Ogłoszenie nr 769899-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.

Miasto i Gmina Piotrków Kujawski: “Wyposażenie pracowni dla WTZ w Nowej Wsi” realizowane w Programie wyrównywania różnic między regionami III” obszar „F”- Remont, Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Piotrków Kujawski, krajowy numer identyfikacyjny 91086666600000, ul. Kościelna  1 , 88-230  Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 655 123, , e-mail zpos@piotrkowkujawski.pl, , faks 542 655 112.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piotrowkujawski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.piotrkowkujawski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w forme pisemnej osobiście, za pomocą kuriera, za pomocą operatora pocztowego.
Adres:
Miasto i Gmina Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, pokój nr 12 ( sekretariat).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: “Wyposażenie pracowni dla WTZ w Nowej Wsi” realizowane w Programie wyrównywania różnic między regionami III” obszar „F”- Remont, Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia.
Numer referencyjny: ZP.271.9.2020.TC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup niżej wymienionego wyposażenia pracowni WTZ realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wyposażenie pracowni dla WTZ w Nowej Wsi”: a) Część I zamówienia: Zakup Artykułów Gospodarstwa Domowego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: 1 Piekarnik parowy (59,4 cm x 59,4 cm x56,9 cm, w kolorze srebrny stal, klasa energetyczna A, pojemność 72 l, drzwi uchylne, sterowanie elektroniczne, chowane pokrętła na froncie piekarnika) 1 2 Patelnia elektryczna (Średnica 55 cm, wysokość 60 mm, powłoka teflonowa, odłączany termostat z zasilaniem, pokrywa z przezroczystą szybą, moc 1,6 kW, napięcie 230 V, aluminiowa) 1 3 Ekspres do kawy (1,7 l, moc 1500 W, ciśnienie 15 bar, automatyczny, wbudowany młynek, sterowanie elektroniczne, podwójny dozownik, automatyczne przygotowywanie, czyszczenie, odkamienianie, wyłączanie) 1 4 Kuchenka mikrofalowa (antybakteryjna powłoka z emalii ceramicznej, system potrójnej dystrybucji, funkcja rozmrażania żywności, moc 800 W, pojemność 23 l, elektroniczny panel sterowania, wym.: szer. 48,9 cm, gł. 35,5 cm, wys. 27,5 cm) 1 5 Podgrzewacze-termosy (stal nierdzewna, pojemnośc 20 l, wskaźnik poziomu wody, regulowany termostat 2 6 Lodówka Szafkowa (wymiar WxSxG 178 cm x 91,2 cm x 77,2 cm, poj. Chłodziarki 411 l, poj. Zamrażalki 236 l no Frost, w kolorze stal nierdzewna, klasa energetyczna A++) 1 7 Płyta gazowa 5-cio palnikowa (5 palników, w tym 1 palnik wok, szklane pole grzewcze, mechaniczne sterowanie, pokrętła na płycie grzewczej, żeliwny ruszt, zabezpieczenia przeciwypływowe gazu, wym. 86 cm x 51 cm) 1 8 Zmywarka (wym. SxWxG 60 cm x 85 cm x 62,5 cm, pojemność 14 kpl, zużycie wody 10,5 l /cykl, szuflada na sztućce, zewnętrzny panel sterowania, sterowanie elektroniczne, automatyczne programy zmywania, elektroniczny wyświetlacz) 1 9 Pralka automatyczna (wym. (GxSxW 45 cm x 60 cm x 85 cm, pojemność 7-8 kg, max. 1200 ob./min, załadunek prania od przodu, elektroniczny programator, klasa energetyczna A+++, kolor biały lub srebrny) 1 10 Suszarka (wym. GxSxW 63,8 cm x 59,6 cm x 85 cm, poj. 8 kg, pompa ciepła, suszarka kondensacyjna, programator elektroniczny, wyświetlacz elektroniczny dotykowy, możliwość montażu na pralce) 1 b) Część II zamówienia: Zakup paneli podłogowych, parapetów wewnętrznych oraz rolet okiennych wewnętrznych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ . Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: L.p. Nazwa elementu doposażenia – Zakup oraz montaż paneli i parapetów 1 Panele podłogowe – 100 m2 (klasa ścieralności AC 5, grubość min. 12 mm, antypoślizgowe, pływająca typu clic, imitująca drewno) 100m2 2 Podkład pod panele 100m2 3 Listwa przypodłogowa PCV 100 m 4 Listwa progowa 4 szt. 5 Narożniki zewnętrzne i wewnętrzne złączki 35 szt 6 Parapety PCV dł. 160 cm, szer. 30 cm 5 szt. 7 Rolety okienne typu dzień i noc, montaż bez wiercenia otworów, położenie mechanizmu prawe lub lewe, nieprzejrzysta i półprzezroczysta, tkanina poliester, linka i belka PCV. Rozmiar wys. 2 m, szer. 39-40 cm 16 szt. 8 Rolety okienne typu dzień i noc, montaż bez wiercenia otworów, położenie mechanizmu prawe lub lewe, nieprzejrzysta i półprzezroczysta, tkanina poliester, linka i belka PCV. Rozmiar wys. 2 m, szer. 72-73 cm 16 szt. c) Część III zamówienia: Zakup sprzętu i narzędzi ogrodniczych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: 1 Teleskopowe elektryczne nożyce do żywopłotu (możliwość przycinania na odległość, regulowany uchwyt, moc 600-800 W, ciężar max. 8 kg) 1 2 Teleskopowa elektryczna piła do cięcia gałęzi (moc 750 W max. waga 5kg, dł. Prowadnicy 8’’, zasięg 180-240 cm, trzonek piły zrobiony z aluminium) 1 3 Kosa spalinowa (moc 650 W, waga max 7kg, poj. Skokowa 24,5 m3 1 4 Rozdrabniacz spalinowy do gałęzi rębak (5 KM, pojemność silnika min. 196 cm3, max. obroty 3600 obr/min, transport urządzenia na kołach, możliwość rozdrabniania gałęzi o średnicy max 12 cm) 1 5 Taczki (wym. 40 cm x 60 cm wys. 65 cm, poj. 100 l, koło o średnicy 40 cm, ocynkowana powierzchnia, waga max. 15 kg) 2 6 Kosiarka spalinowa standardowa (moc. 6 KM, szer. Koszenia 41 cm, dodatkowo kosz na trawę o poj. 55 l, regulacja koszenia 25mm-75mm, stalowa obudowa, z napędem) 1 7 Kosiarka samojezdna z wyrzutem bocznym – traktor wielofunkcyjny (moc 20KM, poj. 65 cm3, automatyczna przekładnia, max. waga 175 kg, regulacja do 5 pozycji, dwa ostrza, boczny i tylny wyrzut trawy, dodatkowo możliwość odśnieżania zimą) 1 8 Odkurzacz spalinowy do liści (ssanie automatyczne, poj. 27,6 cm3, moc 0,80 kW, funkcja easy start, dodatkowo worek 55l oraz szelki, waga max. 5 kg) 1 9 Glebogryzarka (silnik spalinowy, 3KM, 2,2 kW, waga max 40 kg, poj. Skokowa 140 cm3, szer. Robocza 45 cm, możliwość regulacji do 60 cm 1 10 Jednoosiowy ciągnik z przyczepką (moc 4,9 HP, poj. Silnika 212 cm3, szerokość pracy 110 cm, max. waga 150 kg, dwa poziomy prędkości + wsteczy, ładowność do 400 kg, max. prędkość 10km/h 1 11 Grabie (12-zębowe) – dł. 160 cm, waga max. 1 kg, stalowa głowica 3 12 Grabie (15-zębowe) – dł. 160 cm, waga max. 1 kg, stalowa głowica 3 13 Graczka (stalowa końcówka, długość min. 160 cm) 5 14 Małe nożyce – krótkie do cięcia krzewów i trawy (3,6 V, ostrze 12 cm, zakres cięcia 8 mm, waga 1kg, czas pracy baterii do 50 min, czas ładowania do 100% (w min. 18), bateria litowo-jonowa, akumulator 2, Ah, w zestawie ładowarka i dwie baterie) 1 15 Nożyce długie (ostrze 65 cm, max grubość cięcia 18 mm, waga 5,5 kg, napięcie 18 V, w zestawie akumulatory i ładowarka) 1 16 Drabina 3-4 stopiowa 1 17 Pawilon ogrodowy (wym. 2,5 x 2,5, stelaż z plandeką) 2 18 Pawilon ogrodowy (wym. 2,5 x 3,75, stelaż z plandeką) 1 d) Część IV zamówienia: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: 1 Bieżnia (max obciążenie 150 kg, moc stała silnika 3,0 KM, moc max silnika 5,0 KM, prędkość 0,8-17 km/h, zmiana co 0,1 km/h + 6 przcisków do wyboru prędkości, szeroki antypoślizgowy pas bieżni, 3 zmiany kąta nachylenia bieżni, wyświetlacz LCD-czas, prędkość, dystans, kalorie, puls, wejścia USB, MP3, funkcja wprowadzania własnych parametrów, pomiar pulsu – sensory dotykowe, zmiana prędkości w rączkach lub z panelu głównego, system bezpieczeństwa – klucz magnetyczny. 12 programów dotykowych) 1 2 Rower Stacjonarny (wym. DxSxW 92 cm x 42 cm x 139 cm, waga użytkownika do 150 kg, optymalny wzrost 150-190 cm, zasilanie sieciowe 230 V, 50Hz, opór elektryczno-magnetyczny, elektroniczna regulacja oporu, ergonomiczne siodełko, regulacja wysokości oraz siodełka, kierownica wykończona antypoślizgową pianką, regulacja kąta nachylenia kierownicy, dotykowe sensory pulsu kierownicy, antypoślizgowe pedały, wzmocnione łożyska, wbudowany komputer, wyświetlacz LCD przedstawiający kalorie, puls) 1 3 Rower Poziomy (waga użytkownika do 150 kg, dwa sensory dotykowe, system napędowy: pasek rowkowany, układ hamulcowy z magnesem trwałym, opór sterowany komputerowo, obciążenie do 16 poziomów, wyświetlacz LCD, wskaźnik dystansu, czasu, prędkości, spalonych kalorii, 19 programów treningowych. Pomiar tętna poprzez sensory dotykowe dłoni, zasilanie 230V, 50 Hz) 1 5 Zestaw do ćwiczeń – wałek+uchwyty+ekspander (obciążenie od 5 kg do 45 kg, wykonane z lateksu) 2 6 Piłeczki do ćwiczeń manualnych (piłki wyposażone w wypustki, wykonane z wytrzymałego materiału PCV, średnica 65 mm) 2 e) Część V zamówienia: Zakup narzędzi stolarskich jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych narzędzi: 1 Pilarka taśmowa (silnik 1,5 kW, koła śr = 380 mm z gumową okładziną, wysokość cięcia 315 mm, szerokość 360 mm, przchylny stół żeliwny, przykładnica równoległa, elektryczny hamulec, zabezpieczenie przed przeciążeniem, długosc piły taśmowej 3531mm-3581mm. 1 2 Wyrówniarko – grubiarka (szer. Strugania 260mm, długość stołu 1120 mm, wys. Strugania 4-225 mm, max grubość zbioru 4mm, synchroniczna przekładnia posuwowa 6 (7.2) m/min przy 50 (60) Hz, przykładnica wyrówniarki przechylna 90º -45º, anodowana płyta prowadząca przykładnicy wyrówniarki, stoły jednocześnie podnoszone. Automatyczny 3-nożowy wał strugarski 260 mm, automatycznie samonastawny. Wał z nożami ułożonymi w spirali umożliwiającymi kątowe natarcie noża w materiał. 1 3 Mobilne urządzenie wyciągowe + oprzyrządowanie (1,1 kW, króciec odciągu 140 mm, rozgałęźnik DI 140 mm – DA 120 mm i 80 mm do podłączenia węża, wąż do odciągów D=120 mm, wzmocniony, lej odsysający podłogowy, szybkozłącze proste, 120/120 mm, obejma zaciskowa D=120-140mm. 1 f) Część VI zamówienia: Zakup narzędzi warsztatowych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych narzędzi: 1 Szlifierka kątowa duża (moc 2600 W, prędkość obrotowa 6500/min, średnica tarczy 230) 2 2 Szlifierka kątowa mała (moc 1000 W, średnica tarczy 125 mm) 2 3 Wiertarka+wkrętarka (wiertarka akumulatorowa bezszczotkowa z udarem, 18V, zakrętarka udarowa bezszczotkowa 18V, ładowarka wolnonapięciowa, 2 akumulatory 5.0 Ah, mocny kufer, wiertarka sds plus, napięcie zasilania 230 V, max moc 800 W, energia udaru 2,6 J, max liczba udarów 500, typ uchwytu Sass plus, prędkość obrotowa 1500 RPM, możliwość kucia) 1 4 Szlifierka oscylacyjna (moc 600 W, bezobsługowa przekładnia, możliwość przyłączenia urządzenia odsysającego, papier ścierny mocowany na rzep lub urządzeniem mocującym, pow. szlifująca 115x229 mm, skok oscylacji 5,0 mm, częstotliwość skoków 6000/min. 1 5 Młotowiertarka (technologia antywibracyjna, moc znamionowa 1050W, prędkość Obr. Na biegu jałowym 680/min, częstotliwość udarów na biegu jałowym 2500/min, energia pojedynczego urządzenia 6,1J, wiertło pełne 40 mm, zdolność wiercenia koronka 105 mm, uchwyt narzędziowy SDS-MAX, udar elektropneumatyczny) 1 6 Sprężarka+osprzęt (wydajność na ssaniu 3201/min, wydajność na tłoczeniu 2501/min, max ciśnienie 10 bar, moc znamionowa 2,2 kW, max pr. Obr. 1350/min, wielkość zbiornik min 100 l, poziom hłasu 78 db, długość kabla 1,5 m, wąż pneumatyczny 30 m, pistolet do malowania oraz pompowania kół. 1 7 Spawarka (max prąd spawania 140 A w cyklu 35%, zasilanie z sieci lub agregatu prądotwórczego, przewód masy i spawalniczy 3m, stpien ochrony IP 21, klasa izolacji H, + przyłbica spawalnicza i rękawice) 1 8 Stoły z imadłami (z płyty MDF 24 mm, ocynkowana blacha 1,5mm, dodatkowo ochwyty narzędziowe, imadło oraz oświetlenie LED) 1 9 Regał+tablica narzędziowa (płyta MDF 24 mm, ocynkowana blacha 1,5mm, dodatkowo tablica narzędziowa oraz uchwyty narzędziowe, imadło i oświetlenie LED, tablica narzędziowa z blachy 1,2 mm, kwadratowa 10x10mm, odstępy między otworami 38mm) 1 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia 4. Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień: a) Część I zamówienia: Zakup Artykułów Gospodarstwa Domowego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ: 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39713100-4 Zmywarki do naczyń 39713210-8 Pralki i suszarki b) Część II zamówienia: Zakup paneli podłogowych, parapetów wewnętrznych oraz rolet okiennych wewnętrznych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ: 44191600-1 Panele parkietowe 44221000-5 Okna, drzwi i podobne elementy 39515410-2 Rolety wewnętrzne c) Część III zamówienia: Zakup sprzętu i narzędzi ogrodniczych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ: 44511200-7 Narzędzia ogrodnicze 16160000-4 Różny sprzęt ogrodniczy 16311100-9 Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych 16120000-2 Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki 44423200-3 Drabiny KOD CPV: 39142000-9 Meble ogrodowe d) Część IV zamówienia: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ: 37441000-1 Sprzęt do ćwiczenia aerobiku 37441300-4 Rowery stacjonarne 37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37441700-8 Piłki do ćwiczeń e) Część V zamówienia: Zakup narzędzi stolarskich jako doposażenia do pomieszczeń WTZ 42642100-9 Obrabiarki do obróbki drewna 42999000-5 Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym f) Część VI zamówienia: Zakup narzędzi warsztatowych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ 43830000-0 Urządzenia warsztatowe 42652000-1 Ręczne narzędzie elektromechaniczne 43811000-1 Szlifierki do drewna 43414000-8 Szlifierki 4330000-0 Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym 42123000-7 Sprężarki 42662000-4 Sprzęt spawalniczy 39151200-7 Stoły robocze 39141100-3 Regały 5. Zamawiający nie ustala kluczowych części zamówienia, które muszą zostać wykonane osobiście przez Wykonawcę. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia: a) Część I zamówienia: Zakup Artykułów Gospodarstwa Domowego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. b) Część II zamówienia: Zakup paneli podłogowych, parapetów wewnętrznych oraz rolet okiennych wewnętrznych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. c) Część III zamówienia: Zakup sprzętu i narzędzi ogrodniczych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. d) Część IV zamówienia: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. e) Część V zamówienia: Zakup narzędzi stolarskich jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. f) Część VI zamówienia: Zakup narzędzi warsztatowych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. 9. Zamawiający wymaga aby dostawa przedmiotu zamówienia nastąpiła w terminie nie wcześniej niż 01.01.2021 i nie później niż do 30.06.2021 roku.

II.5) Główny kod CPV: 39220000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44191600-1
44511200-7
37440000-4
42642100-9
43830000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 30.06.2021
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
01.01.2021 30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 3. Załącznik nr 6 do SIWZ - zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena oferty brutto60,00
Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy na warunkach określonych w przepisach ustawy oraz określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH