Ogłoszenie nr 55936 - 2017
z dnia 2017-03-31 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29302 - 2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina, krajowy numer identyfikacyjny
53971090991, ul.
ul. Kościelna
1,
88230
Piotrków Kujawski, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
542 655 123, faks
542 655 112, e-mail
zpos@piotrkowkujawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bippiotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Kujawskiej, Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim – IV etap.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.2017.TC II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa ulic Kujawskiej,
Kolejowej, Władysława Łokietka i Wypycha w Piotrkowie Kujawskim – IV
etap ( dotyczy przebudowy ulicy Wypycha OD KM 0+000 DO KM 0+082,10 i OD
KM 0+106,10 DO KM 0+193,21) Przedmiotem są roboty budowlane w zakres
których wchodzi wykonanie m.in. : 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty
ziemne 3. Krawężniki i obrzeża 4. Jezdnia 5. Wjazdy 6. Chodniki 7.
Oznakowanie 8. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 9. Kanalizacja deszczowa –
wpusty i przykanaliki 10. Kanalizacja deszczowa – wymiana istniejącego
kolektora kanalizacji deszczowej 11. Roboty wykończeniowe 12.
Sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu 13.
Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej . 2. Standardy jakościowe Standardy jakościowe
zostały określone w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót oraz projekcie budowlanym. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować
zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Gwarancja jakości na materiały i
roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i
rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu
oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy,
maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia
podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Zamawiający dołożył
wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się
żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach
składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa
handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter
informacyjny. Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w
dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub
jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar
bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi
technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako
rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się
parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w
dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które
by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować
produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do
zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku
Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO
2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego,
jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty
budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą
własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje
(lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Uwagi
końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi
przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi
normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów
własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa
budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami
technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji
jest objęta ceną wykonania zamówienia. 5. Szczegółowy zakres i opis
przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz załączone projekty
budowlano-wykonawcze, SSTiWR, przedmiary robót. 6. Wyłoniony w
postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy
przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy. 3. Podwykonawcy Zamawiający
żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm
podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania
ewentualnych podwykonawców jak za własne. 4. Oferty częściowe Nie
dopuszcza się składania ofert częściowych. 5. Oferty wariantowe Nie
dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 ustawy PZP – do 10% zamówienia podstawowego. 7. Wspólny Słownik
Zamówień CPV 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 45.23.24.40-8 - Roboty
budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 8. Wymóg
zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a
ustawy PZP, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie
realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca
zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W
przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu,
zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: „Przez
nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy
określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w
miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do
zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 9. Rodzaj czynności
niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę
osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) ROBOTY
DROGOWE – ROBOTY ZIEMNE b) ROBOTY DROGOWE - ROBOTY KONSTRUKCYJNE c
)ROBOTY W ZAKRESIE KOLEKTORÓW I WPUSTÓW ULICZNYCH. 10. Uprawnienia
Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o
których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu
niespełnienia tych wymagań Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia
ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania wskazanego w
pkt. 8 i 9, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej
Inspekcji Pracy lub poprzez żądanie przedłożenia do wglądu dokumentów
potwierdzających zatrudnienie ww. osób na umowę o pracę. W przypadku,
gdy wynik kontroli wykaże brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę
Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została szczegółowo
określona we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca
zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych
zapisów zobowiązujących do zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę oraz
zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu
wykonania tego obowiązku. II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45232440-8 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT313572.46 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o. , 88-300 Mogilno,
pid.olsza@vp.pl,
Olsza 3,
88-300,
Mogilno, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 256323.82 Oferta z najniższą ceną/kosztem 256323.82 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 396444.40 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|