IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w
wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) przed
upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1)
pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w
formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu
Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551
0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : „Wadium na: Przebudowa drogi w
miejscowości Czarnotka – II etap. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za
zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium w formie
poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako
beneficjenta wskazywać Gminę Miasto i Gminę Piotrków Kujawski, 88-230
Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1 5. Skuteczne wniesienie wadium w
pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku
bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu
składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako
ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w
przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument
potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)
innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej
wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z
ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe
zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na
każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania
ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób
nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu
wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet
zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
Całkowita cena oferty brutto | 60 |
Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych
zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach
określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Zamawiający
informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty
składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają
udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w
terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i
jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymZamawiający
zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były
przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z
oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte)
oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego
wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w
trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 2Zastrzeżenie
informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu
ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako
bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października
2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w
przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90
ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako
tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna
za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego
zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: