Ogłoszenie nr 82674 - 2017
z dnia 2017-05-13 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57408 - 2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina, krajowy numer identyfikacyjny
53971090991, ul.
ul. Kościelna
1,
88230
Piotrków Kujawski, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
542 655 123, faks
542 655 112, e-mail
zpos@piotrkowkujawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bippiotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w miejscowości Czarnotka – II etap.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.4.2017.TC II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa drogi w
miejscowości Czarnotka (Świątniki Małe - Kaczewo) od km 0+000 do km
0+634,9. Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi
wykonanie m.in. : I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1. Mechaniczne rozebranie
podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm 2. Wywiezienie gruzu spryzmowanego
samochodami samowyładowczymi. II. JEZDNIA 1. Mechaniczne wykonanie
koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV
głębokości 35 cm 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi . 3.
Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV 4. Warstwa odsączająca w
korycie lub na całej szerokości drogi. Zagęszczanie mechaniczne.
Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 5. Podbudowa z kruszywa łamanego
0-63mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 17 cm 6. Podbudowy z
kruszywa łamanego 0-31,5mm . Warstwa górna. Grubość warstwy po
zagęszczeniu 8 cm - jezdnia poszerzenia 7. Podbudowa z kruszywa łamanego
0-31,5mm - grubości po zagęszczeniu 20 cm - wzmocnienie istniejącej
nawierzchni 8. Podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi
5/8, 8/11 na emulsji modyfikowanej III. POBOCZA I ZJAZDY 1. Wykonanie
koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV - 25 cm głębokości
koryta 2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - na odległość do 5km
3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV - nowe pobocza 4.
Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu
15 cm 5. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem
kamiennym łamanym 0-31,5mm ,grubość warstwy średnia 10 cm - wyrównanie
istniejących poboczy 6. Podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm . Warstwa
górna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - - wzmocnienie na
szerokości zjazdów Krotność=1.875 IV. STAŁA ORGANIZACJA RUCHU 1. Słupki
do znaków drogowych z rur stalowych 2. Znaki zakazu, nakazu,
ostrzegawcze, informacyjne, kierunkowe. Przymocowanie tablic o
powierzchni ponad 0,3 m2 Wielkość (S), folia odblaskowa typ 2 V. ROBOTY
UZUPEŁNIAJĄCE 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
(drogi). Trasa dróg w terenie równinnym 2. Wykonanie inwentaryzacji
powykonawczej 3. Sporządzenie oraz zatwierdzenie projektu czasowej
zmiany organizacji ruchu 2. Standardy jakościowe Standardy jakościowe
zostały określone w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót oraz projekcie budowlanym. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować
zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Gwarancja jakości na materiały i
roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i
rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu
oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy,
maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia
podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Zamawiający dołożył
wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się
żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach
składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa
handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter
informacyjny. Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w
dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub
jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar
bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi
technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako
rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się
parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w
dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które
by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować
produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do
zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku
Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO
2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego,
jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty
budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą
własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje
(lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Uwagi
końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi
przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi
normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów
własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa
budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami
technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji
jest objęta ceną wykonania zamówienia. 5. Szczegółowy zakres i opis
przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz załączone projekty
budowlano-wykonawcze, SSTiWR, przedmiary robót. 6. Wyłoniony w
postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy
przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy. 3. Podwykonawcy Zamawiający
żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm
podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania
ewentualnych podwykonawców jak za własne. 4. Oferty częściowe Nie
dopuszcza się składania ofert częściowych. 5. Oferty wariantowe Nie
dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 ustawy PZP – do 10% zamówienia podstawowego. 7. Wspólny Słownik
Zamówień CPV 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 8. Wymóg zatrudnienia na
umowę o pracę Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP,
wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji
przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –
Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej
wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania
stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do
niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie
stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy
określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w
miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do
zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 9. Rodzaj czynności
niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę
osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) ROBOTY
DROGOWE – ROBOTY ZIEMNE b) ROBOTY DROGOWE - ROBOTY KONSTRUKCYJNE 10.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę
wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z
tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający w trakcie realizacji
zamówienia ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania
wskazanego w pkt. 8 i 9, w szczególności poprzez zlecenie kontroli
Państwowej Inspekcji Pracy lub poprzez żądanie przedłożenia do wglądu
dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osób na umowę o pracę. W
przypadku, gdy wynik kontroli wykaże brak zatrudnienia ww. osób na umowę
o pracę Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została
szczegółowo określona we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do
SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z
podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia ww.
osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu
przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT149083.55 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o.,
pid.olsza@vp.pl,
Olsza 3,
88-300,
Mogilno, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 141357.77 Oferta z najniższą ceną/kosztem 141357.77 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153800.44 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|