanego zadania nie może być mniejsza niż 5 000 000,00 zł.
brutto) Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty
potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) . 2.
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do nadzorowania
robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania
zamówienia w specjalnościach: 1 konstrukcyjno-budowlanej, 2 drogowej 3
wodno-kanalizacyjnej i co 4 sanitarnej 5 elektrycznej oraz zaświadczenia,
wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów
Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej
izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez
Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia: 1) Polisę , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2) Potwierdzenie
wpłacenia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.piotrkowkujawski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul.
Kościelna 1 pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 24.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230
Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie będzzie
finansowane ze środków Unii Europejskiej..